4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Suspensie & Frane > directuie passat 2002 la acele...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Directuie passat 2002 la acelerare si decelerare sa fie bieleta antiuruliu?

va salut recent am schimbat brate superioare de sus sid e jos curbate si drepte stanga dreapta jos a mai ramas bieletele antiurului care vin pe bara de torsiune masina a inceput dupa 4000km acum cand accelerez tare pocane ceva si la fel a1a a2a si cand pun frana cateodata ? sa fie de la bielete in gropi nu se aude nimik in viraje nu bate planetarele sunt bune burdufi ca noi fara scursuri deci sa fie bieletele ?

daca ati schimbat va rog spunetimi cum se manifesta la passat bieleta uzata.  bratele sutn tepene toate la fel si planetarele rulmenti ok discuri placute noi. MULTUMESC

http://www.bestautovest.ro/bieleta-antiruliu-skoda-superb-audi-a4-a6-vw-passat-dreapta.html
A intrebat powerflex (8,090 puncte) acum 9 ani in categoria Suspensie & Frane
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 9 ani Pocnitura respectiva nu e de la bieletele antiruliu.
Acelea bat cand iei o groapa,nu au legatura cu acceleratia sau franarea.
Prezoanele care tin bratele trebuie stranse cand masina e lasata pe roti,nu in pozitia cand e ridicata pe elevator sau cric pentru ca asa bucsele de cauciuc vor sta tensionate permanent.In caz ca nu ai procedat asa inca nu e tarziu.
0 voturi
A raspuns powerflex (8,090 puncte) acum 9 ani cul de pe ei tocit.
0 voturi
A raspuns powerflex (8,090 puncte) acum 9 ani sa rezolvat erau tampoanele de la motor suporti erau tociciti nu mai aveau ulei in ei si unul era rupt  si prin blanans sa produs pocnitura acum mia scazut si consumul relanti la 0.6 de la 0.8;