A raspuns
kenel
EXPERT
(95,770 puncte)
acum 12 ani
vezi ca romanul(intermediarul) trebuie sa iti ofere si fiscal, pe langa contract de v-c. apoi tu trebuie sa mergi sa traduci actele, apoi sa mergi la rar sa ii faci identificare si carte de romania si itp.apoi cu aceste acte(contract dintre italian si intermediar+contract intre intermediar si tine+fisa de inmatriculare stampilata de financiarul intermediarului si inca o fisa pe numele tau(cum ca ai luat-o in evidenta la financiar)+carte de romania+acte traduse+itp+cerere mergi la biroul de inmatriculari si depui actele pt inscriere.deasemenea iti trebuiesc platite niste taxe pe numele tau-taxa talon si taxa inmatriculare(una la financiar, una la posta sau cec)+plata placuta-se plateste cand depui actele
ps: mai simplu daca ai incredere in intermediar, faci direct contract cu italianul si nu mai iti trebuiesc doua contracte si doua fise.
1.contract intre proprietar si tine
2.fisa de inmatriculare, cum ca ai luat-o in evidenta-se gaseste de completat unde se fac acte auto si se pune stampila la financiarul de care apartii
3.acte traduse si legalizate
4.itp, carte de romania, identificare
5.taxa talon, taxa de inmatriculare(a nu se confunda cu taxa de prima inmatriculare=taxa de mediu, la motoare NU se plateste taxa de mediu)
nu e chiar simplu dar nici greu nu este daca ai toate actele si motorul in regula! a, sa nu uit ca am mai scris pe aici..multa rabdare si nervi de otel!!!;)))
in cazul in care nu ai incredere in intermediar(de ex: poate sa fie furata moto, sau etc)si este cel mai bine ca sa fii acoperit de acte faci contract si intre intermediar si tiene dar cu fiscal din partea lui!