A raspuns
bytzu11
(630 puncte)
acum 13 ani
Am adus testerul...singura eroare legata de parametrii motorului,a fost la sistemul de preincalzire>2 bujii,am detectat eu ulterior ca erau arse,fiind inlocuite urgent<
O alta eroare a mai fost la sistemul ABS,dar care facuse un log ce numai era prezent!
Acum...bineinteles ca testerul mi'a confirmat faptul ca pompa de injectie merge in parametri normali,dar la turatie pana in 1500 rot/min;mai sus de atat nu urca din motivele anterioare prezentate!
Astazi,mecanicul din mine ,baga nasul la motor...pe pompa de injectie sunt 2 conducte -TUR si RETUR
Problema a aparut la TUR ,care are pe el,o conducta mai mica,Returul de la injectoare,aceasta din urma fiind la un moment dat sursa problemei...
Am amorsat pompa,pornit masina,scos Returul de la injectoare si blocat cu degetul orificiul dupa TUR!
Surpriza >>>masina se tura!
Asta de 2 ori se intampla,toata ziua...in rest se dezamorsa pompa intr-o veselie!
Ajung la concluzia,ca Returul injectoarelor,face vacuum,datorita faptului ca pompa nu are suficienta presiune,incat sa scuipe motorina pe Returul injectoarelor,ptr ca nu curgea nimic pe ele!
Acum,cine stie despre ce vorbesc,sa ma mai puna in tema...merg mai departe cu investigatiile,sau cumpar pompa?
Filtrele nu au nimic,traseul de combustibil e verificat tot...
Deci la final,concluzia amara este ca pompa nu are suficienta presiune in sarcina,mai mare de 1500 rot/min.
Dar,ramane o intrebare....de ce se tura lejer in 2 din incercarile infinite din ziua de azi?
Sa fie doar toane ale ei?