Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Ce se renteaza mai mult ? un bodykit din fibra de sticla sau de PU plastic ?

A intrebat buggghy (8,600 puncte) acum 9 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns bja09 (2,510 puncte) acum 9 ani fibra de sticla

Comentarii:

A comentat buggghy (8,600 puncte) acum 9 ani

editat de ZoliaT acum 9 ani

de ce ? :)....
A comentat buggghy (8,600 puncte) acum 9 ani

editat de ZoliaT acum 9 ani

fibra din cate stiu e foarte subtire si se poate sparge foarte repede nu ? dar nu in toate cazurile.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani Fibra de sticla, are rezistenta putin mai buna. PRECIZEZ ... putin :)

Salut :)

Comentarii:

A comentat buggghy (8,600 puncte) acum 9 ani

editat de ZoliaT acum 9 ani

dar fibra de sticla e mai groasa ca plasticul din fabrica cu care vin barile ?
A comentat buggghy (8,600 puncte) acum 9 ani dar fibra de sticla e mai groasa ca plasticul din fabrica cu care vin barile ?

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns D1rtyDuck (17,970 puncte) acum 9 ani Parerea mea ca plasticul are flexibilitatea mai mare decat fibra de sticla care tinde sa se sparga .
Mai ales barile din fabrica ce sunt confectionate dintr-un plastic durabil si rezistent la tamponari .
Cele aftermarket,din plastic pot avea o flexibilitate redusa deoarece sunt fabricate dintr-un plastic autmoat mai ieftin si mai subtire .

Alte raspunsuri: (4)

–1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani Daca nu dai cu spoilerul tare in borduri si nu sti sa apreciez distanta dintre marginea gropii care iti poate atinge spoilerul e nasol. Dar din fibra de sticla, este mai rezistenta, deoarece este mai tare, iar cand dai in cv. te opresti. Nu ca din plastic care se indoaie si te urci pe bordura, iar cand dai cu spatele auzi cum tarai spoileru dupa tine ( ti se rupe inima ).
Eu spun fibra de sticla. Salut :)
+1 vot
A raspuns Ionut D D.K. (1,260 puncte) acum 9 ani fibra de sticla . o poti retusa la nesfarsit.
0 voturi
A raspuns silwyo (170 puncte) acum 8 ani Bodykit din fibra de sticla facut mai cu cap...
Fibra de sticla este de mai multe feluri. Poate stii si tu, se face din mai multe straturi. Din stratimat combinat cu tesatura iese o fibra foarte tare (la un impact fibra vs tabla..tabla iese cam sifonata). Din stratimat simplu iese o fibra flexibila, buna pentru partea inferioara unde ai putea da cu bara de bordura.
Un bodykit facut de cineva care se pricepe, cu partea superioara mai dura si partea inferioara flexibila ar fi ideal.
Bineinteles, nici fibra aia nu rezista sa dai in borduri cu ea la nesfarsit.
Bodykit din plastic vezi pe toate drumurile, deci poti sa vezi si tu cum e/
Acum ramane ca tu sa decizi care iti satisface mai bine cerintele.
Bafta :)
+1 vot
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 8 ani

editat de workaholic_ro acum 8 ani

PU e poliuretan. Spune-mi unde naiba ai gasit un kit din poliuretan ?
Fustele originale sunt de obicei din polipropilena injectata. Piese aftermarket se pot face usor din placi PVC sau ABS care sunt materiale termoformabile, daca ai matrite si scula, evident. Ar mai fi PETG si policarbonat dar la alte scoruri. Sau din compozite, fibre de toate felurile (sticla, carbon, aramid) cu rasina (poliesterica sau epoxy).  Poliuretanul nu-i un material, e ditamai familia de materiale, chimic are 4 (patru) grupe mari si fizic se poate intalni de la spume si cauciucuri moi pana la cauciucuri foarte dure ....si ajungem si la plasticul de care vorbesti. Dar n-am auzit sa faca cineva elemente de caroserie din el.
Fac bucse de suspensii pentru off-road (din PU) si stiu cate ceva despre plasticurile si gumele auto. Colegul meu are in spate cativa ani de experienta in compozite in Germania si nici el n-a auzit de PU in tuning. Daca stii ceva si ne spui si noua chiar suntem interesati sa studiem si alte materiale.