4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > problema renault megane 2

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Problema renault megane 2

Masina este un Renault Megane 2 1.5 dCi si are aprox 55 de mii de km . Problema este ca nu se simte ca trage de exemplu in depasiri stau cu morcovul in ... pana apuc sa depasesc o alta masina ... apas pedala pana la fund se simte ca ar vrea si ar avea putere dar intarzie foarte mult ... Aveti idee ce poate sa aiba ?

Revizia am facut-o acum 2000 de km

A intrebat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

16 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Necesita o diagnoza, problemele pot fi legate de turbo sau de maf.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Asa si eu cu un bmw e36 2500cmc motorina. De vina a fost turbo-ul.
Fa o diagnoza.
Salut !

Comentarii:

A comentat gbry_el_05-RSG (180 puncte) acum 12 ani ar putea fi doar furtunul e vacum de la turbo. cel care da comanda.
+2 voturi
A raspuns maxSPEEDrs4 (390 puncte) acum 12 ani turbina sau supapa egr(nu se tureaza decat pana la 3000 si trage greu)

Comentarii:

A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 12 ani merge pana in 4.500 rpm dar problema e ca la o depasire sau cand intru intr-o depasire imi e cam frica din cauza ca nu se infige si sunt cu pedala de acceleratie la fund :( ....
–7 voturi
A raspuns roberTDH (320 puncte) acum 12 ani Retrogradeaza o trapta pe depasiri, de exemplu daca esti in spatele unui tir intr-a 5-a la 90 2000 rpm ( sa zicem), ii dai a 4-a  si cat esti inca cu ambreiajul apasat accelerezi umpic pe la +3000rpm (sa nu intre in frana de motor)  ridici ambreiaju si in acelasi timp  apesi usor acceleratia.
PS. Nu cred ca e vorba de vreo problema tehnica la 55tkm.
+1 vot
A raspuns CRyS` (260 puncte) acum 12 ani Acelasi Megane il am si eu! Si stiu raspunsul clar!!! Imi poti da un add pe YM la ACELASI_CRYS si iti povestesc ce si cum! Oricum o diagnoza cu un Can Clip Renault e bine venita!

Din ce judet esti?

Numai bine!!!
+1 vot
A raspuns dogarustfn (400 puncte) acum 12 ani Daca ai mers cu masina subturata e posibil egr...,filtru de particule daca are...cum sa spus si mai sus incearca o diagnoza...
+4 voturi
A raspuns burtus (850 puncte) acum 12 ani de obicei problema cu lipsa de putere apare cand cade turbina dar atunci si su un fum alb pe evacuare , neavand asta exludem si suspectam partea de circuit de vacum si egr dar vacum in special , vezi ca sunt ca sunt pe youtube variante de varificare ca circuitului de vacum gen do it your self , nu trebuie sa mergi la service pt asa , si mai poate sa fie si egr u sa aiba mizerie pe ea dar daca era asta cel putin la audi la mine mizeria pe egr venea cu variantii de relanti si in cazuri mai extreme sa moara si motoru
–25 voturi
A raspuns Kiducafe (310 puncte) acum 12 ani deci in primult rand daca nu ma insel(si sunt sigur in prop de 99,9%) 1.5 dci nici macar nu are turbo, si crede-ma k am mers cu clio cu accelasi motor care e mult mai usor si tot stai cu morcovul,.... intelegeti si voi ca renault nu e masina :| e caruta....

Comentarii:

A comentat adrian_b (310 puncte) acum 12 ani esti sigur in proportie de 99,9%.. dar pt restul de 0.1% iti spun eu 100% ca 1.5 dci are turbo..
A comentat edee (350 puncte) acum 12 ani habar n-ai toate motoarele renault diesel au turbina si loganurile si clio de 65 de cai
A comentat Kiducafe (310 puncte) acum 12 ani imi cer scuze .... nu ma pricep la renault:"> eu asa stiam de la cnv ca nu ar avea turbo. dar m-am interesat intre timp si aveti dreptate are turbo. sry inca odata
+1 vot
A raspuns Raphael (260 puncte) acum 12 ani debitmetru de aer
+1 vot
A raspuns Maryan17 (950 puncte) acum 12 ani EGR INFUNDAT curata-l si vei vedea cum o sa traga dupa :)
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 12 ani In general astfel de motoare au cate 2 electrovalve la vaccum. din care una este pentru turbo. daca piesa respectiva e dusa, nu deschide calea pt a face vaccum la turbo ca sa ia aer. in concluzie adio putere. si faptul ca simti ca trage cand o calci este pentru ca pana in 1500 turatii nu intra turbo. deci asta zic eu ca e. daca ti-a aparut martorul in bord atunci verifica egr-ul. NU FACE NIMIC FARA A PUNE MASINA PE TESTER.
–1 vot
A raspuns 02SRG (420 puncte) acum 12 ani incearca sa desfaci filtrul de motorina si sa il cureti sau cum spun si colegii duo la tester
–1 vot
A raspuns IF 05 NOR (120 puncte) acum 12 ani aceeasi problema o am la o supernova cu un motor de renault....e sarita un dinte dala de la punct....am fost cu ea pe tester de cateva ori pana am aflat problema
0 voturi
A raspuns Al3xP (320 puncte) acum 12 ani este posibil ca EGR - ul sa fie infundat dar conteaza si ce motorina bagi
0 voturi
A raspuns kta_933 (140 puncte) acum 12 ani ai schimbat pana acum filtru de motorina?posibil sa nu se mai alimenteze asa de bine.
+2 voturi
A raspuns CtinBogdan (1,000 puncte) acum 11 ani problema la Debit Metru mai mult ca sigur , sau ar putea fi si turbo .. incearca o dializa la un centru special .. daca esti din bucuresti vezi ca e unu bun si ieftin la brancoveanu .. in jur de 30-50 lei !