4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Probleme la ford focus 1.4 se ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Probleme la ford focus 1.4 se tureaza singura si se inneaca.

Salut,de ceva timp au aparut niste probleme la masina mea,am un ford focus din 2000 1.4 16v pana acum 2luni mergea totul ok,de atunci masina a inceput sa se tureze cateodata foarte tare pana la 3000 de turatii fara sa fac nimic,se tureaza pur si simplu singura,dupa care scade si urca iar,nu pot sa scap de asta decat daca schimb din treapta a 2 sau 1 in a 3 si o tin din turatii f scurte,se supra tureaza numai in prima si a 2 treapta,din a 3 nu mai are probleme pot merge fara probleme cu ea.Pe langa asta cateodata se inneaca si motorul se opreste,azi am plecat de acasa si dupa 1 min in curba s-a oprit motorul,nu era turat,doar mergeam la viteza mica cam 20-30km/h maxim.Al 3 lucru ar fi un scartait care se aude de fiecare data cand pornesc masina pana se incalzeste calumea motorul. Toate probleme astea dispar cand motorul se incalzeste,dupa 5-10min de mers.Nu pot sa imi dau seama ce are...
A intrebat Cloud92 (140 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Nukeblast (3,880 puncte) acum 12 ani Este posibil sa fie traseul de benzina infundat, sau sa ai o problema de electronica, in orice caz fa o programare la cea mai apropiata reprezentanta pentru a afla ce are masina, este cel mai sigur lucru pe care poti sa-l faci ca sa gasesti cel mai repede cauza.


Ave

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Faza este ca se ineaca si se tureaza singura...nu are cum sa fie traseul de benzina infundat..poate returul...
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Se verifica toate furtunele legate la admisie.
Daca se tureaza singur cauza este in general data de aport de aer negestionat.Uneori este senzor clapeta defect.
Oricum ar fi o diagnoza se impune de la sine.
0 voturi
A raspuns CristyCristy (180 puncte) acum 12 ani Salut! Am si eu acelasi model  De Ford Focus 1.4 16V si din acelasi an

Am cumparat-o vara si n-am avut probleme,  dar cand a venit frigul am  remarcat acelasi fenomen

Am consultat niste mecanici si mi-au zis ca intra in functiune socul automat,  care tureaza motorul cand e rece sa nu  se caleze  pana se incalzeste putin si e arderea mai  eficienta

  Turatia creste pana la 3000 si  dureaza pana la un minut sau mai putin,  dar cand bag in viteza a 2-a  scade  (dar simt ca are mai multa fortza ca de obicei la acest regim--- o ardere mai bogata in benzina datorita socului

Cu scartzaitul am avut si eu  aceeasi problema, la mine e o rola de la curelele motorului care are probabil un rulment uzat sau ceva de genul, nu e nimic grav dar n-ar strica sa faci o verificare
 Dupa un timp nu se mai aude, probabil se incalzeste  si nu mai freaca

p.s: vezi sa nu fie scarzaitul de la cureaua de distributzie,   daca-s rolele uzate se invart greu si apare frecarea  excesiva..... eu cand  am schimbat distributia am schimbat si rolele si pe alea vechi le-am invartit cu mana si haraiau rau... e bine ca le-am schimbat si pe ele )

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Arderea nu e mai eficienta in nici un caz cu socul.Socul este un clapet care inchide aerul si se va face un amestec bogat.Un amestec ideal este 1:15(benzina:aer).
0 voturi
A raspuns septipop (240 puncte) acum 9 ani Cu turatia am si eu probleme, inca nu le-am rezolvat, masina e inca la mecanic. Cu scartaitul la pornire am rezolvat insa: rola canelata de la transmisie avea rulmentul praf, asa ca facea "8-uri" cand se invartea si in felul asta mi-a distrus cureaua de transmisie. Cureaua scartaie la pornire, deoarece are canelurile mancate si nu mai face aderenta. Dupa ce se incalzeste, devine lipicioasa si aderenta creste, asa ca de-aia inceteaza scartaitul. In orice caz, atat rola de intindere canelata, cat si cureaua de transmisie trebuie schimbate cat mai repede. In plus, ar trebui schimbata si rola de intindere de la transmisie. Eu le-am schimbat pe toate si acum am uitat de scartait!

Comentarii:

A comentat floryndanyel28 (100 puncte) acum 7 ani sall daca se tureaza singur motorul vezi ca ai senzorul de turatie dus .unul nou si bun este in jur la 250 ron
A comentat septipop (240 puncte) acum 7 ani Salut Daniel! Multumesc pentru sfat, dar intre timp am depistat problema. Masina mea avea de la o vreme turatie instabila. Se vedea mai ales la relanti, cand turatia cobora pana la 300, apoi iar urca, iar cobora pe la 500 si tot asa in interval de 5-6 secunde. Bineinteles ca si masina trepida din cauza turatiei inconstante. Acum ceva timp am povestit cu un prieten despre asta si mi-a spus ca a avut aceleasi probleme, cu acelasi tip de motor Ford 1,4 benzina. Mecanicul lui, pare-se un tip extrem de priceput, a rezolvat problema foarte repede: i-a schimbat sondele Lambda. Una dintre ele se arsese, nu mai dadea informatii la computerul de bord si, ca urmare, computerul de bord nu mai gestiona corespunzator amestecul. Din cauza asta apareau variatiile de turatie. Acum o sa-mi cumpar si eu sondele Lambda si pe urma merg la mecanic.
A comentat florinpetra (100 puncte) acum 7 ani Am si eu o problema cu turatia motorului la un ford focus 1.6 16v benzina din 2002. Cand o scot pe liber ramane la 2000 in mers si urca chiar si pana la 3000 si de ture cand masina sta pe loc pentru cateva secunde iar apoi scade si ramane la 1200-1300 de ture. In prima faza am curatat clapeta iar mai apoi am schimbat si senzorul de la clapeta de acceleratie dar tot la fel face. Am pus si testerul si mi.a aratat faptul ca nu recunoaste debitmetrul de aer. Va rog sa ma ajutati cu vreo idee.
0 voturi
A raspuns marian4474 (220 puncte) acum 7 ani salut
 rola intinzatoare de la cureaua de accesorii este din plastic daca se blocheaza rulmentul sau merge greu se incalzeste si se topeste fulia aceea de plastic
0 voturi
A raspuns NelutuGrigorescu (140 puncte) acum 7 ani Aceeasi problema si la mine: se tura singura, dimineata dupa pornire se oprea ( dupa 10 secunde sau jumate de minut sau chiar prima intersectie cand era scoasa din viteza) . Am tinut-o asa fara sa ii fac ninic, dupa ce am schimbat kitul de ambreaj problemele au disparut, am schimbat ulterior filtrele si uleiul. Acum am impresia ca merge putin intrerupt , urmatorul pas e sa schimb bujiile. Si la mine se aude un scartait cateodata ( sigur e de la transmisie care o voi schimba cu tot cu distributie ). Ce ma deranjeaza pe mine e faptul ca imi mananca mult ulei ( de la un schimb la altul mai completez de inca un schimb), din cate am inteles datorita faptului ca masina a stat foarte mult pe dreapta s-a copt nu stiu ce garnituri....  de segmentat nu cred ca e cazul.
0 voturi
A raspuns AlexDoru (160 puncte) acum 7 ani am si eu aceeas problema ford focus 1.4 din 1999, mie nu imi sta nici la relanti tot scade sub 900 si urca si scade si tot asa...