4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Diferentiale...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Diferentiale...

Am si eu niste nelamuriri cu aceste diferentiale:

1.Diferentialul LSD( cu alunecare limitata) cu cat e mai scurt cu atat  acceleratia e mai puternica?

Se monteaza greu un astfel de diferentiall?

Necesita un ulei special?

Care este diferenta dintre dif.cu carcasa mare,medie si mica?

2. Dif.torsen functioneaza diferit fata de LSD?

Daca vreti sa ma ajutati,ajutatima,dar nu ma luati cu"exista google sau alte chestii".MULTUMESC ANTICIPAT.
A intrebat L!V!U (42,750 puncte) acum 13 ani in categoria Tuning

Cel mai bun raspuns:

+4 voturi
A raspuns puya.crisan (4,830 puncte) acum 13 ani diferentialul LSD ajuta in conditii de aderenta scazuta trimitand cuplul la roata motoare si nu la cea care pierde aderenta, acesta ofera atat la masinile cu tractiune pe 2 roti cat si celor cu integrala o stabilitate si manevrabilitate sporita in conditii de aderenta scazuta sau condus sportiv.Cu cat rapoartele diferentialelor de pe cutia de viteze sunt mai mari cu atat demarajul creste dar scade viteza maxima, si invers proportional cu cat scad rapoartele demarajul scade dar viteza maxima creste...
diferentialul
 Torsen este un diferenţial intermediar cu autoblocare mecanică (diferenţial), care reglează, în funcţie de necesităţi, forţa dintre axa faţă şi cea spate. Noţiunea de „Torsen“ este alcătuită din termenii în limba engleză „torque“ (cuplul motor) şi „sensoring“ (sensibil). Diferenţialul funcţionează sensibil la cuplul motor. Sistemul reacţionează la diferitele forţe de torsiune între arborele de intrare şi arborele de ieşire (ax faţă, respectiv spate). Astfel există posibilitatea unei repartizări variabile a cuplului motor între axe. La diferenţialul Torsen, cele două roţi conduse sunt legate între ele prin transmisie elicoidală. Acestea limitează turaţiile ridicate ale diferenţialului, asigurând însă echilibrul necesar la parcurgerea virajelor..(majoritatea 4x4 moderne gen vw 4motion folosesc torsen) .Efectul de blocare al diferenţialului Torsen creşte automat în funcţie de sarcină, acesta funcţionează „sensibil la cuplul motor”, spre deosebire de diferenţialul vâscos  „sensibil la turaţii“.

Alte raspunsuri: (1)

+1 vot
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 13 ani Si care este diferenta dintre un diferential cu carcasa mare si cu carcasa mica(ex.la urs)ca tot am auzit dif,scurt cu carcasa mare,etc.
VA MULTUMESC!

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare