4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Chiptuning > Soft competent DPF off mazda 2...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Soft competent DPF off mazda 2 1.6 mzcd(motor ford 1.6 tdci)?

Salut comunitate.

 Sunt posesorul unui Mazda 2 1.6 mzcd 2009 cu motor ford-peugeot.

 Problemele mele au inceput in momentul in care am decis renuntarea la dpf.

 Mai multi prieteni din UK au aceeasi masina si au rezolvat aceasta problema cu 30pounds.Se pare ca la mine problema incompetentei de ordin general pe piata de soft sau a unui ghinion fabulos si-au spus cuvantul si am incaruntit cu problemele interminabile legate de inexistenta unui soft competent DPF-Off.

Ca sa nu ma lungesc, povestea incepe cu forumurile UK in care toti renunta la Fap si resofteaza cu dpf-off motoarele de 1.6 tdci-mzcd-hdi.

Sarim peste primele firme contactate care sustineau sus si tare ca as avea doua calculatoare, unul Denso si toate SF-urile debitate in aceasta directie.Bineinteles ca am un binecunoscut bosch edc16.

 Ajung la un baiat foarte priceput-printre putinii din orasul Alba Iulia care are aparatura performanta si imi garanteaza rescrierea softului.

 Ma bag, decupez tulumba, scot afara FAP-ul, las cat-ul la locul sau, sudez, asamblez si fericita ma prezint pt resoftare.

 Si de aici incep problemele:Baiatul imi spune ca softul trebuie sa-l cumpere de la cei care se ocupa cu softuri dedicate.Bun, stabilim sa luam de la TCM turbo-Dragos Voinea.

Platesc frumusel 200 euroi, se achizitioneaza softul si distractia incepe:Mentionez ca inainte masina functiona impecabil, tragea in ture, nu avea nici o eroare etc.

 

 Se rescrie softul cu ECUdat jos de pe masina, operatie reusita,nu se buleste nimic pe acolo, testare zero erori.Cu noul soft insa, dupa montarea ecu pe masina, se aprinde martorul ,,rotita dintata" si masina este in ,,limp mode"-turatie si putere limitate.Baiatul electrician care este si foarte ocupat imi spune ca va lua un alt soft.

Pierd cateva zile-din cauza electricianului.Primeste un alt soft de la dl Voinea.Soft care ar trebui sa ,,citeasca erorile", un fel de debugger si apoi trimis inapoi la dl Voinea.

 

 Dupa cateva zile de asteptare , cu masina imobilizata vine noul soft refacut.Se rescrie pe masina, se monteaza ECU, nici un martor aprins, masina merge bine 200 de km apoi din nou limp mode 50 de km apoi iar bine 200 de km, ca la ceas.Suspectez ca isi face regenerare in background si ma intorc la electrician.

 Decidem sa lucram cu altcineva si alegem de data asta pe cineva din Iasi-somitate in resoftare, tot Dragos il cheama-toponimie de nume.

 Ii trimitem amble softuri-primul al meu original, al doilea cel al dl Voinea si al treilea -ultimul tot TCM turbo.

 Tipul de la iasi rade desigur si spune ca softul este prost si trimite el un soft calumea.ca o paranteaza am observat o chestie intre prost gust si egocentrism incompetent:fiecare ,,nou" meserias rade de anteriorul si se da el mare cunoscator.Fiecare este numai el detinatorul unic al softului calumea.dar sa revenim:

 

 De la Iasi primesc alt soft.Alte zile pierdute cu masina imobilizata, treaba printre picaturi, toata lumea este nervoasa, nimeni nu are timp etc etc banii mei dati in schimb.

 

 In final vine ziua cea mare, se rescrie si acest soft.Minune:de data asta am aprinse si martorul motor check engine, si rotita zimtata.

  Sunam la iasi si ni se spuen ca trebuiesc sterse erorile si va fi ok.Erorile insa nu se pot sterge-reapar la prima cheie.masina intra in ,,super-limp-mode"-o exprimare personala de a mea.Adica putere ioc si vit max 80km/h in scrematuri.

 Citim erorile si desigur aopare eroare ,,DPF fault si DPf clogging".

Resunam la iasi.Omul softis e deja si ocupat si greu de prins la tel ,usor iritat in acelasi timp.Mi se spune ca e ,,prea bazat , nu sta dupa prostii"=alt incompetent.

Sun al alta firma-nu mai retin numele-ultima speranta,pe undeva pe la Arad.Un paranoic scapat de la sectia de boli mintale imi dezvaluie secretul, razand desigur:nu se poate face DPF off la mazda ci doar se ascund erorile.De fapt la 1.6 tdci pe Ford nimeni nu face dpf off de calitate.Vine si cu solutia:un emulator minune 150 eur si softul original 250eur, totul la modica suma de 400 eur.

Apoi gasesc pe forumuri ceva ceva ce seamana cu problema mea;dupa DPF off, pe Ford, multora ,,li se pare" ca masina nu mai fuge ca inainte.Se ajunge la ciptuning, ocazie cu care dupa o cheltuiala de 220eur dpfOff+150eur(cu oferta) ciptuning masina este vraiste:trage violent, se limiteaza la 4800 ture, consumul o ia razna.

,,LI" se explica ca este normal ca masina sa se comporte ,,diferit" dupa scoaterea FAP-ului.Multi renunta, altii dispar in blazare si in general toata lumea este multumita.Incompetenta in acest domeniu-dpf off este totala si necunoasterea asisderea.

Azi, dupa o ultima sondare a forumurilor am intalnit si un baiat care si-a facut dpf off pe un Focus 1.6 TDCI.Multumit.I-am condus masina;nu avea nici o legatura cum ar fi trebuit sa traga TDCI-ul ala.Baiatul nu intelegea de ce sunt chitibusar eu.Nu am stat sa-i explic ca am avut motorul ala pe ,,n,, masini , de la C4 la Fiesta econetic si Peugeot 207 si stiu foarte bine cum trebuie sa traga.Simt exact ce inseamna 90cp pe 1.6 si 110cp..Masina lui avea cel mult 75-80 de cp, era lenesa si urca greu in ture.

 M-am gandit cati oare nu-si cunosc masinile si au problema mea.Doar ca avand norocul unui soft mai bunicel, nu au martori aprinsi in bord.

 

 Revenind la problema mea si fara sa intram in detalii cat sunt de catranit si ajuns la capatul nervilor;fara sa socotim cati bani am pierdut si timp;

 va rog daca stie cineva un soft FUNCTIONAL in toti parametrii=martori stinsi la bord, pastrata puterea celor 90cp, ZERO regenerari in background, no limp mode...Sa ma ajute.

In lumea tunerilor softurile se cumpara cucc-a 100 eur.Este ultima suma pe care sunt dispus sa o mai platesc cuiva DACA softul se va dovedi functional.

Baiatului electrician nu-i mai pot cere manopera inapoi pt ca a muncit saractul de 5 ori.El va rescrie softul-m-am convins ca saracul rescrie BINE ceea ce i se da.

 

  Sau orice sugestie sau sfat, altul in afara de ,,Cine te-a pus sa dai fapul jos".

 

 Va multumesc tare mult.
A intrebat realifehunter (210 puncte) acum 10 ani in categoria Chiptuning
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns e-rs-u (2,310 puncte) acum 10 ani Salut,
Aceeasi problema o am si eu doar ca la un ford focus, fap-off, limp-mode 80km/h, schimbat cutie automata cu manuala lipsa soft ptr manuala, imi merge masina urat tare de la turatii necontrolate la inecare si moartea motorului in mers :-j, tot ca si tine fel si fel de electricieni care m-au stors de bani pe soft-uri si degeaba, in fine daca gasesti ceva poate imi spui si mie ce este de facut. Apropo eu am gasit pe clubford un baiat care se cam ocupa cu ford si in special cu softuri etc. si am zis sa apelez la el daca ma poate ajuta , dar momentan nu am cum, el este din bucuresti daca vrei sa ii ceri informatii iti dau nr lui lasat pe topic.
0 voturi
A raspuns realifehunter (210 puncte) acum 10 ani Nu am gasit inca rezolvare pt problema, se pare ca pe 1.6 dpf off este 99% soft neadecvat/sharuit din aceeasi sursa/ la limita excrocheriei.

  Am primit 8 mesaje private cu aceeasi problema+am condus 2 masini ce se voiau ,,ok" si care nu erau deloc ok.E adevarat ca aveau putere si nu erau in limitare dar erau departe de cum trebuie sa mearga un 1.6 hdi/tdci/mzcd.

 De indata ce voi gasi rezolvarea, voi posta aici.
0 voturi
A raspuns realifehunter (210 puncte) acum 10 ani Imi dau seama dupa nr mare de mesaje primite pe privat ca am deschis o cutie a Pandorei si ma vad obligat sa aduc unele lamuriri suplimetare:

Initial am fost tentat sa cred anumite chestiuni dubioase despre primele firme care mi-au lucrat la soft.
Abia astazi , in urma unei discutii lungi cu Dragos Voinea am reusit sa clarific partial aspecte pe care nu le cunosteam.

In primul rand softul meu nu era gata pentru ca..am aflat cu stupoare-Dragos nu a fost platit!
Eu nu am afirmat nicaieri ca l-as fi platit pe Dragos ci ca am chizitionat prin intermediul electricianului meu softul de la dansul.De platit am platit electricianul.care nu i-a dat nici un ban lui Dragos.

Dl dragos mi-a spus ca el a incetat sa mai lucreze la soft tocmai pt ca nu a fost platit.Deci practic faza la care se afla softul meu este una intermediara si s-a lucrat de catre cei de la TCM ...moca!

In plus in una din mesajele private mi sa spus ca nimeni nu se mai baga acum al aceasta problema pt ca fiind una delicata din pc de vedere tehnic nimeni nu se risca sa-i fac in caz de esec contrareclama pe forumuri.Un punct de evdere corect...

Dupa cum am promis tuturor celor care mi-au scris pe privat-inteleg de ce nu ati postat public-inca mai sunteti in negocieri cu cei carora le-ati dat banii sa va alegeti cu un soft calumea sau sa va recuperati banii, eu va voi tine la curent cu rezolvarea acesteti probleme-faimosul de acum DPF-off de ford.

In continuare se va incerca sa se dezvolte softul de catre cei de la TCM avand in vedere ca de acum se discuta direct cu mine si nu cu interpusi care papa banii.

Imi cer scuze daca s-a inteles altceva decat stricta realitate si nu este intentia mea de a face cuiva un prejudiciu de imagine ci doar de a rezolva o treaba pentru care eu am platit.Din nefericire nu cui trebuia...