4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > probleme consum la c180 W202.....

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Probleme consum la c180 W202....NU STIU CE SA MAI FAC

salut

am un mercedes benz c180 w202, 1.8 benzina, aspirat, din 94 cu 175.000km

am un consum destul de mare fata de alte modele, cu mai multi km...adica imi ia in jur de 17 l/100km in oras

am schimbat toate filtrele, uleiul, vascocuplajul(mergea cu motoru rece in continuu), am curatat admisia si clapeta de acceleratie, am duso la tester si nimic

 

cei de la service miau spus ca sar putea ca sonda lambda sa nu mearga in parametrii ei si sa nu functioneze cum trebuie, chiar daca nu apare pe tester....insa o sonda e undeva la 4-5 milioane si nu vreau sa ma avant la o asa o suma (mai ales ca sunt student) si dupaia sa constat ca sonda veche era buna

 

inafara de sonda, fise si bujii nu mai am ce schimba, iar eu nu cred ca fisele si bujiile pot influenta CHIAR ATAT DE MULT consumul...

 

voi ce ma sfatuiti sa fac??
A intrebat costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

13 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Vezi sa nu fie returul la benzina infundat.
+1 vot
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani fisele si bujiile nu pot influenta consumul in felul asta si oricum aveai simptome cum ar fi mers neregulat etc, eu cred ca e o problema tot de alimentare, cred ca trebuie sa mai incerci si la alt servis.
+1 vot
A raspuns costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani returul de la benzina nu stiu care e, insa o sa fac o poza poate reusiti sa ma ajutati voi...de fost am fost la 3-4 serviceuri , cotate printre cele mai bune din bv(inclusiv reprezentata mercedes)
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Vezi daca nu cumva a ramas blocat termostatul pe deschis, cand motorul este rece, pornesti motorul si il lasi sa mearga la relanti 5-10 min.
Vezi radiatorul daca se incalzeste. Daca se incalzeste atat de repede inseamna ca apa circula tot timpul prin radiator, nu doar dupa ce se incalzeste motorul.

Cred ca sti de ce iti creste consumul, daca ti s-a intamplat ce am specificat eu mai sus.

Salut si sper sa fie ce am spus eu. Altceva decat ceva de alimentare, pompa ceva. Verifica ce am spus eu si eu cred ca vei avea rezultate bune.
+6 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani @LiquidTW : Nu cred ca termostatul poate cauza un consum asa de mare.Poate +2 L maxim.

Comentarii:

A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Aia este o cauza :) ... nu spun ca numai de la termostat, dar si de la el :)
–10 voturi
A raspuns D1rtyDuck (17,970 puncte) acum 12 ani Sunt de acord cu alex.sparco.

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani SI ai marcat 40 de puncte. :):):)

Cel mai bun raspuns:

+4 voturi
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani vad ca iar a inceput cursa inarmarii cu puncte... in fine, eu as merge pe ce au zis baietii de la service, scoate mufa de la sonda, eventual fa schimb cu una de la un prieten/cunostinta, vezi ce diferente sunt. si nu pot sa cred ca costa atat de mult o sonda, am gasit cu 325 de lei si probabil gasesc si cu mai putin. sunt din bv si poate te pot ajuta sa gasesti una mai ieftina, dar mai mult de att nu cred ca pot face. intervalul de schimb recomandat pt sonda e intre 100k - 160k km in functie de model, daca, DACA a ta are numai 175k km at ar fi cazul sa o schimbi.

Alte raspunsuri: (6)

0 voturi
A raspuns soulshreder (540 puncte) acum 12 ani 99% e sonda lambda.
Si eu am avut probleme cu sonda lambda, la un ford cougar cu motor de 2.5.

Am luat o mufa din dezmembrari, si dupa o luna iar a crescut consumul exagerat. Mie imi consuma 24% in oras.
M-am enervat, si am taiat jos catalizatorul si am sudat o bucata de teava dreapta de acelasi diametru cu restul evacuarii.
Apoi, o resoftare Superchips.
Efectul: aproape 20 cai in plus, iar consumul mie la fel ca inainte de problema cu sonda lambda -12%.
Concluzia mea: sonda lambda e o porcarie. Daca iti permiti o resoftare, scapa-te de sonda si de catalizator. Cresterea de putere e destul de mare incat sa se renteze.

Comentarii:

A comentat costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani sunt de acord cu tine insa:
tu ai motor 2.5 si ai castigat 20 de cai...probabil eu o sa castig vreo4-5 cai mai ales ca este benzina aspirat

oricum softarea nu isi face banii in cazul meu...asa ca metoda sondei este mai ieftina si cred ca mai eficienta (in cazul meu!!)
+6 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Aici nu inteleg ceva...
S-a facut diagnoza si s-a spus ca "S-AR PUTEA SA FIE SONDA LAMBDA DEFECTA".
Pai orice ciumpalac ce leaga "leptoapa" la masina ,benzinar fiind cu un consum exagerat, prima si prima data verifica parametri lambda,care sunt cu rezultat de DA sau BA ,fara S-AR PUTEA. Asta daca ciumpalacul manuitor de leptoapa stie mai mult sa caute cu programul de diagnoza decat pe messenger. Pardon.
Cauta unu' cu un STAR (testerul de uzina) ce stie sa citeasca parametri acestui motor.Mi-e lehamite de citittorii astia de erori cu emfaza de mari cunoscatori.
O sonda lambda universala este mai ieftina ,dar tine putin.Cu cat aceasta piesa noua este mai ieftina cu atat va tine mai putin.Parol.

ps 1. La un motor din '94 nu se poate face remapare,ci cel mult un flash tuning.
ps 2. Nu ai ce cauta cu o masina din '94 la reprezentanta.Isi prind urechile.

Comentarii:

A comentat icemen1976 (140 puncte) acum 10 ani ai dreptate turbojack  am fost si eu la reprezentanta si vroiam sa imi bage si mie pe tester nu ca avea ceva masina asa vroiam eu ma rog asa e cind nare ce face omu .in fine iam zis aluia de la reprezentanta ca am un c180 din 99 si mia zis sa astept .si am asteptat si am asteptat si m-am saturat de asteptat si am plecat.atunci am ramas putin cam asa si ma gandeam o fi prea veche masina mea de nu mai sta astia de la reprezentanta so verifice pe tester?sau nu cistiga multi bani sa mai o verifice si pe  asta a mea
0 voturi
A raspuns costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani locul unde am facut diagnoza era un service al unui bun prieten deal meu, pilot de raliu (graef gunther) si diagnoza era ceva cu star....
el mia zis in felul urmator...pe sonda nu apare eroare sau defectiune...sonda functioneaza, dar pt ca probabil masina a stat nepornita ceva timp,sonda sa nu mai functioneze in parametrii normali si sa nu mai citeasca exact la fel ca una buna, dar diferenta este prea mica ca testerul sa o citeasca....asta se intampla in toamna anului trecut...probabil ca intre timp sa defectat de tot...
oricum maine la ora 10 sunt la service cu ea sa imi schimbe sonda...va voi tine la curent:)
0 voturi
A raspuns costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani acum mam intors de la service
am mai facut o diagnoza si nu a gasit nimic insa baietii sau apucat sa verifice motoru....intradevar returul era infundat si bujiile aveau cel putin 100.000 km....am schimbat bujiile si am desfundat conducta de retur iar acum astept sa vad ce consum scot:D
0 voturi
A raspuns costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani oficial consumul a scazut cu mult
nu stiu exact cu cat dar a scazut 100%
0 voturi
A raspuns costinbv (2,240 puncte) acum 12 ani azi am facut consumul
dupa calculele mele reiese ca am un consum de 9.5% in oras, si cam 30 de km din acesti 100 iam facut cam "blana"....ploaie, asfalt ud, drifturi:)

eu zic ca este ff bine avand in vedere ca am schimbat numai bujiile si aerisit returul

Comentarii:

A comentat firepcmaster (100 puncte) acum 12 ani Poate daca ai impins masina ai scos 9.5%
A comentat SCatalinMT (100 puncte) acum 8 ani Si mie tot in jur de 9% imi ia in oras (aceas masina) cam asta este consumul.