4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > vw golf (4)tdi...tzacait la re...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

–2 voturi

Vw golf (4)tdi...tzacait la rece

salutare,am unj golf 4 tdi non pd,dimineatza la prima cheie knd o pornesc are o bataie de tachetzi de un intterval de 2-4 secunde,ce sa fie?am schimbat axu cu came si culbutori sau cum le zice....adevaru e k un pic sa ameliorat sunetu dar tot suna?DE CE?Tin sa precizez k am pus piese italienesti oare aia sa fie problema?(noi bineinteles)...nuj dc ce dar mi se pare k toate piesele made in italy sunt de foarte scurta durata,am schimbat bucsele pe bratele din fatza si dupa 3 luni a trebuit sa le schimb iar a doua oare iam pus bucse Powerflex de care pana in momentu de fata snt inca ok sper sa si tina kat mai mult k au fost o groaza de bani...totusi are cineva idee care iar fi problema cu tachetii?bataile au inceput kiar a doua zi dimineatza dupa ce le°am schimbat...cod motor AHF.....THNKS...
A intrebat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Bataile la tacheti sunt date de uleiul prost...uleiul se scurge pana dimineata de pe tacheti,ax cu came,etc...o idee ar fi sa folosesti ulei mai gros mai vascos...am 1.9 tdi si stiu ce vorbesc,am avut acelasi simptom si l-am remediat cu ulei mai vascos...piesele italienesti nu au nici-o legatura cu faptul ca bat tachetii la pornire,schimba uleiul cu unul de calitate sau mai vascos si vei vedea diferenta...

Comentarii:

A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 12 ani pai ulei am folosit mereu Castrol edge 5w40 si mereu schimbat la max 10.000 km.......si inca ceva as zice k si sa pun un 10w40 dupaia nu cred k mai e recomandat sa merg f turat cu ea...ceea ce fac zilnic o duc pe rosu...:(
+1 vot
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Daca zilnic o duci pe rosu, atunci ti-ai raspuns singur la intrebare.
 In 2-3 ani ai sa mai umbli la motor de vreo 2-3 ori, daca asta este maniera ta de condus, zilnic.

Comentarii:

A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 12 ani pai nici k am sa mai umblu knd se rupe se rupe..oricum la cati km are(300 mkm)eu zic k a dus f bine eu am facut 180mkm cu el si de ceva timp si resoftat...in caz de ceva am sa ii schimb motoru am unu cu 40.000 abia ast sa se rupa...:D...doar k as vrea sa stiu care iar fi buba cu tzacanitu de tacheti...
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Pai este o uzura generala a motorului datorita modului de exploatare. Asta-i buba.
Si asta auzi tu, dar cel mai probabil motorul are mai multe probleme daca-l pui pe un tester si-i verifici parametrii de functionare, de catre un specialist, bineinteles.
A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 12 ani pai nu ias vedea sensu sa nu mearga in parametrii lui atata timp cat masina merge si trage f bine,aparte k a fost facut si un resoft
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani A verificat cineva uzura axului cu came si a lagarelor aferente ?

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Pai zice ca abia a schimbat axul cu came.
A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 12 ani pai nu le°am mai verificat,dak citeai mai cu atentie mai sus vedeai k au fost puse noi si au aceeasi problema
0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Este normal acea bataie de tacheti la prima cheie dimineata 2-3 secunde..nu i capat de lume inca merge mult si bine.
Daca vrei sa scapi de alea 2-3 secunde de tzacanit schiba tachetii.
Costa in jur de 50 lei bucata(ai 8 bucati)

Comentarii:

A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 12 ani au fost pusi noi si axu si tachetii
+1 vot
A raspuns Trick (3,290 puncte) acum 12 ani Da-i cheie dimineata la rece. Si cand auzi "tzacaitu" apasa pe ambreiaj. Si vezi daca a disparut tzacaitu. Daca da, atunci e volanta. Daca incepe sa faca si ambreiaju un zgomot de fluierat in timp ce schimb viteza. E clar ca si kitu de ambreiaj trebuie schimbat.

PS: tu ai probleme in arta scrisului coerent? "knd,nuj,snt,kat" unora isi pierd in primele secunde interesu in ati citi textu.