4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Tremura la relanti

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+7 voturi

Tremura la relanti

Am si eu un MB W202 c180 fara compresor, cand o las la relantii tremura rau de tot,mai ales cand motorul este rece,iar motorul este intr-o continua oscilatie nu are o turatie fixa, cand este cald turatia sta fixa dar tot  tremura(parca ar fi un tractor:))))precizez ca este pe benzina.va multumesc anticipat
A intrebat L!V!U (42,750 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

16 Raspunsuri

–7 voturi
A raspuns sergiucalibra (880 puncte) acum 13 ani ca sa nu mai tremure incearca sai schimbi cureaua de distributie cu tot (fulii,intinzator) cam costisitor cei drept,sau poate ca sunt gata si tampoanele de pe suporti oricum  intreaba si un specialist inainte, iar pentru ralanti incearca sa-i maresti putin avansu' dar asta e o solutie asa de moment

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Distributia este pe lant.
A comentat simy82 (3,010 puncte) acum 13 ani alo tovarasu motoru 1.8 cel in cauza este pe lant.esti total pe dinafara

Cel mai bun raspuns:

+9 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 13 ani In genere tremuratul poate fi de la partea de aprindere...vezi bujiile daca lucreaza bine.Dar pe langa bujii si fise.. .vezi daca lucreaza debimetrul aer,in genere la MB pica debimetrele de aer pt a vedea daca lucreaza debimetrul aer pornesti masina ridici capota si scoti mufa care duce la filtrul de aer...daca masina nu schiteaza nici un semn cand scoti acea mufa inseamna ca debimetrul de aer nu lucreaza,in schimb daca atunci cand scoti acea mufa motorul da sa moara sau se tureaza debimetrul este functional..Iti doresc succes in rezolvarea problemei...NU este o problema de distributie sau problema interna motor...don't worry!!

Alte raspunsuri: (14)

+7 voturi
A raspuns MMihai (11,970 puncte) acum 13 ani am avut si eu modelul asta si sunt destul de rezistente si merg fara sa faca nici un fel de problema majora oricat de maltrate ar fi. incearca cu motorul pornit sa scoti cate o fisa de la bujie, pe rand observand atent reactia motorului daca nu spune nimic cand scoti una din ele inseamna ca ai o problema la aprindere acolo ori bujie ori bobina
totusi problema poate sa fie de la alimentare incearca sa schimbi filtrul de benzina pt ca e posibil sa fie infundat cel vechi si sa nu mai circule cum trebuie benzina, apoi verifica pompa si daca nu poti incerca o solutie de curatat injectoare
+7 voturi
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 13 ani Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa verifici bujiile si fisele.La bujii atentie ce pui !Trebuie sa pui exact ce scrie la carte(scrie in cartea service) ca altfel nu merge corespunzator si consuma si mult.Daca sunt ok bujiile si fisele atunci 100% ai probleme cu vreun injector.
+8 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani De verificat furtunasele de vacum cu mare atentie.De verificat tubulaturile de pe admisie.
De verificat stare clapeta acceleratie,iar daca este murdara se curata.
De verificat stare bujii si mai ales culoarea fiecareia in parte,dar si eventuale  diferente intre ele (ca si culoare/uzura).
Astea sunt verificari fizice de rutina.Pentru restul trebuie facuta o diagnoza minutioasa asta insemnand vizualizarea si interpretarea parametrilor de functionare a motorului.
Daca diagnosticianul cauta doar erori,tremite-l la plimbare si cauta altul.
+7 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 13 ani Intr-adevar MMihai sunt foarte rezistente avand in vedere ca masina pe care o posed in acest moment are 600mii si cv km(tin sa precizez ca de cand o am doar o data i-am schimbat internele).Bujjile le skimb la 3 luni cam asa cand le schimb merge bn dar dupa o luna iar o ia razna(i-am pus cred toate modele de bujii de pe piata,si cele recomandate de fabrica si altele... nimic tot la fel,nu am incercat cu acelea din iridium).Cred ca din bobine face asa ptr.ca firele sunt cam coapte,am vrut sa le schimb dar nu am avut posibilitatea(cred ca sunt terminate acum,eu mam uitat la ele prin vara aanul trecut)
Si ideea cu debitmetru e buna chiar o sa o incerc ca am mai auzit ca fac urat si din cauza aceasta.
+5 voturi
A raspuns simy82 (3,010 puncte) acum 13 ani curata clapeta de acceleratie ,asta ar fi una din cauze.vezi daca isi revine dupa aceea.bafta
+5 voturi
A raspuns Alexyno (600 puncte) acum 13 ani ai incurcato reparatia o sa te coste in jur de 1500 euro trebuie schimbae variatoarele se numesc de la lantul de distributie si lantul  asta e o problema mare ma merc
+5 voturi
A raspuns Alexyno (600 puncte) acum 13 ani credema stiu ca suna stupid dar daca e vb de mercedes  C clase toate au aceiasi problema variatoarele  lucrez in domeniu e foarte mult de munca ptr a schimba acele variatoare .... si foarte scump
costa 600 euro 1 si sunt 2 asta inseamna doar variatoarele sunt 1200 euro + manopera cine le monteaza...  in alte cuvinte este distributia lantul e sarit de la loc 100% daca nu e asa eu iti dau banii de reparatie
+6 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 13 ani Intr-adevar simy82 dupa ce ii curat clapeta trage mai bine si nu se mai ineaca dar asta dureaza putin vreo 1-2 saptamani(kiar si mai putin) si in legatura cu acele variatoare daca e cum ziceti voi am incurcato rau tare.
P.S.Oare la mana a 2 se gasesc sau nu se merita luate:)))
VA multumesc ptr. sfaturile date.
+2 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Care mufa trebuie scoasa,cumva aceasta?(nat04u)

Imagini atasate

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Inainte de a schimba variatoare sau  a face motorul harcea parcea ,s-a facut o diagnoza riguroasa?S-au verificat bujiile ce pot fi antice?
S-au verificat furtunase pe admisie si diverse conexiuni electrice?
+3 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Da sau verificat,bujiile le-am skimbat de curand,in iarna i-am schimbat bobinele,erau coapte,dupa ce le-am skimbat mergea mult mai bn,dar dupa 1 luna asa,iar a inceput sa mearga prost si din ce ince mai prost.Furtunasele nu au nimik,altceva din punct de vedere electrronic ce pot sa mai verific>?
+3 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Ieri dimineatza mi s-a intamplat ceva foarte cuidat,m-am spertiat un pic:)),am fost plecat cu masina si de cand am pornito simteam cv la ea,dau sa ies din parcare,se ineaca motorul pur si simplu stateam cu piciorul pe acceleratie si nu avea nici un reflex asa ma tinut vreo cateva secunde dupaia a inceput sa urce in tureeee dar foarte incet si inecat.Dupa ce am iesit din parcare am mers doar cu a1-a,daca skimbam riscam sa nu mai am acceleratie si am ajuns la primul semafor,tremura rau de tot si cand dau sa plec hopa...imi facea ca in parcare numai ca am stgat vreo jumate de minut la propiu(era sa pierd si semaforul:))),nu mai zic de toti soferii care ma injurau si claxonau.Cand se incalzeste motorul se mai inceaca dar,foarte putin doar cand ii dau talpa atunci am un fel de lag.Chiar nu stiu ce sa fac,am puso si pe tester,nu miau gasit nimik,doar niste erori care au fost sterse.Ma gandeam ca nu prea mai am ce sa fac la acest motor si sa ma orientez spre altul,oricum pana imi iau altul macar vreau sa pot iesi cu ea din oras:)))sa mearga si ea normal.Va multumesc ptr.timpul acordat si ptr.sfaturile voastre.
+1 vot
A raspuns Sirmulitza (160 puncte) acum 10 ani probabil ai reparat-o deja, tot ce trbuie sa ii schimbi este senzorul de masa de aer, cel pozitionat intre filtrul de aer si corpul acceleratiei. cel putin aia a fost la mine, dar postez raspunsul pentru cei care mai cauta raspuns la problema asta

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 10 ani intr-adevar a fost si problema pe care o aveam era si din aceasta cauza,dar au fost mai multe, bujii,bobine trebuiau schimbate,debitmetrul.
0 voturi
A raspuns constantin.n.daniel.3 (170 puncte) acum 9 ani problema asta am avut-o si eu si era filtru de benzina si bujiile de vina.azi le-am schimbat si nu mai e nici o problema