Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am un fiat panda 1,3Multijet4x4,2007. Cum se da inapoi pistonasul de frana pe spate, cand schimb placutele?

Am un Fiat Panda 1,3Multijet ,4x4, 2007.

La schimbarea placutelor de frana pe spate, pistonasul nu se mai duce inapoi. Cred ca are un sistem de mentinere , dar nu reusesc sa gasesc cum se deblocheaza. Ma poate ajuta cineva? Multumesc
A intrebat TEONIC13 (200 puncte) acum 6 ani in categoria Suspensie & Frane
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 6 ani Intreaba baietii de la reprezentanta FIAT ( service ). Dai si tu o bere-2-3. Doar sa-ti spuna, ca altfel iti baga un pret de ai putea cumpara de banii aia 10 lazi de bere.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 6 ani Incearca pe club fiat
0 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 6 ani incearca sa desfaci putin niprul de aerisire apoi apesi pe pistonas dupa care strangi niprul.e o idee,nu stiu exact cum se prezinta etrierul pe spate.mult noroc
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 6 ani Salut!
Nu are nici un sistem misterior de tinut etrierul(pistonasul).
1.Verifica daca nu e blocat cablul de la frana de mana(chiar daca roata se invarte,posibil s afie strans si sa nu iti lase mai mult pistonul.
2.Desfa surubul de aerisire si incearca atunci.
3.Procedura normala e o miscare de rotitranslatie,adica facuta cu o presa sau ceva care avanseaza putin cate putin.
solutii pentru acasa am scris mai sus,te poti duce la service sau cumpara o presa manuala,asta daca le mai faci schimbul si in viitor.
Succes.
+1 vot
A raspuns TEONIC13 (200 puncte) acum 6 ani Victorie!. Am rezolvat singur problema.
Am demontat pistonasul si am descoperit ca are in interior un surub cu clichet. Mi-am facut o scula din o cheie de flex sa pot roti pistonasul si incet incet am rezolvat problema.
Cred ca scula originala este un fel de presa combinata cu o cheie speciala care roteste pistonasul.

Oricum , multumesc pentru raspunsuri
0 voturi
A raspuns raul.onofrei.7 (200 puncte) acum 4 ani este o cheie anume cu care impinge pistonasul prin rotire si impingete in acelasi timp... eu nuj de ce va apucati daca nu stiti ....