4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > as dori sa imi schimb toata ev...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

As dori sa imi schimb toata evacuarea

eu mam gandit sa ii dau jos catalizatoru tot sa ii pun teava direct de la motor si sa ii pun doar finala.oare cum suna ?si app ce diametru sa aibe????
A intrebat bogdan_babu (2,290 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning

editat de asandulescu acum 12 ani

Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Ce masina si ce motor ai?

Comentarii:

A comentat bogdan_babu (2,290 puncte) acum 12 ani mazda 1,5 16 valve
0 voturi
A raspuns ALEX_THC (1,660 puncte) acum 12 ani Pune si tu acelasi diametru ca evacuarea stoc , daca pui teava direct nu trebuie sa aiba neaparat diametru mai mare pentru sunet.
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Si cu lambdele ce faci?

Comentarii:

A comentat bogdan_babu (2,290 puncte) acum 12 ani pai eu vam intrebat cu sa fac ?
0 voturi
A raspuns CJ 91 NBY (3,650 puncte) acum 12 ani Eu iti zic sa pui de la catalizator pana in spate teava si pui o finala BUNA!!! Si traseu de 60 mm....o sa-ti sune beton. Asa fara catalizator si doar teava nu poti circula cu ea ca urla de numa.

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani La motor de 1.5 montezi burlan de 60 ?  :):):) Inutil.
0 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani Si ce faci cu sonda lamda care are un rol destul de important in reglarea amestecului?  O evacuare mai mare  permite eliberarea gazelor mai usor, poate creste usor puterea motorului, dar poate sa o si scada. Strict pentru sunet recomand doar finala schimbata. Pentru un surplus de putere si sunet, recomand sa faci niste calcule inainte, pentru a vedea ce diametru trebuie sa aiba teava pentru a nu pierde putere, apoi o resoftare trebuie neaparat pentru a anula sonda lambda.
mai jos ai un link, tot de pe site-ul asta (nu stiam de el, dar prietenul google m-a ajutat)  unde poti afla date destul de interesante.
http://forum.4tuning.ro/23-generalitati-tuning/192967-evacuarea.html