4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > probleme la relanti

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme la relanti

de dimineata la relanti am avut parte de ceva ce nu s-a m-ai intamplat.imi oscila usor motorul la relanti, initial am vazut dupa fum apoi m-am uitat uitat la turometru care era la 800 rpm dar oscila usor spre 1000 rpm. ba 800, ba 1000.ce ar putea fi?  masina e un laguna 2 1.9 dci
A intrebat maistru (670 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani De verificat..bujiile incadescente,filtrul motorina,traseul de motorina sa nu traga aer...

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Odata pornit motorul, bujiile nu mai functioneaza la un motor diesel, deci nu pot influenta functionarea motorului. Ele folosesc strict doar la pornirea motorului si doar atunci cand motorul este rece.
A comentat maistru (670 puncte) acum 12 ani teoretic bujiile nu au nici o treaba cu funct motorului , filtrul de motorina are 10.000 kmnu am un an deknd l-am schimbat..ma gandesc sa fie de la altceva..dar nu stiu sigur
–1 vot
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Ce culoare are fumul de care zici ca apare?
Fumul de culoare alba la un diesel inseamna de cele mai multe ori o problema la turbina.

Comentarii:

A comentat maistru (670 puncte) acum 12 ani sincer la frig iese doar aburul specific..in rest nu-mi scoate fum..chiar deloc..mai ales deknd bag de la rompetrol...inainte mai scotea negru dar de cateva luni chiar nu-mi scoate deloc
A comentat maistru (670 puncte) acum 12 ani si de exemplu dak ar fi turbina...ce se poate face? se poate curata?
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Pai daca e abur, atunci e ok. Daca e fum alb, turbina are joc la ax si se reconditioneaza sau se schimba piesele uzate, fumul alb reprezentand uleiul pe care-l arunca pe evacuare.

Dar trebuie sa stii daca-i fum intr-adevar sau e aburul specific condensului unui motor rece.
A comentat maistru (670 puncte) acum 12 ani sincer sa fiu cred k e abur...k doar dimineata la frig scoate asa..de exemplu astazi era -5 knd am pornit-o si a scos asa....dupa nu mai scoate nimic..pe la 13 dupa amiaza erau 4 grade si knd am pornit-o nu se vedea nimic..nici o culoare
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Fumul alb inseamna vapori,si ai remarcat bine ca doar cat e motorul rece iese,fumul de ulei (DADI_T) este albastru nu alb...
teoretic la relanti turbina nu-ti poate influenta relantiul,cred ca egr-ul e de vina...dar n-ar strica sa-i schimbi filtrul de motorina,10mii de km cu motorina de la pompele noastre cred ca sunt suficienti sa gasesti in el noroi...
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Fumul albastru este tot de la ulei, dar tine de uzura motorului, nu de turbina.
Sa nu-mi zici ca n-ai vazut niciodata o masina cu turbina dusa si cu fum la spate alb ca zapada si foarte gros.
La defectarea turbinei fumul este alb.
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Tocmai ca am vazut,si nu este alb e albastrui,in plus de asta fumul ramane in urma masinii mai mult,condensul in 2 metri nu-l mai vezi,dar fumul sta uneori in urma masinii si la 10 metri...
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani

editat de dadi_t acum 12 ani

Ok, aici e clar ca e vorba de condens, nu de asta vorbesc eu..

Culoarea fumului la defectarea turbinei, e problema :) si stiu ca am vazut mai multe masini si jur ca era alb si foarte intens :)).

Adica ceva de genu':
http://www.youtube.com/watch?v=B-Ym0Ap6-Po

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare