4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Probleme Radiator .Help!

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+7 voturi

Probleme Radiator .Help!

Ce solutie sa folosesc la o fisura p marginea radiatorului lu in celule sau in alta parte exact la conductele care le are p margine la baza lui am o gaura cat jum de unghie si nu gasesc solutia sa o acopar si trebuie sa iau tot sistem k separat nu imi da PLASTICUL ala k este din plastic.Poxilina nu tine la temp mari s duce naibii adica se inmoaie.Ce as putea sa folosesc? Tine oare cu pistol de plastic si sa topesc p el? Sfaturi help ! :D

A intrebat evramendez (580 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

21 Raspunsuri

+8 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Era sa zic sa bagi cateva lingurite de mustar,apoi am vazut ca e vorba de bazinul de plastic....
Se poate incerca lipirea ,dar nu merge decat cu plastic de acelasi fel,de aceea fa rost de la un service de cateva bucati de la un radiator distrus (au destule pe acolo) pe care le incalzesti si lipesti cu un ciocan de lipit.
Plasticul din baghetele pistolului de lipit plastic nu adera bine la plasticul bazinelor.Oricum este doar o carpeala cu fiabilitate iluzorie.
Despre radiatorul carei masini este vorba?

Comentarii:

A comentat evramendez (580 puncte) acum 12 ani logan si radiatorul nu are nimica la baza acolo plasticul ala unde intra apa si furtunul ala costa cat 2 radiatoare :))).Stiu orcum k trebuie schimbat dar provizoriu ceva.Mia zis cineva un silicon negru pt fisuri la jenti de magneziu nici nu stiu ce sa mai cred :))
+8 voturi
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Din gama bizon stiu ca este o solutie de lipit plasticul dar cel mai bine este inlocuirea lui cu altul nou pt ca nu-i de joaca....va trebui mereu sa stai cu ochii pe ceasul de apa sa nu se intample vreo nenorocire.
+9 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Nici bisonul bisonilor nu rezista la radiator.Am probat.Fisureaza datorita diferentelor de temperatura si a dilatarii/presiunii.
+5 voturi
A raspuns evramendez (580 puncte) acum 12 ani el nu curge la poxilina aia doar cand ii dau mai tare crek creste presiunea si aia e.si iarna o sa am probleme aia e tot
+8 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Circuitul de racire la masinile moderne functioneaza sub presiune care este in jurul a 1.4 bar ,lucru ce reduce spre zero o presupusa reparatie a circuitului prin lipire cu diversi adezivi.
+4 voturi
A raspuns evramendez (580 puncte) acum 12 ani stiu si eu ce presiune se face.in fine vad eu ce fac pana il schimb ..
+3 voturi
A raspuns Alecs21 (2,010 puncte) acum 12 ani te carpesti si nu are rost radiator nou daca te duci pe la targ il gasesti la 100 de lei deci parerea mea nu cred ca are rost sa te chinui cu lipituri care si alea la randul lor o sa crape
+3 voturi
A raspuns johnnymooo (260 puncte) acum 12 ani este o solutie care astupa gaurile, dar numai alea in metal! daca nu poti sa inlocuiesti piesa in plastic trebuie sa schimbi radiatoru! nu te pune sa il repari ca nu rezista in niciun mod!
0 voturi
A raspuns D1rtyDuck (17,970 puncte) acum 12 ani Schimbarea piesei este cea mai sigura solutie pentru ca tu sa nu intampini probleme .
+1 vot
A raspuns tx9715xb (740 puncte) acum 12 ani sal cum resetez si eu un caculator de e34 ca sa imi arate uleiu in bord ca eu am calculatodr de e34 pe e36 bmw???

Comentarii:

A comentat BMW-SEX (360 puncte) acum 12 ani nu trebuia sa fie aici aceasta intrebare dar daca tot ai intrebat se face in urmatoarae manevra in mufa de la cal (se gaseste pe partea stanga a masini unde se baga mufa de diagnoza) se face contact intre pinu 7 si 19 si se pune contactu se tzine 5 secunde pt schimb ulei si 12 secunde pt resetare inspectzie dupa care se ia contactu si se scoate firu
+1 vot
A raspuns turturik (3,800 puncte) acum 12 ani e plin internetul de dezmembrari de tot felu... cauti unde gasesti mai ieftin... si inlocuiesti! stima
0 voturi
A raspuns CstL (1,870 puncte) acum 12 ani baga liqui molly  , e o solutie care se baga in radiatoare ..asa am avut si eu un por in plasticul ala ... si curgea ..si ala ma rezolvat pune si tu si vezi ce se intampla .
–1 vot
A raspuns tomi_alfa (960 puncte) acum 12 ani 130 d lei un radiator ptr un logan 1.4 nou, decat sh cum il vand unii cu 200 de lei, cica original. Carpeala va ceda cand ti-e lumea mai draga.
0 voturi
A raspuns auto_geo (140 puncte) acum 12 ani la obi si hornbach vei gasi pistol si bara de plastic de calitate. vei lipi cu ele si vei constata ca la temperatura si presiunea exercitata asupra sparturii nu va rezista nimic. crede-ma, am incercat la un focus. solutie: schimbarea piesei cu alta noua. nu lua 2nd hand pt ca nu stii cat te va tine. la cea noua
0 voturi
A raspuns alexcristi (8,830 puncte) acum 12 ani vezi ca e un silicon care se foloseste la lipitul centralelor,sobe etc....rezista la 1200 de grade ala e bun,eu am lipit un far si e temperatura mai mare de la bec. Intrebi la astea cu materiale de constructii
0 voturi
A raspuns xiyxiy (2,590 puncte) acum 12 ani Nu folosi poxilina, foloseste POXIPOL! eu asa am la radiatoru de metal la astra g si nu s-a intamplat nimic, il am de 1 an, a trecut si iarna peste el si nu s-a intamplat nimic.
0 voturi
A raspuns IF-88-MDL (1,440 puncte) acum 12 ani sal,aceeasi problema o am si eu,mi-am fisurat radiatorul in urma unui accident,in lateral,unde e de plastic.am pus poxipol iar tinicighiul care mi-a reparat masina mi-a zis ca n-o sa tina ca e presiune mare si peste poxipol mi-a pus si chit auto si tot am scurgeri...
DAR,mi-a zis cineva ca ar merge cu autogen sau argon sa-l lipesc,asta daca nu e fisura mare(si la mine nu e...)topesc plasticul si astup gaura si o sa tina ca e din acelasi material,mi-a zis omu' asta cu autogenu'
sper sa te ajute,succes!!!
numai bune,MDL
0 voturi
A raspuns bysconty EXPERT (109,230 puncte) acum 12 ani ai incercat "licurici" pt radiator? gasesti in petrom,la mine a functionat,acum nu mai curge radiatorul
0 voturi
A raspuns ionut16 (540 puncte) acum 12 ani eu am avut o gaura mult mai mare decat cea descrisa de tine in radiator , am rezolvat problema cu o plastilina de la poxilina ,  a trecut ceva timp de atunci si nu a mai curs , mult noroc
0 voturi
A raspuns Bobbytza (580 puncte) acum 12 ani Incerca cu solutie de lipit radiatoare de la 2+2, pilitura de metal sau solutie lichida !
Instructiunile sunt pe tuburi !
Bafta !
0 voturi
A raspuns alex_flo (190 puncte) acum 12 ani Aceeasi problema am avut-o eu la un Opel Corsa D. Am folosit bicomponent Epoximetal de la Bison. Bineinteles, am smirgheluit si degresat bine inainte. Am 15 mii km de la reparatie si nici o problema.

Intrebari asemanatoare