A raspuns
workaholic_ro
(19,270 puncte)
acum 13 ani
Nu discut partea estetica (personal nu-mi place dar nu conteaza)
Doar latura practica si cea economica. Daca nu e masina de show room si vrei sa circuli cu ea, va sta mai mult in reparatii, pentru ca vei aduna toate bordurile si pietrele de pe drum. "Nasul" ala e mult prea in fata si mult prea jos.
Este realizabil si inca usor. Cel mai usor faci body tuning pe o masina cu multe linii si suprafete drepte. Construiesti toata povestea din panouri decupate din placaj, asamblezi, chituiesti, slefuiesti, dai doua straturi de ceara si unul de PVA, copiezi modelul in fibra de sticla si-l multiplici de cate ori vrei. Si atunci ai si piese de schimb.
Sau, construiesti botul din spuma poliuretanica, o aduci la forma dorita si o imbraci in fibra. Trebuie mai multa indemanare dar e mai ieftin.
Succes!