4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Ulei in admisie la Audi B2

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Ulei in admisie la Audi B2

Am un Audi B2,diesel,masina nu a mai functionat de mult timp,si zilele  astea m-am apucat de reconditionarea ei,problema este ca nusj de unde vine acest ulei,cum de a ajuns acolo.Va multumesc!
A intrebat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani cel mai probabil e de la turbina....asa am patit eu la un e36.te consta o reconditionare intre 600-1000 ron
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani

editat de turbojack acum 12 ani

Relax ,e normal.
Daca scade nivelul uleiului in baie in mod covarsitor,se reconditioneaza turbina,
Se verifica jocul axului si bineinteles starea elicei de pe admisie.
–1 vot
A raspuns NBY.SYS (7,900 puncte) acum 12 ani Sigur e de la turbina. Dute sa tio faca ca tio ia pe ulei motoru si dupaia te tii de cap.

Comentarii:

A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 12 ani nu are mare lucru...doar papa ceva ulei si iti scoate fum...dupa cum am mai spus,depinde de uzura turbinei(ax,paleti si ce ami are prin ea) il costa 600 lei sau 1000
+3 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Dragi prieteni, la orice motor cu turbo o sa gasesiti ulei in admisie, problema e cat de repede scade nivelul.

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Cine stie cunoaste. Bravo !  ;)
A comentat NBY.SYS (7,900 puncte) acum 12 ani La o turbina buna tii o coala alba la admisie si aia alba tre sa ramana...asa se verifica nu la nivel.....cand ai ajuns la nivel e deja grav.
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Iti dau la proba orice turbina ce are minim 50 k km si-ti garantez ca foaia nu ramane perfect curata.
Aici vorbim de B2 ,care in termeni tehnici este "antic".
O turbina uzata poate determina un consum de 1L la 10k km ,care este departe de a fi grav.
+2 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Da este  normal sa fie o pelicula in admisie,problema este,daca e cantitate mare.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Stai linistit ca e ceva normal. Numai sa nu fie in cantitate mare :)
0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Am uitat sa mentionez ca motorul este aspirat,si de aceasta  sunt ingrijorat,la turbo stiu cum sta treaba,oricum  va multumesc ptr.sfaturi si mai astept,o zi buna.
P.S:Despre uleiul in admisie este destul de mult dupa parerea mea .
0 voturi
A raspuns vwgolf19tdi (25,160 puncte) acum 12 ani Daca motorul e aspirat atunci ai o problema, probabil uleiul a ajuns acolo prin epurator datorita faptului ca, compresia ajunge in baie. e posibil ca simeringurile supapelor sa fie problema (posibil sa se fi ridicat pe supapa sau sa se fi deteriorat datorita vechimii si uzurii).
0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Si ce s-ar putea intampla daca merg cu ea asa?? Trebuie sai skimb semeringurile???sau ce??