4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > problema cu Toba sport la Opel...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Problema cu Toba sport la Opel astra f 1.4i

salut. am un opel astra f 1.4 benzina. de curand am montat o toba finala sport, carub, rotunda, japan style dar problema este ca nu suna deloc sport, sunetul fiind foarte asemanator cu cea stock. toba initial a fost montata pe un vw golf mk2, 1.6 cu carburatie si sunetul era unul foarte grav in turatie usoara chiar si la ralanti. Ar trebui sa elimin catalizatorul de pe traseul de evacuare sau toba intermediara? Daca elimin catalizatorul voi avea probleme de functionare a motorului cauzate de sonda lambda? Sau difera modul de evacuare a gazelor de la carburatie la injectie? Multumesc anticipat.
A intrebat marcelush (190 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Poti pune un catalizator sport.
+2 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Inlocuieste catalizatorul cu unul spart(adica cu unul gol pe interior)il gasesti pe la 50 lei...in nici un caz sa nu l spargi pe al tau pt. ca nu o sa iti mai iasa gazele la itp.
Asa cand trebuie sa mergi la itp ti l pui cel original si dupa ce ai scapat il dai jos si ti l pui cel gol....cea mai ieftina varianta...parerea mea.

Comentarii:

A comentat marcelush (190 puncte) acum 12 ani dar am auzit ca se face ceva presiune intre chiuloasa si catalozator iar daca se elimina catalizatorul sau se inlocuieste cu unul gol, sonda lambda va crea probleme in functionarea motorului. e o informatie falsa?
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Din propria experienta nu ti o pot spune, pt. ca nu am facut chestia asta pe vre o masina de a mea inca.Dar am 1 prieten cu un logan 1.4,el asa are de aprox 1 an si ceva si a procedat cum am scris in postul anterior.
Are catalizator gol,toba din mijloc pauza si toba finala sport...urla frumos si tare :))
A comentat marcelush (190 puncte) acum 12 ani ce inseamna toba mijloc pauza, adica se scoate si intermediara?
daca renunt la catalizator inlocuindu-l cu o bucata de teava de lungimea lui as putea avea un rezultat bun?
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Are teva si in locul tobei din mijloc,pai iti dai seama ca ai avea rezultat chiar foarte bun.Are finala sebring(nu sunt sigur)cu silencer,la drum lung daca nu isi monteza silencerul atunci trebuie sa vorbesti tare ca sa te intelegi in masina mai ales la ture in jur de 3000rpm.
Vroiam sa specific, daca scoti tot pana la toba finala(sau chiar sa ai scos doar catalizatorul)recomand finala cu silencer,nu de alta dar sa nu deranjeze la drumuri lungi.
A comentat marcelush (190 puncte) acum 12 ani multumesc mult de raspunsuri o sa vad saptamana viitoare ce reusesc sa fac. daca ma lovesc de alte impedimente o sa mai cer instructiuni
–1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Un catalizator gol poate aduce grave probleme motorului.

Comentarii:

A comentat marcelush (190 puncte) acum 12 ani in ce sens? te rog explica-mi mai detaliat
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Ah...scuze...ma gandeam la filtru de particule :)))..
Nu ar fi nici o problema...iti va da si putina putere(max 4-5 cp) ,dar cel mai bine cumperi unul sport.
A comentat marcelush (190 puncte) acum 12 ani da, dar opel astra f nu este o masina foarte sport, cel putin nu cea cu motor de 1.4 deci ma indoiesc ca voi gasi catalizator sport pentru acest model iar daca voi gasi nu vor fi multe de unde sa aleg ci putine si scumpe. v-oi opta pentru unul normal dar gol in interior sau o teava de lungimea acestuia cu flanse la capete pentru o montare si demontare usoara.