Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Scartait???????

am un vw vento si de fiecare data cand virez la maxim se aude un scartait

daca nu rezolv problema se poate intampla ceva pt ca am mai auzit si la alte masini?
A intrebat bobi91 (14,410 puncte) acum 13 ani in categoria Zgomote & Vibratii

7 Raspunsuri

+7 voturi
A raspuns WinderBlue (830 puncte) acum 13 ani Nimic deosebit. Se poate rupe cureaua de accesorii care antreneaza pompa de servodirectie. Aceasta (cureaua) este uzata si nu mai asigura forta de frictiune necesara cu fulia pompei, in momentul in care la viraj maxim pompa de servodirectie este supasolicitata si necesita mai multa putere (provenita, binenteles de la motor, prin cureaua de accesorii). De ce necesita mai multa putere la viraj maxim? Deoarece in acel punct, pentru a se evita distrugerea instalatiei hidraulice, circuitul de ulei se "scurtcircuiteaza" printr-o supapa de suprapresiune (exact ca la filtrul de ulei motor cand se infunda, dar acesta e un alt subiect). Schimba cureaua de accesorii. Numai bine.
0 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 13 ani dar mai este ceva pana la masina asta nu am vazut servo mai usor ca la vento pe care il detin
m-am mai uitat si la alte masini si nici una nu are servo asa usor si toti au zis ca ce e cu directia asa usoara pe loc ma refer
daca invart de volan mai cu forta si ii dau drumu se mai duce el o tura din inertie si asta si asta cand masina sta pe loc
e posibil ca si asta sa aiba un rol in scartait
+2 voturi
A raspuns WinderBlue (830 puncte) acum 13 ani Nu contest sub nici o forma ca ai o directie usoara, dar pot sa te informez asupra faptului ca nu e chiar un avantaj. La viteze mici, in mediul urban e foarte comod, dar la viteze mai mari, eventual in conditii de vant puternic, imagineaza-ti ce inseamna sa controlezi directia cu un volan care nu-ti transmite mai nimic despre sosea... iar daca mai luam in calcul si unele gropi sau denivelari?... O masina care ofera siguranta asigura un compromis optim intre confortul oferit de efortul mic depus la rotirea volanului si feed-back-ul pe care TREBUIE sa-l simta conducatorul auto de la sosea. Asta inseamna CONTROL. Restul e Can-Can...
0 voturi
A raspuns WinderBlue (830 puncte) acum 13 ani ..... aproape am uitat.... Sub nici o forma nu directia usoara e cauza scartaitului.

Comentarii:

A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 13 ani

editat de bobi91 acum 13 ani

nu spun ca din cauza scartaitului e directia usoara ci invers si stiu ca nu este un avantaj  ,, extern ''   dar in oras este minunata directia mai ales la parcari si eu m-am obijnuit cu ea asa

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns WinderBlue (830 puncte) acum 13 ani Sfatul meu e sa schimbi cureaua de accesorii daca spui ca scartie la viraj maxim si dupa... nu cred ca o sa mai fie cazul sa cauti raspuns pentru problema ta. Probleme, in mod sigur o sa mai apara, asa ca rezerva-ti energia degetelor ca sa poti scrie mai departe... Succes.

Alte raspunsuri: (2)

–1 vot
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 13 ani winder blue are dreptate ai eu am avut aceeasi problema la un opel astra f 1.7 td la fel facea si am skimbat cureau si na mai facut
0 voturi
A raspuns bysconty EXPERT (109,230 puncte) acum 13 ani si la mine a inceput sa faca asa tocmai vroiam sa pun o intrebare pe tema asta ms de raspunsuri