4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Mazda RX-8-lipsa de putere int...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+5 voturi

Mazda RX-8-lipsa de putere intre 4.000 si 6.000rpm

Salutare! De cateva zile ma confrunt cu o problema cam ciudata.Masina trage bine pana in 4000rpm(mai bine ca inainte cand aveam catalizator), apoi intre 4000 si 6000rpm simt un gol de putere, mai ales in treptele mai mari, dar si in treptele 2 si 3.De la 6000rpm in sus, masina trage iar la fel de bine inainte si urca fara probleme pana la 9500rpm.Am vorbit cu cineva care a intampinat aceeasi problema la RX-8-ul lui, a fost la BDT si i s-a spus ca e din cauza bobinelor(ignition coils) ce ar trebui inlocuite.Am verficat si eu bobinele si prezinta semne vizibile de uzura, avand 80.000km, desi am inteles ca se recomanda inlocuirea lor la cel mult 50.000km.Pretul unei singure bobine este 745ron la BDT, cam la fel la Arian, iar la Mazda Arad-155euro/buc, in conditiile in care aceeasi bobina OEM costa 50$ in SUA, un set complet fiind 249$ cu tot cu shipping la care se mai adauga vama.Cel mai mic pret in Europa l-am gasit la Mazdarotaryparts-290Euro/set cu tot cu transport.
http://www.rotaryfx....t_p/per1006.htm
http://www.mazdarota...ls-b-1399-p.asp
Acum vin si intrebarile:1.credeti ca asta e solutia problemei, avand in vedere ca asta spun si multi posesori pe RX8club?
2.Vi se par de-a dreptul nesimtite preturile de la reprezentantele noastre?
3.Sa iau bobinele OEM stock de pe rotaryfx sau cele OEM uprated de la mazdarotaryparts? 

Va multumesc!

P.S.Astept un raspuns avizat si de la Turbojack

A intrebat schumi1111 (3,350 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+12 voturi
A raspuns col (43,630 puncte) acum 12 ani Eu pot sa raspund la punctul 2 deoarece am avut mult de-a face cu reprezentantele si anume ca da,uneori mi se par nesimtite preturile pe care le practica..
–12 voturi
A raspuns bja09 (2,510 puncte) acum 12 ani Hmm am un prieten care are un bmw 1.8 benzina iar dupa 4000 de ture nu mai trage deloc si spune ca are sonda lambda varza probabil si la tine e la fel .

Comentarii:

A comentat LP_2011 (2,810 puncte) acum 12 ani apreciem bunavointa dar singura legatura intre bmw-ul de care zici tu si mazda rx8 in legatura cu motorul este combustibilul.e vorba de motor wankel.

@schumi1111  cei de la mazda arad nu ti-au spus ce are exact?
dar nu ma mir ca e un motor dificil.ia-o frumusel asa peste 6000 ture :D si du-te in ungaria la o reprezentanta ca lumea nu la un concesionar...e costisitoare ,nu merita sa faci reparatii prin incercari+ ca motoarele astea sunt rare nu cred sa stie lumea prea multe despre ele
+2 voturi
A raspuns Apex` (620 puncte) acum 12 ani ai schimbat diametrul tevilor de esapament?sau numa ai scos catalizatorul?motorul este reglat sa ruleze optim cu catalizator......dar scoaterea catalizatorului nu trebuia sa aiba asa efect negativ....eu zic sa iei cele OEM uprated...si daca tot prezinta aceste simptome e timpul sa mergi la un specialist......cu motorul rotativ nui de joaca...faptul ca ai depasit cu 30.000 de km pragul recomandat nu prea ajuta..iar ce priveste pretul...normal ca e exagerat....e un motor rar intalnit....nu ar trebui sa ne miram....toate cele bune...sper sa aud un raspuns pozitiv din parte ta.....e pacat de masina :)
–21 voturi
A raspuns valy1233 (2,040 puncte) acum 12 ani poate fi discul de ambreiaj

Comentarii:

A comentat cosminelxxx (170 puncte) acum 12 ani ai dat-o pe asta :))

Cel mai bun raspuns:

+9 voturi
A raspuns schumi1111 (3,350 puncte) acum 12 ani I-am dat de cap:debitmetrul nu mai era prins cum trebuie si tragea aer fals pe langa.Au venit si bobinele, dar nu de la ele era.Sonda lambda, bujii, fise, le-am schimbat anul trecut cu unele OEM.Dupa rezolvarea problemei cu debitmetrul(m-a costat 40ron), masina trage iarasi linear, ca si mai inainte.
P.S. Motorul e in stare foarte buna, avand compresia apropiata de maximul dat de Mazda(are 34mii km).
Va multumesc pentru sfaturi!