4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Probleme la motor 2.0 DTI Vect...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Probleme la motor 2.0 DTI Vectra b2

Salut!

Am achizitionat un Vectra b2 din 2000 ...problema este ca masina nu se tureaza mai mult de 1500 rot/min!!!
Mecanicul spune sa cumpar pompa de injectie,dar vroiam sa aud niste sfaturi mai la obiect de la voi,asta in cazul in care stie cineva ceva si eventual alta solutie!!!

Porneste la sfert ,iar motorul pare sa mearga in parametrii normali(nu scoate fum,nu are becuri aprinse in bord,uleiul sta la nivel,injectoarele merg normal)

Poate o pot da jos si se schimba vreo piesa in ea!!!

V-as multumi enorm daca m-ati ajuta!

Numai bine!
A intrebat bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

15 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani De unde a ajuns mecanicul la concluzia ca pompa este de vina?

Turbina in ce stare este?A fost verificata?
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
O diagnoza ai facut?
Filtrele in ce stare sunt?
Problema care ti-a ziso mecanicul tau,e ceva in genu:hai s-o schimb si pe asta.
Vezi sa nu ai probleme pe traseul motorinei,pana la pompa de combustibil.

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Diagnoza s-o fi facut...dar parametrii s-au citit oare?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Asta nu avem de unde sa stim.
Da asa din start faza cu pompa e aiurea,mai ales ca motoru nu ofera nici o simptoma.
+2 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani Nu a fost verificat nimic...el stie pentru ca dezmembreaza numai opel...si ma gandesc ca omul poate are experienta...dar tocmai de asta vorbim aici,pentru ca nu am deplina incredere in el!
Azi platii masina si nu ma sperie prea tare problema,dar vreau sa o repar din prima...am un garaj echipat,si nu imi e frica de munca...dar vreau sa stiu cum o rezolv...
Tot citesc pe forum despre valva EGR,cum ca ar trebui curatata si de asemenea si Wastegateul de la turbo,iar la fel ar fi o posibila problema si acolo!
Voi ziceti sa dau banii la tester,sau sa incerc cu metoda agrafei?
Desi o sa imi fie greu sa depistez erorile,nestiind exact unde sa pun agrafa!
Am mai intampinat la un BMW,problema cu Egr'ul...aproape aceleasi simptome...
+2 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani Filtrele nu vad sa afecteze asa dramatic mersul motorului...o calc in blana si mai mult de 1500  nu urca...parca tuseste asa...eu zic ca pompa daca ar fi terminata,nu ar mai reusi sa porneasca motorul asa lejer...injectoarele in niciun caz nu au de a face cu simptomele astea...

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Acum cati km au fost schimbate?
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Eu in locul lui as incepe cu ce e mai scump,ca sa imi scot banii,la fel ar face multi.
Cat despre metoda agrafei sau egr sau turbo,eu cred ca e mai recomandata o diagnoza,abia apoi dupa ce faci te apuci de schimbat eventual daca nu iti apare nimic acolo poti incepe egr,turbo sau alte verificari.
On-line sunt doar discutii,o cauza exacta mai rar.
Numai bine!
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Se face o diagnoza minutioasa cu urmarirea parametrilor.
Posibil senzor pedala acceleratie defect.Posibil switch pedala frana sau ambreiaj defect.
Daca porneste "la sfert" ,pe moment se exclude pompa dintre cauzele posibile.Intrevad 1 % sanse de pompa defecta,care se manifesta cu totul altfel.
S-a urmarit presiunea rail la accelerare fata de valorile de referinta?
S-au facut niste testari banale?
Schimba mecanicul.
0 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani O sa chem baietii sa vina cu un tester...Va anunt ce am rezolvat...Ms mult ptr raspunsuri!
Numa'bine!
0 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani Mecanicul nu e el...eu imi intretin masinile...dar asta azi o luai si pana acum am mers numai pe benzinare,fara astfel de probleme...el este prieten cu tata si azi fuseram la el sa mai intrebam de niste piese si de treaba cu turatia!
Am inteles de la voi,ca trebuie un tester!
O sa vina si testerul,sa rezolv problema...sper...
Credem si noi ca nu e pompa de injectie,dar asta parea foarte hotarat sa imi ia vreo 200 de euro pe pompa :))...bineinteles ca nu ii dau banii astia deocamdata...sper ca dupa tester sa stiu exact ce are...masina a venit din Germania ,iar "stricaciunea" sa petrecut pe drum sper RO.

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Sper ca ai inteles din posturile anterioare ca trebuie cititi parametrii  de functionare a masinii si nu doar cautate niste erori. Lipsa codurilor  de eroare nu inseamna ca masina e in regula.

Deci cel care vine cu tester-ul trebuie sa fie specialist, nu doar sa caute erori, ca la asta se pricep toti.
A comentat bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani Am adus testerul...singura eroare legata de parametrii motorului,a fost la sistemul de preincalzire>2 bujii,am detectat eu ulterior ca erau arse,fiind inlocuite urgent<
O alta eroare a mai fost la sistemul ABS,dar care facuse un log ce numai era prezent!
Acum...bineinteles ca testerul mi'a confirmat faptul ca pompa de injectie merge in parametri normali,dar la turatie pana in 1500 rot/min;mai sus de atat nu urca din motivele anterioare prezentate!
Astazi,mecanicul din mine ,baga nasul la motor...pe pompa de injectie sunt 2 conducte -TUR si RETUR
Problema a aparut la TUR ,care are pe el,o conducta mai mica,Returul de la injectoare,aceasta din urma fiind la un moment dat sursa problemei...
Am amorsat pompa,pornit masina,scos Returul de la injectoare si blocat cu degetul orificiul dupa TUR!
Surpriza >>>masina se tura!
Asta de 2 ori se intampla,toata ziua...in rest se dezamorsa pompa intr-o veselie!
Ajung la concluzia,ca Returul injectoarelor,face vacuum,datorita faptului ca pompa nu are suficienta presiune,incat sa scuipe motorina pe Returul injectoarelor,ptr ca nu curgea nimic pe ele!
Acum,cine stie despre ce vorbesc,sa ma mai puna in tema...merg mai departe cu investigatiile,sau cumpar pompa?
Filtrele nu au nimic,traseul de combustibil e verificat tot...
Deci la final,concluzia amara este ca pompa nu are suficienta presiune in sarcina,mai amre de 1500 rot/min.
Dar,ramane o intrebare....de ce se tura lejer in 2 din incercarile infinite din ziua de azi?
Sa fie doar toane ale ei?
0 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani uite cum se prezinta cel care va veni cu testerul...

http://www.craiovaforum.ro/mecanica-auto-moto-tuning-spalatorie/tester-diagnoza-opel-craiova-922793.html

Are si cva exemple de masini rezolvate...ca nu's pe bune,asta e...dar pare rezonabil la pret si sa vedem ce stie sa faca acum...
0 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani Am adus testerul...singura eroare legata de parametrii motorului,a fost la sistemul de preincalzire>2 bujii,am detectat eu ulterior ca erau arse,fiind inlocuite urgent<
O alta eroare a mai fost la sistemul ABS,dar care facuse un log ce numai era prezent!
Acum...bineinteles ca testerul mi'a confirmat faptul ca pompa de injectie merge in parametri normali,dar la turatie pana in 1500 rot/min;mai sus de atat nu urca din motivele anterioare prezentate!
Astazi,mecanicul din mine ,baga nasul la motor...pe pompa de injectie sunt 2 conducte -TUR si RETUR
Problema a aparut la TUR ,care are pe el,o conducta mai mica,Returul de la injectoare,aceasta din urma fiind la un moment dat sursa problemei...
Am amorsat pompa,pornit masina,scos Returul de la injectoare si blocat cu degetul orificiul dupa TUR!
Surpriza >>>masina se tura!
Asta de 2 ori se intampla,toata ziua...in rest se dezamorsa pompa intr-o veselie!
Ajung la concluzia,ca Returul injectoarelor,face vacuum,datorita faptului ca pompa nu are suficienta presiune,incat sa scuipe motorina pe Returul injectoarelor,ptr ca nu curgea nimic pe ele!
Acum,cine stie despre ce vorbesc,sa ma mai puna in tema...merg mai departe cu investigatiile,sau cumpar pompa?
Filtrele nu au nimic,traseul de combustibil e verificat tot...
Deci la final,concluzia amara este ca pompa nu are suficienta presiune in sarcina,mai mare de 1500 rot/min.
Dar,ramane o intrebare....de ce se tura lejer in 2 din incercarile infinite din ziua de azi?
Sa fie doar toane ale ei?
0 voturi
A raspuns bytzu11 (630 puncte) acum 12 ani Si inca o intrebare...crezand ca jos sub pompa,se afla vacumul care inchide si deschide circuitul de motorina,am descoperit ca de fapt era regulatorul de presiune al pompei,care avea firele dezizolate si bineinteles in scurt!
Izolate si pus la loc,bineinteles,dar in continuare nici o reactie pozitiva a motorului!
Este posibil ca acel regulator,sa afecteze presiunea din injectoare si automat,turatia?
A mai intalnit cineva asa ceva?
0 voturi
A raspuns varaticeanu.razvan (140 puncte) acum 10 ani rezolvarea accestei probleme consta in scimbarea fiselor intre electrovalva de la egr si cea de la admisie
0 voturi
A raspuns Sigvili22 (2,030 puncte) acum 5 ani Merge. Nu a găsit răspunsul.
0 voturi
A raspuns Sigvili22 (2,030 puncte) acum 5 ani Nu am achiziționat asa ceva...
0 voturi
A raspuns Sigvili22 (2,030 puncte) acum 5 ani La naveta spatiala Axn. Trebuie sa cautam.