4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Transmisie > recomandare blocant?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Recomandare blocant?

am mai intrebat odata aici cum aflu daca am sau nu blocant , si daca am cutie zf , m`am uitat sub masina zilele astea , am cutie ZF(motor 2.5 non vanos 1992 e36) , dar NU si blocant , am facut cum mi`a zis un coleg , am ridicat masina , pe liber , roata se invarte in continu( nu am pornit motoru) , la mana asa , crek ca din cauza asta este si instabila la viteze mari.. din cauza ca nu are blocant , imi puteti recomanda unul? am inteles ca in functie de el scade top speed`ul dar urca mai repede in treptele mici , top speedul nu ma intereseaza foarte tare , am mers cu un e30 de 2.5 cu interne de 2.8 etc. si top speedul il avea undeva la 220 km/h dar prindea foarte repede viteza , asa m`ar interesa si pe mine unu`l .. ceva sa ma ajute pe 402, multumesc frumos

Imagini atasate

A intrebat catalynnn (2,050 puncte) acum 10 ani in categoria Transmisie

editat de catalynnn acum 10 ani

Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns catalynnn (2,050 puncte) acum 10 ani am fost acum iarasi la garaj , am gasit in fine o tablita ruginita tare de tot , am smilgheruit , scrie 3,15 pe ea , ce inseamna asta? :-? ce stie sa faca blocatu asta?:)) pot pune altu mai bun?

Comentarii:

A comentat sergiu_88 (7,680 puncte) acum 10 ani nu este mare diferenta cu sau fara blocant nu te ajuta la mare lucru de ex cand accelerzi putenic intra in priza amndoaua roti... 3:15 este raportul original pus de fabrica poti pune orice grup vrei tu eu stiam la un baiat un grup 3:15 cu lsd il dadea ieftin 150 de euro neg
+4 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Motorul are ceva miscat pe la el? Daca nu, uita pentru moment de schimbatul diferentialului si canalizeaza-ti energia intr-un inceput de tuning. E adevarat ca te poti juca cu raportul cardan-planetare doar din grupul conic, dar la puterea nominala standard, nu are rost sa te complici deocamdata. Pe viitor la un 250-300 de cai sau cand plecarile sportive devin o problema, cam pe atunci sa te gandesti la patinare limitata.

Comentarii:

A comentat catalynnn (2,050 puncte) acum 10 ani masina este stock , cel putin asa cred , baiatu zice ca ar avea un chip la exelixis , l`am luat de la slobozia , si acolo batea toate 2.5`urile , e posibil sa aiba un chip.. , daca tot am deschis aici.. nu prea imi iese burnoutul cu el , am incercat si acuma pe ploaie , rupe dar putin , ori nu stiu eu sa fac.. tin pe ambreiaj cu 1-a , 5000 rpm , dreptu pe frana si acceleratie , ii dau drumu la ambreiaj si mut pe frana , dar nu prea iese.. pe uscat nu`mi rupe deloc aderenta decat prea putin , cred ca ma lasa si ambreiaju
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Trebuie sa fie terminat motorul ca la puterea lui sa nu traga de roti pe asfalt ud. Deci problema e piesa dintre scaun si volan. Pentru antrenament sugerez o suprafata betonata si nisip presarat pe ea . Daca nici asa nu scoate fum din cauciucuri, vinde-l! Testele pentru a vedea daca tine discul de ambreaj sunt multe. cel mai sigur incearca sa vezi daca moare motorul cand incerci sa pleci de pe loc intr-a doua cu frana de mana trasa. (Nu-l ambala).
A comentat catalynnn (2,050 puncte) acum 10 ani

editat de catalynnn acum 10 ani

ambreiaju doar miroase(repede) daca il incing , dasta ma gandesc ca e dus , iar burnout iese , nu m`am lasat astazi pana nu mi`a iesit , doar ca dau tot asa cu 1-a , ii dau cu scart normal ca si cum as pleca la liniuta sa zic asa , doar ca dau drumu mult mult mai repede la ambreiaj si apas frana dupa aia la maxim , adica imi pleaca masina putin in fata si dupa o opresc pe loc , ca asa sa tin cu dreptu si frana si acceleratie nu`mi iese :d , rupe foarte tare :x
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Pai normal ca nu iese cand tii pe frana de la inceput. Gandeste-te ca pentru a pleca in burnout, pentru motor e mai usor fara frana aplicata. Ambreajul iti este ok daca te-a suportat pana acuma si inca trage de masina, dar nu-l lua pe incredere prea mult timp daca pastrezi acelasi ritm. Cum am mai scris, gandeste-te la niste mutari sub capota si deabia dupa aceea la micile placeri ale tractiunii spate.
+1 vot
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 10 ani nu are nici o treaba instabilitatea ta la viteze mari ca nu ai autoblocant si daca vrei sa urci repede in ture si sa prinzi repede 200 km/h schimba-i grupul cu unul cu raport mai mare de ex 3:91 il gasesti pe seria 7 sau pe seria 5 tot din anii care este fabricata masina ta dar o sa iti creasca cam mult consumul
0 voturi
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 10 ani

editat de sergiu_88 acum 10 ani

offffff fratiorule lasa-te te rog si nu mai chinui masina aia degeaba masina aia nu este pentru incepatori si necunoscatori eu zic ca ai ambreiajul obosit sau motorul de zici k nu poate burnout nici pe ploaie si nu te cred ca masina aia batea toate 2.5-urile din slobozia cred ca nu sa dat cu pisca aia albastra care are numarul ''MUM''  uite frate aici burnout cu grup 3:15 lsd si cu jante grele ca dreaq  http://www.youtube.com/watch?v=lMQo-SBxRDA
+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Uite. Aici este un exemplu bun de om care are nevoie de diferential cu patinare limitata. Masina are undeva intre 1330 si 1470 de kg.


https://www.youtube.com/watch?v=DxHwDA_0uEw

Comentarii:

A comentat sergiu_88 (7,680 puncte) acum 10 ani cam ai dreptate ala cred ca are o turbina imensa si i trebuie un grup lsd dar sa fie raportul mai lung ca tot la fel o sa faca daca pune acelasi raport
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani E un motor de 2319 cmc. Nu are nevoie de cine stie ce pentru a face 1 bar (acuma am vazut manometrul din bord). Cu un soft bun pana si o turbina standard face genul asta de presiune.