4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Ulei in filtru Aer

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ulei in filtru Aer

Am achizitionat de curand un Golf 4 1.4 16v din germania. Am observat ca tot imi consuma ulei.Am desfacut filtru aer si am observat ca este ulei acolo.are cineva vreo idee de ce? ce pot sa ii fac?
A intrebat Rober (610 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 13 ani In carcasa de la filtru de aer intra un furtun de recirculare a gazelor, daca te uiti atent pe langa carcasa, vei vedea un furtun ce face legatura intre capacul de culbutori si carcasa filtrului de aer.
Fa un test de compresie si vezi si ce culoare are fumul cand ti masina pe la 2500-3000 rpm. Daca e albastrui, cat de curand motorul va trebui segmentat.  Iti poate consuma ulei si daca ai semeringurile de supape duse. (pietrificate sau rupte)

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Daca are catalizator,fumul nu va fi deloc albastru.
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani Cum sa nu scaota fum albastru daca mananca mult ulei am vazut nu una, mai multe cazuri.Mai documenteaza te.
0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Ai ulei in fitru din cauza ca motorul scapa compresie in baia de ulei,deci iti arunca ulei pe furtunul de la capacul de la culbutori care dupa ajuge in filtru de aer.(cum a spus si mc rada).
0 voturi
A raspuns Rober (610 puncte) acum 13 ani Bun.. intrebarea ramane . Doar test de compresie pot sa ii fac? nam idee ce culoare e fumul.accept orice sfat

Comentarii:

A comentat mc rada (17,220 puncte) acum 13 ani Ai mai putea face ceva... da chiuloasa jos si pune ulei peste pistoane. daca pistonul e la punctul mort superios, adica sus, nu are voie sa se scurga in baie. Daca se scurge in mai putin de 10 min motorul trebuie segmentat.


P.S.  sper ca nu ai de gand sa faci ce am spus...... e mai usor sa faci un test de compresie, si mult mai sigur si mai ieftin.  :)
0 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 13 ani Cat ulei consuma?  eventual in litrii pe 1000km daca poti face o estimare. In functie de asta si de consumul de ulei dat in cartea tehnica, poti sa iti dai seama daca trebuie sa ii faci testul de compresie sau nu.
 
Am uitat sa te intreb, sigur iti consuma ulei, sau ai vreo scurgere pe undeva?  Am intalnit mai multe cazuri in care propietarul masinii avea de gand sa schimbe setul motor din cauza unui semering sau a unei garnituri care nu mai etansa cum trebuia
0 voturi
A raspuns Rober (610 puncte) acum 13 ani M`am uitat pe dedesubt ieri.Am facut schimbu de ulei. NU se vede nicaieri sa picure.