A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Ai verificat toate placutele sau doar de la o roata?
Martorul e aprins din cauza ca fie ai contacte aiurea fie la placuta cu senzorul ferodoul e consumat si a ajuns la senzor.
De obicei zgomotul fier pe fier vine de la placute care freaca pe disc.
1.Ridica din nou masina pe elevator,invarte de fiecare roata si vezi care merge mai greu.Deasemeni dupa ce mergi minim 20km cu masina verifica care roata se incalzeste mai tare.
La roata unde iti apare problema,trebuie desfacut si vazut ce face etrirul,verifica garniturile lui si daca nu ramane blocat.
2.Daca pe spate ai tamburi,trebuie desfacut (dupa invartit roata) si verificat daca sunt arcurile la locul lor,daca nu cumva cablul de la frana de mana a ramas blocat pe una din roti si iti tine tamburul infranat,deasemeni daca isi mai revine cilindrul de la tambur(cilindrii mici).
Daca nu se rezolva cu astea,am intalnit data la un a4 generatie mai veche,discuri pe spate,senzorul(partea care se invarte) sa fie miscata intr-o parte de la noroi si rodea in senzorul de abs(partea electrica care citeste).