4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Golf 3 1.9tdi 110 cai . cu ce ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Golf 3 1.9tdi 110 cai . cu ce as putea incepe ?

Am un golf 3 din 96 1.9tdi 110 cai dupa cum am mai zis , si as vrea sa ii maresc performantele dar nu stiu cu ce sa incep . Am vazut mai de mult un anunt cu un tip care preparase unul foarte tare dar nu mai gasesc anuntul . Astept idei si sfaturi de la voi ! Va multumesc !
A intrebat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns i_vasea (500 puncte) acum 12 ani astea o duc undeva la 150 cai , si apoi ?

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Gresit toate aceste lucruri iti aduc caii de mult pierduti;)
Daca vrei performante mari treci pe supraalimentare,dar te va costa ceva.
–1 vot
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Apoi un intercooler, un cap de pompa mai mare,duse race ,o turbina mai mare si vei fi racheta :))

Comentarii:

A comentat Razor1 (2,390 puncte) acum 12 ani Si un soft special facut pt. aceste modificari+evacuarea pe care ai uitat o;))
A comentat mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Am răspuns ce trebuia după evacuare si filtru sport .... uitasem si de un nou soft intradevar.
+1 vot
A raspuns i_vasea (500 puncte) acum 12 ani cred ca imi trebuie cam 1000e pt astea nu ?

Comentarii:

A comentat NBY.SYS (7,900 puncte) acum 12 ani Dute la o remapare si atat....crede-ma ca am vazut ca al tau remapat.....nu iti trebuie altceva. Nu merita sa te bagi in motor.....am vazut ALH de 90 de cai dus la 180 preparat tot.....dar ii scade viata motorului foarte mult. Cu o remapare ajungi undeva la 140-150 de cai...iti trebuie mai mult?
A comentat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani nu am nevoie de mai mult , dar nu ma pricep , spune-mi te rog ce e aia remapare ? :)
A comentat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani aaa.. remapare e tot aia cu resoftare , scuza-ma . si undeva unde as putea face asta ? niste baieti seriosi ?
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Nu se poate face remapare la un '96,eventual un flashtuning.
A comentat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani m-ai bagat in ceata... cred ca as avea nevoie sa vorbesc cu cineva fata in fata sa imi explice
A comentat NBY.SYS (7,900 puncte) acum 12 ani Unde lucrez eu la service la cluj se poate face numai ca esti cam departe din botosani...sau gresesc?
A comentat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani da , este departe :)
+2 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani

editat de Driver09 acum 12 ani

Pt o putere de 160-170 de cp ar trebui:
-turbina pd131cp vnt17
-duze pp502 sau 764
-fmic
-traseu evacuare liber sau chiar marit
-se recomanda racitor ulei si motorina si lift pump de pd(pompa motorina)
-evident soft custom
-kit ambreaj sport
Peste aceasta putere trebe schimbate si internele motorului ,daca nu se topeste pistonul 3
Pt inceput ar merita o resoftare,ar fi cea mai ieftina operatie,s ar castiga cativa caluti..
Si eu am aceasta motorizare pe a4....pe mine ma tenteaza pt inceput un upgrade la o turbina vnt17(care e aproape plug&play)+soft custom
+2 voturi
A raspuns i_vasea (500 puncte) acum 12 ani dar despre chip-uri ce parere ai ? am vazut pe unele site-uri pt acest model un chip , ar costa 250 euro si de la 110 duce la 148 . e adevarat ? sau care e treaba cu ele ?

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani AI grija unde faci softul pt.ca daca ti l face aiurea dupa aia vei cheltui pe o alta turbina(am citit pe unele forumuri in leg cu cei de la TCM ca nu ar fi seriosi precum spun...).
+daca ai turbina obosita sau motorul te sfatuiesc sa nu faci modificarea pt. ca vor aparea probleme muult prea devreme pe parcurs mai ales daca tragi de masina...liniute...etc.
Treaba asta cu cp in + cat se castiga doar pe un dyno se poate vedea exact(eu nu cred ca dintr un afn de 110cp se pot scoate aproape 40 de cp cu soft....atunci dintr un 1.9 tdi de 130 cp ar trebui sa se scoate catre 170 ceea ce e aberant)
Se v-a simti diferenta dupa soft destul de bine la accelerari,dar cti cp "reali" se adauga doar pe dyno poti afla.
+2 voturi
A raspuns i_vasea (500 puncte) acum 12 ani

editat de i_vasea acum 12 ani

am o problema care am mai auzit si la altii dar nimeni nu ii da de capat , cu a 4-a in 3000-3500 ture  daca o fortez sau cu a 5-a pe la 170 imi taie acceleratia , adica merge ca si cum ar merge fara turbina , e puturoasa tare . si daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine . pe calculator nu da nici o erroare . o fi turbina ?

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Intra in limp mode cum ai zis "taie acceleratia"
Ori e defecta electrovalva n75 cel care comanda turbo ori e colmatata geometria la turbina(mai mult ca sigur) si trebuie desfacuta.O distractie de cateva sute de lei...
A comentat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani si decat distractia asta de cateva sute nu mai bine iau o turbina mai maricica putin si dupa aia sa ii fac resoftarea ?
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Daca dispui de  vre o 300-400 E(depinde poate gasesti mai ieftin sau mai scump) da,merita sa schimbi turbina pe una mai mare.Dar daca e si n75 ul atunci ala trebuie sa l schimbi oricum(unul second e pe la 100ron iar unul nou  in jur de 400ron).
O curatare pt. turbina difera de la service la service....eu am dat 180ron pt. curatare turbo in vara..
A comentat i_vasea (500 puncte) acum 12 ani pai din ce am vazut eu o turbina de 130-140 cai e vreo 200e .. rulata 10.000 km din ce zice.. sau nu se merita sa iau la mana a 2-a ?
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Am vazut si eu pe mai multe forumuri....eu am patit o cu comanda prin curier....daca n o vad inainte sa dau banii mai bine ma abtin daca e vb de o suma mai mare de bani.Am vazut vnt17 la 500ron aici pe forum....dar nustiu in ce stare este...
+2 voturi
A raspuns i_vasea (500 puncte) acum 12 ani asta este modelul care trebuie sa il caut ? vnt17 ? sincer nu ma prea pricep... prefer sa intreb inainte de cineva care cunoaste si sa iau ceva bun decat sa ma dau mare si tare ca sunt cunoscator si eu de fapt nu stiu cum se deschide capota :))
+2 voturi
A raspuns hamza96 (490 puncte) acum 12 ani http://www.4tuning.ro/magazin/turbine-79/magnum-turbocharger-electric-universal-id-2935.html asta e o piesa foarte buna in parerea mea ... e o turbina ... stiu ca motorul e turbo deja dar nu stiu cum sa o pui pe piesa ... cred ca trebuie se schimbi turbina de la motor .. mai e si intercooler dar o depinde de aerul elibrat de la motor ... daca e mai mult o intercoolerul o sa mareasca ... schimbati bodykit-ul monteazati unu care ajuta cu aerodynamice ... dar cu ce sa incepi ... eu zic sa incepi cu motorul
P.S:scuzati ma de limba neintelesa(nu sunt roman)
+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Pentru ridicare de cai iti trebuie :
- Alta turbina
- Alte duze
- Alta evacuare COMPLETA sport
- Schimbat soft-ul
- Un kit de ambreiaj sport
- Filtre sport
- Intercooler
- Radiator
- 1-2 stagii de chip tuning

Iar alti factori necesari ca sa po-ti folosii caii in plus in unele conditii sunt :
- suspensii sport, preferabil KONI
- telescoape sport
- Lasata masina putin cu vreo 2.5-3.5 cm fata
- Lasata masina putin cu vreo 1.5-2 cm spate
- Niste cauciucuri Slick-uri sport

Si factorul principal : bani de motorina.
Dai fum :D
Salut :)