Imi merge motorul in suturi la skoda fabia 1.4 mpi . Am alimentat de la o benzinareie fantoma si cred ca de acolo a pornit totul . Am schimbat bujiile cu unele cu dublu electrod . Nici un efect masina mergea la fel in suturi.Bubuia toba ziceai ca acuma explodeaza. Am observat ca cele doua bujii din stanga nu functionau corect . Se afumau imediat. Dupa am crezut ca e de la blocu de aprindere. Credeam ca sa ars o bobina , pentru ca fiecare doua bujii are bobina ei si aprinderea ei. Nu puteam sa il desfac pentru ca tot blocu era turnat si capsat. Dar dupa l.am verificat . Tineam la distanta de bujii resorturile alea si vedeam ca da scanteie la toate la fel. A treia chestie am crezut ca e de la injectoare. Leam verificat scotand la fiecare injector aprinderea. Cand scoteam la cele doua din dreapta la fiecare , motorul dadea sa se inece dar cand scoteam la cele din stanga motorul nu schita nici un gest(era clar ca astea doua nu functionau). Am dat jos rampa aia cu injectoare leam curatat pe fiecare in parte cei drept erau oleaca murdare. Leam pus inapoi si am pornit la automat cu rampa scoasa si am observat ca toate injectoarele scuipau la fel benzina. In fine l.am pus la loc si miam dat seama ca nu era de la asta. ( Inainte de operatiunea asta scosesem toata benzina din rezervor pusesem alta benzina peste care am pus si aditiv, Totul mergea la fel de prost). Dupa credeam ca e de la filtru de benzina , am schimbat si filtru fara nici un efect , (il curatasem inainte pe cel vechi tot fara nici un efect). Am ajuns acasa cu masina asa bolnava .Toate astea se intamplase pe langa Turda, Cluj, alimentand de la o benzinarie "AIL OIL" de 50 lei pentru ca nu mai era nici o benzinarie prin apropiere(nu am mai pus niciodata benzina de la benzinarii dinastea fantoma mereu am evitat.) Dupa care am mai mers 20 km si a aparut beleaua. Am umblat si pe acolo la motor dupa care am fost tractat pana unde trebuia sa ajung eu. Acolo am umblat la motor 2 zile. Din ziua in care se intamplase in 3 zile trebuia sa ajung in alba iulia la arieseni . Cu toate astea care le facusem eu am mai rezolvato putin cat sa ajung pana acolo si inapoi acasa la GALATI! Acasa si pe drum mam gandit ca poate fi de la clapeta de acceleratie. Deci ce cred eu ca se inampla cu motorul acuma. Cand accelerez clapeta da drumu la prea mult aer si benzina de la cele doua injectoare nu pompeaza deci merge cu mai putina benzina si aprinderea nu are loc cum trebuie. Toata treaba asta se intampla la relanti si cand ii dau sprituri sau vreau sa intru in depasire si sa o accelerez mai tare sa il depasesc., atuncea el imi da rateuri in continuu. Daca o accelerez treptat , sau o tin putin accelerata sa nu fie la relanti motorul merge rotund. Cu toate astea nu mia aparut nici un martor in bord!!
Sper ca ati inteles cat de cat ce am zis aicea. Ce vam zis eu aicea este pe scurt. Deci sa umblat la ea fara nici un efect la (in ordinea asta): bujii , blocu de aprindere, injectoare , filtru benzina, si acum cred ca este de la clapeta de acceleratie.
Daca se poate sa ma ajutati aici va raman dator daca nu tot la service ma bag. Multumesc! Scuzati greselile si neintelegerile.