4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > salut,ce avantaje si ce dezava...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+5 voturi

Salut,ce avantaje si ce dezavantaje sunt daca roluiesc aripile la un e46 anul 2000 pentru ca acum cu jante r17 imi ating

Detin un e46 anul 2000 benzinar 6 in linie si am schimbat jantele de pe 16 pe 17 cu balonul 235/50/17.Problema este ca daca asez doua persoane adulte pe bancheta din spate,imi atinge la aripi.ce avantaje ar fi daca as rolui aripile si ce dezavantaje ?Se poate deteriora rezistenta aripilor,le ia rugina mai repede,ma avantajeaza sa nu-mi atinga cauciucurile?

Va multumesc!
A intrebat unaevodlom (170 puncte) acum 14 ani in categoria Probleme tehnice

9 Raspunsuri

+5 voturi
A raspuns MMihai (11,970 puncte) acum 14 ani ti-as recomanda un 215/45 fata si 225/45 spate.. 50 este deja prea mult pentru 17 pe e46 se poate pune chiar si 40 insa risti sa deteriorezi janta mai usor pe gropi si cam face rebut la confort.
in alta ordine de idei roluitul aripilor este ok daca se face cu acea scula speciala care se aseaza in butucul masinii si sunt roluite doar atat cat trebuie fara abuz insa daca au mai fost lovite si reparate sau ai chit pe ele mai mult ca sigur va crapa chitul si tot cu vopsea de pe ele. mai bine incearca sa schimbi cauciucurile si daca ai suspensie reglabila la ea poti sa o mai ridici o idee de asemenea 235 este cam exagerat mai ales pt fata
+4 voturi
A raspuns ag66wrc (960 puncte) acum 14 ani daca le roluiesti la amatori e posibil sa iti sara vopseaua, e posibil sa sara lacul, automat rugina v-a intra mult mai repede in tabla, avantajele acestei operatii ar fi ca nu ti-ar mai atinge in aripi, alte avantaje nu ai, eu iti recomand sa incerci cu un 215 sau poate 225
+4 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 14 ani recomand si eu  un balonaj mai mic la anvelope
+2 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 14 ani Conteaza extrem de mult offset-ul jantei, adica ET-ul, la e 46 merge 35 fara probleme dar anvelopa sa fie 225 45 17 iar  j 7 sau 8.
+4 voturi
A raspuns razvanber (220 puncte) acum 14 ani Eu am pe e46 jante pe 18 si nu imi ating. Dimensiunile sunt 225/40/18. Vreau sa zic, am avut jante pe 16 si imi atingeau, desi dimensiunile anvelopelor erau 205/45/16, dar jantele erau 9j. Asa ca nici eu nu recomand roluitul aripilor ci sa iti cauti dimensiunile potrivite a roti.
–4 voturi
A raspuns alxndru2008 (170 puncte) acum 13 ani Jesussss Christ!!! De ce vrei sa îți bagi pooola in toată munca inginerilor germani care au proiectat mașina aia sa meargă cu jenti de 15 sau 14? Te crezi tu mai cu multă minte decât ei? :D
Crezi ca dacă ai roti mai mari pe ea o sa "tragă" mai bine? Diametru mai mare al rotilor pe puntea din spate o sa pună un stres mai mare pe transmisie plus ca mașina o sa aibe un demaraj mai lent, o sa se comporte diferit<in rău nu in bine> Chiar nu înțeleg? La fel cum nu înțeleg pe noobi care caută sa își pună cauciucuri late... Mașina când iasă din fabrica este intr-o balanta perfecta,ASA cum a fost ea proiectata. Toate Modificarile pe care le faci tu după aia, absolut orice, o sa aibă un efect intr-o alta parte a mașinii.
0 voturi
A raspuns Stelycool (3,050 puncte) acum 13 ani Salut...eu am un e46 320d cu jante Keskin KT5 cu buza mica,buza mare...pe Fatza ET35 7,5J 225-45-r17 91Y...Spate ET30 9J 245-40-r17 91Y...cu spatele am avut PROBLEME imi atingea in aripi GRAV...am schimbat 3 seturi de arcuri H&R,FK si de la un coupe e46...nam reushit,tot imi atingea am INNEBUNIT k gume erau noi si dadusem 6mil pe bucata :|....e bn k exista YOUTUBE pe akolo am vazut cum se roluiesc aripile mai ieftin de tn dak te pricepi dak nu exista in buc Specialisti eu unu am roluit aripile singur si imi intra 245 fara prob cu 5 pers in mashina si nu imi atinge :D..!!!in romania e INVIDIA mare!!...si pe multi ii roade,de ce sa lase omul jantele pe 15 sau pe 16 asha cum ai tu adidashi din bazar in picioare (ptr tovarashul de mai sus cu comenturile aiurea)si eu am din moll NIKE sau PUMA asha e si ptr mashina lasa tine tu jantele de tabla k se uita pulea la mashina ta si bagati tu nishte jante pe 17-18 cu gusta si frumoase sa vezi capete si priviri spre tn sa fi mandru de rotile tale si mashina ta;) asta vara k iarna ai de tabla si cu capace..Cu jante pe 17 m-am k mplictisit!!!Eu unu vreau roti pe 8,5J si 10j spate pe 18inch BBS ceva mai special...sunt de la 650 euro in sus dar sunt bani mei si fac ce vreau(second sau nou)...Fiecare are gustul si posibilitatile lui...bft si sport la modificat...;)
0 voturi
A raspuns Stelycool (3,050 puncte) acum 13 ani Auzi tu la ALXNDRU2008....NOOB ala care isi pune gume mai late si roti mari...:)) Enumer cateva cazuri si asculta la mn!!!...1_nai nici o trb cu un bmw sigur ti-ai dori un bmw;)....2_in primul rand nu merge la e46 Jante pe 14 inch:))) se pun minim pe 15 inch ...3_la gume mai late ai mai mare stabilitate marimi de fabrica maxime pe fatza sunt 225-45-r17---235-40-r18 pe spate poti pune maxime  225-45-r17 si 255-35-r18 (dar sunt si excepti cum am eu 245-40-r17 pe spate) ....4_tuningul e o PLACERE a multor tineri din romania...5 _oameni in varsta tin o mashina stock sau poate cei care nu au timp sau posibilitate de a o modifica...6_una e cand ai jante frumoase si atragi priviri si una sunt alea de tabla...7_un cauciuc LAT si un bmw lasat pe BURTA se vede CRIMA-BESTIAL din spate..!!!Vb lu PUYA romanu are mashina mai scumpa decat casa lui..si in unele cazuri e adevarata faza:)))...ORICUM TUNINGUL nu are LIMITE NICIODATA...bft
0 voturi
A raspuns Musca Radu (280 puncte) acum 13 ani daca ai de gand sa pastrezi jantele...trebuie sa roluiesti neaparat aripile....sper sa nu patesti ca mine...eu am tot amanat sa le roluiesc si am ramas fara vopsea pe interior la semi-aripa, drept consecinta a inceput sa sara vopseaua de pe semi-aripa si la exterior...si cand l-am roluit intr-un final a sarit aproape toata vopseaua  de pe semi-aripi....mentionez ca masina nu a fost lovit, nu a fost chituita, nu avea rugina. ar fi bine sa te grebesti, daca nu vrei sa treci pe la vopsitor dupa ceva timp. ;)