A raspuns
sir_sanjei
(1,900 puncte)
acum 13 ani
daca il vrei 4x4 iti recomand sa cauti unul lovit cu transmisia in stare buna(cutie, cardan, grup, planetare) si sa muti de pe ala pe masina ta si daca ai noroc sa mai gasesti una si cu motorul pe care il vrei tu este ideal.
dar ai putea sa iei in considerare ce nu ai nevoie de 4x4 permanent pe sosele patriei.
tractiunea integrala inseamana greutate in plus, mai multe piese in miscare deci mai multe probleme mecanice, micsorarea cumplului/cailor ajunsi la roata.
mai mult daca ai de gand sa pui un motor mai mare, mai capabil, mai puternic, trebuie sa iei in considerare si o "upgradare" a franelor pt ca nu ai vrea sa ai probleme pe partea de franare, si un motor mai mare inseamna si o greutate mai mare pe puntea din fata deci probleme la viraje(ai putea castiga o echlibrare partiala a greutatii cu sistemul quattro datorita adaugarii de greutate pe puntea din spate)
mai multe detalii ai putea sa cauti pe forum, lucru pe care de altfel ti-l recomand.
ai putea obtine pareri, sfaturi, opinii de la persoane care au facut/fac astfel de modificari
mai mult indiferent de ce alegi va trebuii sa faci si o omologare a motorului ce urmeaza sa il pui(asta daca nu faci sdi-ul tdi)