4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Spuma galbuie la busonul de la...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Spuma galbuie la busonul de la ulei

Masina am cumparat-o de curand din Germania,nici nu am apucat sa ii iau numere rosii.Este un golf 4 motor 1.6 16V din 2003.Masina a avut bara si radiatorul spart.Cand am urcat-o pe platforma nu a avut apa in motor,dar nu a stat pornita mai mult de 2 min.Chestia asta imi strica toata ziua.Tocmai ce ii cumparasem alta bara si radiator.Nici sa tastez nu mai sunt in stare de atata mahnire:(....Am zis sa curat putin motorul...cand desfac busonul de la ulei surpriza:avea  spuma de culoare galbuie.Nu in execes,doar umezit .M-am uitat pe canul de scurgere nu se vede spuma.Nici pe joja nu apare nimic.Am curatat busonul,l-am pus la loc si am lasat motorul pornit vreo juma de ora, turandu-l din cand in cand pe la 4000rpm.Nu s-a mai facut spuma pe buson.Doar cand ii voi lua numere rosii voi putea verifica nivelul lichidului de racire din vasul de expansiue daca scade.Ce credeti sa fie garnitura de chiulasa arsa ca am pornit-o fara apa in motor?Sa fie de la condends?Cam greu de crezut dar e plauzibil tinand cont de faptul ca temperatura afara e sub zero grade.
A intrebat Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice

10 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 13 ani Spuma iti arata ca ai lichid de racire in baia de ulei, daca aveai garnitura de chiuloasa arsa scotea fum alb.
+1 vot
A raspuns Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 13 ani Nu scoate fum,motorul merge frumos.

Comentarii:

A comentat valisardaru (140 puncte) acum 8 ani sall la tn dac ar fi garnitura de chiuloasa dusa ar fi doua variante una ti se arde in guleru de etansare linga camera de ardere atunci nu o vei gasi in baie tio va arde si tio da pe esapament apa sau a doua varianta ti se impusca linga gaurile de balbotare al uleiului si at vei gasi apa in baie sau in vasul de expansiune asa mi sa intimplat mie mio ardea si mio scotea pe toba in vapori sub forma de aburi
+1 vot
A raspuns un-Q (6,700 puncte) acum 13 ani Salut, pai daca ii garnitura sintomele ar fi:
Daca o lasi pornita 20 minute, temperatura motor creste chiar pana pe rosu.
Daca simti un miros urat de pe toba de esapament sau din compartimentul motor.
Daca ai in vasul de expansiune pori albi sau la buson ulei.Pe golf se poate verifica si cu motoru pornit. Sau la joja de ulei sa iasa fum sau miros etc (nu stiu daca si la benzinarei i valabil chestia asta).

Daca numai 2 minute ai tinuto pornita cu toate ca era spart radiatorul apa in motor tot avea cat de cat si oricum nu apuca sa se incalzeasca in 2 min incat sa ti se arda garnitra de chiuloasa.

Uleiul is are culoarea lui obijnuita? scoate joja si puneti pe degete ulei si vezi ce culoare are si daca miroas urat.

Dupa parerea mea nu ii garnitura daca nu iti incalzeste, cu toate ca ai avut ceva spuma.

Have a good time
+1 vot
A raspuns asar (8,200 puncte) acum 13 ani lasa motorul sa se raceasca si slabeste busonul de la baie daca curge apa atunci ai probleme daca nu singura explicatie este de la condens
0 voturi
A raspuns Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 13 ani Uleiul are culoarea zic eu buna,maroniu inchis,nu negru,nu miroase..Temperatura la bord nu creste peste 90.Nu scoate fum la esapament urat mirositor.Am avut o honda civic inainte cu euro 2 si miroseau mai urat gazele la esapament in comparatie cu golfu.Ce mi se pare ciudat e faptul ca atunci cand desfac busonul de la ulei imediat dupa ce  pornesc motorul trage aer pe acolo.
+1 vot
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 13 ani e normal sa traga aer si motorul pare sa se opreasca. spuma pe capac e de la condens pt ca a stat mai mult timp nepornita sau a facut numai drumuri scurte.daca o sa schimbi uleiul si o sa incepi sa mergi cu masina nu o sa mai ai problema asta, am patit si eu la un opel pe benzina aceeasi chestie. NU te mai stresa! )))))))))
+1 vot
A raspuns Alexandru_88 (2,910 puncte) acum 13 ani Ma stresez,cand ma gandesc ca problema poate fi grava.Sa dea Domnu sa nu fie.Pe 2-3 dec o sa ii iau numere rosii ca am zis ca sa ma tina primul set si de anul nou si atunci voi vedea exact cum sta treaba,daca scade nivelul lichidului din vasul de expansiune,daca mai face iar spuma la buson.Pana atunci spun cate-o rugaciune;)).A
+1 vot
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 13 ani Stai linistit este de la condens...se intampla frecvent si la alte masini...e ok..
0 voturi
A raspuns un-Q (6,700 puncte) acum 13 ani Buna,
Deci pana la urma care a fost problema? Ai rezolvato sau inca nu?

Have a good time
0 voturi
A raspuns valisardaru (140 puncte) acum 8 ani salll aceiasi problema am si eu la un golf 3 1.4 benzina din 98 am reparat motorul recent si aceiasi problema mia aparut si mie spuma galbuie sub busonul de ulei tin sa precizez faptul ca pe joja e nornala culoarea fiind uleiul schimbat nivelul la antigel este normal la nivel dar am semne de intrebare cu spuma asta poate cineva sami dea un sfat