4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Problema motor Skoda Fabia 1.4...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Problema motor Skoda Fabia 1.4 mpi (2001)

Imi merge  motorul in suturi la skoda fabia 1.4 mpi . Am alimentat de la o benzinareie fantoma si cred ca de acolo a pornit totul . Am schimbat bujiile cu unele  cu dublu electrod . Nici un efect masina mergea la fel in suturi.Bubuia toba ziceai ca acuma explodeaza. Am observat ca cele doua bujii din stanga  nu functionau corect . Se afumau imediat. Dupa am crezut ca e de la blocu de aprindere. Credeam ca sa ars o bobina , pentru ca fiecare doua bujii are bobina ei si aprinderea ei. Nu puteam sa il desfac pentru ca tot blocu era turnat si capsat. Dar dupa l.am verificat . Tineam la distanta de bujii resorturile alea si vedeam ca da scanteie la toate la fel. A treia chestie am crezut ca e de la injectoare. Leam verificat scotand la fiecare injector aprinderea. Cand scoteam la cele doua din dreapta la fiecare , motorul dadea sa se inece dar cand scoteam la cele din stanga motorul nu schita nici un gest(era clar ca astea doua nu functionau). Am dat jos rampa aia cu injectoare  leam curatat pe fiecare in parte cei drept erau oleaca murdare. Leam pus inapoi si am pornit la automat cu rampa scoasa si am observat ca toate injectoarele scuipau la fel benzina. In fine l.am pus la loc si miam dat seama ca nu era de la asta. ( Inainte de operatiunea asta scosesem toata benzina din rezervor pusesem alta benzina peste care am pus si  aditiv, Totul mergea la fel de prost). Dupa credeam ca e de la filtru de benzina , am schimbat si filtru  fara nici un efect , (il curatasem inainte pe cel vechi tot fara nici un efect). Am ajuns acasa cu masina asa bolnava .Toate astea se intamplase pe langa Turda, Cluj, alimentand de la o benzinarie "AIL OIL" de 50 lei pentru ca nu mai era nici o benzinarie prin apropiere(nu am mai pus niciodata benzina de la benzinarii dinastea fantoma mereu am evitat.) Dupa care am mai mers 20 km si a aparut beleaua. Am umblat si pe acolo la motor dupa care am fost tractat pana unde trebuia sa ajung eu. Acolo am umblat la motor 2 zile. Din ziua in care se intamplase in 3 zile trebuia sa ajung in alba iulia la arieseni . Cu toate astea care le facusem eu am mai rezolvato putin cat sa ajung pana acolo si inapoi acasa la GALATI! Acasa si pe drum mam gandit ca poate fi de la clapeta de acceleratie. Deci ce cred eu ca se inampla cu motorul acuma. Cand accelerez clapeta da drumu la prea mult aer si benzina de la cele doua injectoare nu pompeaza deci merge cu mai putina benzina si aprinderea nu are loc cum trebuie. Toata treaba asta se intampla la relanti si cand ii dau sprituri sau vreau sa intru in depasire si sa o accelerez mai tare sa il depasesc., atuncea el imi da rateuri in continuu. Daca o accelerez treptat , sau o tin putin accelerata sa nu fie la relanti motorul merge rotund. Cu toate astea nu mia aparut nici un martor in bord!!

Sper ca ati inteles cat de cat ce am zis aicea. Ce vam zis eu aicea este pe scurt. Deci sa umblat la ea fara nici un efect la (in ordinea asta): bujii , blocu de aprindere, injectoare , filtru benzina, si acum cred ca este de la clapeta de acceleratie.

Daca se poate sa ma ajutati aici va raman dator daca nu tot la service ma bag. Multumesc! Scuzati greselile si neintelegerile.

Imagini atasate

A intrebat george_2smekeru (7,670 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Eu nu vad sa precizezi nimic de vreo diagnoza. Ai facut toate astea fara sa pui masina pe vreun tester pe care sa interpreteze cineva toti parametrii intr- un mod corect ?

Daca n-ai pus masina pe un tester bun, inseamna ca- ti place sa pierzi timp, bani si sa-ti toci nervii aiurea.
Eu zic sa pui masina pe tester, la un bun specialist care stie sa citeasca parametrii de functionare, nu sa caute doar erori. Lipsa erorilor nu inseamna ca masina n-are probleme.
E o suta si ceva de lei o diagnoza buna. Nu cred ca e asa mult, decat sa te zbati si sa desfaci aiurea piesele.

Comentarii:

A comentat george_2smekeru (7,670 puncte) acum 12 ani

editat de george_2smekeru acum 12 ani

Tot ce am reparat eu era in Turda , eram in concediu trebuia sa ajung in alba iulia , si trebuia sa repar masina sa ajung pana acolo. Filtru de benzina l-am schimbat la service. Initial mam dus la ei sa imi bage masina pe calculator, da stii cum e romanu te cheama la el zice ca face ca drege si dupaia o da cotita stiti ca......Ei defapt nu stiau sa umble pe calculator!!. Si am sunat la un prieten din Galati care are service si mia zis ca pot sa ajung cu masina asa pana acasa dar sa nu intru in depasiri pana mea....Si am lasato pentru acasa. Zilele astea o sa trec pe la el sa vedem ce putem sai facem. Trist oricum. Masina e din 2001 cu 87000km reali si nu i sa schimbat decat distributia care e pe lant si consumabile.
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Proza e frumoasa,dar trebuia sa inceapa cu o diagnoza.
Daca nu se face,nu mai ramane decat sa schimbi motorul.
De verificat sincronizare ax came-vibrochen.Mai ramane de verificat distributia.

Comentarii:

A comentat george_2smekeru (7,670 puncte) acum 12 ani distributia a fost schimbat anu trecut (pe lant).
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Tocmai de aia nu e rau sa se verifice patina intinzatoare,deoarece se neglijeaza la schimbul distributiei.
Primul lucru se face o diagnoza.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Ar fi prea frumos o diagnoza nu ? :(
Salut
:)
0 voturi
A raspuns proca.andrei (140 puncte) acum 9 ani Aceeasi problema o am si eu...totusi ce avea aceasta skoda?
 Multumesc!
0 voturi
A raspuns SABYN13 (240 puncte) acum 7 ani nu are patina la intindere lant din constructie
 la motor AQW 1,4 MPI.
0 voturi
A raspuns SABYN13 (240 puncte) acum 6 ani Buna ziua,cum ai reusit pana la urma sa rezolvi problema,,,,,pentru ca si eu am aceias motorizare 1,4 mpi AQW cu aceias problema  pe tester lipsa erori singura problema amestec sarac la pistonu trei.relantiu instabil ,moare la demaraj, dar in schim e in stare sa alerge fara nici o problema cu 200km/ora figuri la turatie mica instabila si nu tine relantiu daca ma opresc in intersectie trebuie sa o repornesc ca se opreste motoru cand stau putin cu el la relatiu.?????/!!! sunt disperat va rog cine ma poate ajuta....multumesc anticipat.