4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > am un passat B3 1.9 TD 55KW di...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Am un passat B3 1.9 TD 55KW din 93' si ma gandeam sa-i adaug un compresor G60,ce parere aveti?

am un passat B3 1.9 TD 55KW din 93' si ma gandeam sa-i adaug un compresor G60,ce parere aveti?

Merita?sau sa investesc intr-un intercooler?

ma intereseaza mai mult ce modificari sa-i aduc l-a motor dar inacelasi timp sa nu creasa consumul!?

si dak folosesc compresorul drebuie sa maresc putin si consumul!!?
A intrebat ghost9391 (1,780 puncte) acum 13 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns valik01 (12,740 puncte) acum 13 ani orice modificare a motorului care ii va creste puterea ii va creste si consumul...  
fiind cam vechi si diesel nu cred ca merita sa cresti presiunea,pentru ca va trebui sa schimbi si multe alte piese,ca pistoane ,chiuloasa..etc
+1 vot
A raspuns ghost9391 (1,780 puncte) acum 13 ani multumesc!
masina cand am cumparato avea 103.000 km si eu sunt al 6-lea proprietar si am facut decat 30.000 km!
0 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 13 ani Se merita doar daca ai de gand sa faci treaba multa cu masina,adica sa o tii mult timp si sa rulezi cu viteze mari,sa faci accelerari puternice,etc.Ideea e ca motorul merge in parametri normali asa cum a fost setat de fabricant.In privinta consumului,cred ca ar scadea sau ar ramene acelasi....nu ar creste...presiunea din intercooler te-ar ajuta cu mult in randamentul motorului la cald cat si la rece...dar trebuiesc aduse modificari la partea de motor.Sfatul meu,las-o asa cum este.Succes!
+4 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani

editat de turbojack acum 13 ani

Aici trebuie sa lamurim niste lucruri.
1.avem un motor turbodiesel vechi de 18 ani cu doar 130 000 km.Utopic.
2.se ia una bucata compresor de pe un benzinar si se doreste clonare pe acest motor TD
Intrebare: deoarece o turbina la diesel are presiune de bust de la 1700 rpm,ce rost are sa mai montezi un compresor?
Compresorul se monteaza pe benzinare pentru a minimiza lagul turbinei ce intra relativ tarziu spre 3000-4000 rpm.Ce rost are el pe un diesel?O asemenea pereche compresor-turbina este foarte greu de gestionat ,Iar inginerii ce au lucrat la motoarele TSI sau THP stiu cat este de complex.
Daca se doreste putere mai mare la diesel,se monteaza o turbina mai mare si se monteaza un intercooler daca el nu este.
+1 vot
A raspuns ghost9391 (1,780 puncte) acum 13 ani mie turbo imi baga de la 1900 rpm si ma gandeam,daca ii puneam un compresor imi baga de la 1200 rpm o presiune de 1 bar dar automat modificam flansa dar cu cat urc in turati o sa am din ce in ce mai mare presiunea si nsh dak rezista motorul?
acum ma gandesc sa investesc mai bine de inceput intr-un intercooler!
multumesc pentru sfat!!
+1 vot
A raspuns ghost9391 (1,780 puncte) acum 13 ani

editat de ghost9391 acum 13 ani

http://www.youtube.com/watch?v=hw6_CFKitGg&feature=related
 m am gandit cum sa fac k sa nu-mi bage presiune mai mare intrucat sa nu sparg motorul!
pe conducta care imi pleaca din compresor si intra in turbo sa pun o supapa si sa o reglez sa se dechida automat cand e prea mare presiunea pe conducta!
ce parere aveti?si scuzele de rigoare pt k nu prea stiu dar am decat 18 ani

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 13 ani turbojack,chiar dada ai ceva cunostinte,gresesti aici si decat sa raspunzi eronat....g60 nu a avut turbo+compresor.pentru initiatorul topicului:daca ai 18 ani ar trebui sa te gandesti mai bine cum sa conduci preventiv decat sa re-inventezi roata,dar de data aceasta sa fie ovala.lasa masina asa cum este,vinde-o si ia-ti un golf 2 g60 si apoi te asteptam pe un anumit forum unde ne vei explica faptul ca acel compresor nu merge.G-lader este renumit ca fiind defectuos.documenteaza-te mai bine de acum inainte pe forumuri specializate inainte de a te apuca de ce mai stiu eu ce struto-camila.fara suparare.ai plecat de la o premisa gresita.internetul este plin de manuale de reparatii,etka,autodata,tecdoc etc de unde va puteti documenta dragi colegi.aici vei primi raspunsuri,ca sa nu le numesc altcumva,,,ajutatoare.succes
p.s:supapa aia se numeste blow-off si ai multe de invatat,dar nu de pe youtube:)

Comentarii:

A comentat ghost9391 (1,780 puncte) acum 13 ani eu nu ma gandeam sa pun doar G60,orc compresor!
multumesc pt sfaturi!
RESPECT!