4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Transmisie > De ce intra greu in viteza?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce intra greu in viteza?

Salut!Am un Mercedes Sprinter 208 cdi din 2002,si de la un timp a inceput sa intre greu in viteza,mai ales in viteza a3-a.Care sa fie problema?
A intrebat costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani in categoria Transmisie
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Cea mai simpla varianta. Ai suficient ulei in cutie? Verifica nivelul.

Comentarii:

A comentat costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani Ulei are,doar ce a fost verificat!
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Daca ai ulei in cutie,atunci poate fi de la schimbator sau sistemul de selectie trepte(astea sunt cele mai probabile) sau sincronul pentru treapta 3-4.

Comentarii:

A comentat costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani Pai si care ar fii cea mai simpla varianta sa imi dau seama ce are si ce trebuie schimbat?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Pai cum  nu iti intra in viteza?La rece/la cald?De la mare la mic sau de la mic mai mare?Daca dai 2 ambreiaje inainte de a intra in viteza,mai face?
Incearca intai sa schimbi ca la camioane,scoti din viteza lasi ambreiajul sus si apoi il calci si bagi in viteza,mai face?
Daca iti agata,adica nu vrea sa intre si/sau fuge spre alta treapta,atunci e din timonierie.
Explica mai pe larg cand si cum se intampla tot si ajungem la un rezultat.
A comentat SWAT1982 (8,870 puncte) acum 11 ani Sprinterul nu are GV.Mai mult ca sigur e timoneria
0 voturi
A raspuns costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani Deci,si la rece si la cald,e pe liber,calc ambreiaju incerc viteza intai imping de ea si parca o tine cv si dupa deodata intramasa face in fiecare viteza,dela sincron nu cred ca este ca nu se aude niciun zgomot.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Pai in primul rand unge asa zis-a bila de la maneta,uite la maneta cand incerci sa bagi in viteze ce se intampla(daca se misca in locasul ei,daca are joc).Problema e de la timonierie,este pe cabluri sau cum?
0 voturi
A raspuns costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani Nu e pe cabluri...

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Verifica bucsa de teflon si sistemul de selectie trepte.Sunt singurele ramane.
Daca ai ambreiaj servo,ai lichid?Ambreiajul pe unde prinde?
0 voturi
A raspuns costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani Scuze,timonieria este pe cabluri.Sa fie de la timonierie?Si daca da se schimba greu?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Nu e neaparat de schimbat.Intai trebuie descoperita problema,apoi schimbi ce e stricat.
Ar fi de verificat:
1.Schimbator,bucsa de teflon.
2.Selectorul din cutie.
3.Timonierie.
4.Daca e ambreiaj pe cablu,se verifica intinderea lui,posibil cablu intins si ambreiaj care nu decupleaza corect.
0 voturi
A raspuns costyyy_02 (290 puncte) acum 11 ani Ambreiajul este pe tija,si mi se pare ciudat,ca imediat ce ridic ambreiajul 1-2 cm si pleaca de pe loc.