4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Transmisie > Aerisire Ambreiaj ???

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Aerisire Ambreiaj ???

Salut, am un cielo si in dimineata asta am observat ca nu aveam deloc lichid in paharul pentru lichid de ambreiaj, am cumparat lichid DOT 3 pentru ca asta e precizat in carte (Se poate folosi altul pentru cielo din 2005 ?), l-am pus in pahar acolo si intre timp am vazut ca am o scurgere ... furtunul era vinovatul era crapat si pierdea lichid, l-am schimbat cu unul nou, am umplut paharul respectiv (cca. 150 ml) am facut deja 270km si nu se duce pe conducta ... (in carte scrie ca trebuie sa intre 500 ml).

 

Oare trebuie aerisit ambreiajul ? Daca da, cum se face asta si ce rol are acel lichid de frana pus la ambreiaj ?

_________________________________

Precizez ca am un cielo daewoo din 2005 varianta LPG 1.5.

*(S-ar putea folosi un alt fel de DOT inafara de cel 3 scris in carte ? Trebuie sa schimb si lichidul de frana si nu prea stiu ce sa aleg dintre atatea DOT-uri ... 3 / 4 / 5 / 5.1; Personal ma gandeam la un CASTROL Dot 4 Ce parere aveti ?)
A intrebat andre3ey (4,330 puncte) acum 12 ani in categoria Transmisie

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani diferenta intre dot consta in proprietatile lui(de ex: unul rezista mai bine la temperaturi ridicate, etc)
tu ai golit instalatia de tot sau doar pana la acel furtun crapat?daca nu ai golit toata instalatia a ramas pe conducte si de asta doar ai completat si este deajuns.
ps: ambreiajul este ok?

Comentarii:

A comentat andre3ey (4,330 puncte) acum 12 ani ambreiajul este ok ,instalatia nu a fost golita ... dar nu a avut nimic in furtun de aici ideea ca nu a avut nimic in ea ...
_____
ar trebui aerisita ???
_____
Multumesc !

PS: am inteles ca dot 4 / 5 arde garniturile ... e adevarat ?

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Daca nu s-a desfacut tot ansamblul nu are de ce sa intre tot lichidul necesar,in legatura cu dot 3 si 4 diferenta intre ele e rezistenta la presiune,temperatura si timpul in care isi mentine proprietatile.
Am schimbat o data la un volvo care merge cu dot 3 din fabrica,a fost proprietarul si cei de la volvo i-au zis ca dot 4 substitue dot 3,ei nu aveau asa ceva,asadar am facut un schimb complet de lichid dot 4,probleme,cel putin 8 luni dupa asta,nu am auzit si masin ajunsese la al doilea schimb de placute.
Arde garniturile deoarece sunt sanse(depinde de producator),am intalnit la 2 producatori no name,ca lichidele sa reactioneze intre ele,rezulta caldura si reactia chimica afecteaza circuitul(probat de 2 ori scuter si polo din 98.

Comentarii:

A comentat andre3ey (4,330 puncte) acum 12 ani Deci ... in cazul meu pe cielo, merge sa schimb tot lichidul de frana si cel de ambreiaj cu unul sintetic de la Castrol DOT 4 ?
___________________________________
PS: nu vad ce legatura are la tine acolo lichidul de frana cu uzatul pastilelor de franare.... daca omu le-o fi cumparat pe ale mai ieftine chinezarii facute din paie ... putea sa schimbe 5 seturi in 8 luni ... asta tine si de modul de condus si cati km a facut, daca eu folosesc mult frana de motor asta inseamna ca-mi salvez oarecum pastilele , discurile, etc ... este inevitabil sa folosesti frana dar nu vad cat de mult putea respectivul sa fi mers cu masina in 8 luni de zile, placutele de obicei se schimba cand au deja 40 - 45000 km ... strict pe exemplul tau pot concluziona ca lichidul n-are treaba cu ce ai zis tu iar pastilele au fost doar proaste calitativ .. mai intervine si posibilitatea ca respectivul sa fi facut 90.000 km in 8 luni dar nu imi vine a crede ...
_____________________________________
Multumesc si Salut !