4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Suspensie & Frane > Pedala de frana trebuie sa fie...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Pedala de frana trebuie sa fie tare ?

Va salut ! Nelamurirea mea suna cam asa : astazi, fiind cu masina in service, i`am rugat sa imi verifice si lichidul de frana. A trebuit schimbat , l`au schimbat, au aerisit franele si am iesit cu ea in probe. Complet dezamagit , pedala avea o cursa cat a ambreiajului, in bord imi arata mesajul Stop insotit de un beep si pedala era foarte moale. Am urcato iar pe elevator,  le`au mai aerisit odata dupa metoda "clasica" prin apasarea pedalei de frana. Acum cursa pedalei sa injumatatit, dar tot moale este in prima parte, apoi se intareste brusc. Intrebarea mea e urmatoarea? Este normal asa? Ar putea exista vreo problema?

PS : Scuze pentru intregul roman dar am vrut sa fiu cat mai explicit. Masina este un Vw golf din 2002 cod motor AZD
A intrebat dreamboy (8,210 puncte) acum 10 ani in categoria Suspensie & Frane
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns fsestac (10,590 puncte) acum 10 ani Normal cand o aeriseti trebuie sa fie tare din prima .
cred ca nu au aerisit bine...daca te pricepi tu incearca sa o aerisesti sau dute la alt mecanic .
0 voturi
A raspuns stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 10 ani Acum iti zic ce am patit si eu odata cu masina...un VW Lupo...doar ca la mine era pedala foooarte tare.

Vezi sa nu fi plesnit vre-un furtun de vacum de la pompa de frana...in rest pedala dupa aerisire tre sa fie considerabil mai tare...adica "SA TINA"...

Si asta ti-o zic dupa ce am facut-o la oltcitul cel vechi de n ori.
in rest..daca e moale nu e facuta aerisirea bine. cauta un alt service sau zi-le ca nu iei maisna pana nu o fac...vb cu patronul eventual.
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Pedala de frana se intareste cu atat mai mult cu cat apesi mai tare frana.
Ce metode de aerisit au fost folosite?Au demontat si furtunul de vacuum?Frana mai tine ca inainte?
Daca e moale la inceput si iti tine ok,atunci nu sunt probleme.

Comentarii:

A comentat dreamboy (8,210 puncte) acum 10 ani Prima data au aerisit franele cu un dispozitiv care trimitea lichidul sub presiune. Apoi lasau sa curga lichidul la fiecare roata pana nu mai iesea aer. A doua oara, prin metoda clasica cu apasarea pedalei de frana. Frana tine, doar ca nu imi place deloc acel gol al pedalei. Oricat de tare as apasa frana, pedala nu se intareste. 5 cm calc ca in branza apoi masina incepe sa franeze
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani E cam mult 5 cm in gol,ceva nu e in regula cu aerisirea.Desi dispozitivul sub presiune e cel mai bun,nu poti fi 100% sigur ca au folosit corect.
In ce mod au schimbat lichidul?Au scos si cel care era in pompa de frana,sau ce pasi au facut mai exact?Furtunele care au fost inspectate?Lichid pierde etc?
PS.O singura data am intalnit problema si atunci a aparut din cauza ca nu puteam sa aerisesc o roata,in cele din urma am aerisit pe la furtunul de la etrier(deloc corect) si avea aceleasi simtome.Au disparut de la sine in 2 saptamani.
A comentat dreamboy (8,210 puncte) acum 10 ani Au pus lichidul in acel vas al dispozitivului sub presiune. Au scos lichidul de frana vechi, apoi conectand dispozitivul la borcanul pt lichidul de frana al masinii , au bagat lichid sub presiune. La fiecare roata lasau sa curga lichid printr`un furtunas pana iesea fara aer. Apoi strangeau o piulita pt a opri curgerea lichidului. Dupa etapa asta a urmat iesirea in probe unde am constatat cele spuse mai sus. Apoi au urcat masina pe elevator si cu motorul pornit imi spuneau sa calc pedala de frana la fund, pedala se ducea la fund, apoi "faceam pedale" . Au facut asta pentru fiecare roata , nu stiu exact ce au facut la roti, deoarece nu puteam vedea. Dupa toate astea, am ramas cu acel gol de 5 centimentri in pedala, apoi pedala incepe sa se intareasca. Ca sa incheiem, care crezi ca ar putea fi problema si cum imi recomanzi sa procedez ?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani :))Fa o aerisire 'cu pedala',doar ca fara motor pornit.E mai greu,se apasa pedala mai greu,dar isi va reveni dupa.E prima data cand aud cu motor pornit.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 10 ani Cum a spus stefan.angelo
0 voturi
A raspuns tytelxstar (360 puncte) acum 10 ani s-a gandit cineva sa aeriseasca si pompa?de obicei au un niplu separat tocmai pentru aerisirea pompei