4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > salut am o solenza pe gpl si m...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut am o solenza pe gpl si merge in trei pistoane mentioneaz ca merge prost pe ambele ?

Salut am solenza si mege in 3pistoane,mentionez ca am schimbat bujiile si nu merge un piston ,mai precis cel din fata volanului ,si problema este ca in 30 de km am completat apa la vas de antigel cu 2 litri de apa.Ajutatima va rog ?
A intrebat alinpiele82 (120 puncte) acum 9 ani in categoria Tuning

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns Ranko (1,750 puncte) acum 9 ani Salut Alin,

Cred ca este vorba de 2 probleme diferite.
Pentru mersul in 3, problema poate sa fie una din urmatoarele : bujii, fise, capac delcou, delcou. Undeva pe traseu se pierde scanteia.
Am avut si eu problema asta, era vorba de capacul de delcou, care avea o crapatura minuscula, abia vizibila. Poti incerca sa verifici acasa fisele, prin inlocuire pe fiecare port in parte . Trebuie sa fii atent sa respecti legaturile - ordinea de aprindere. In cazul in care pui o fisa sanatoasa pe pistonul respectiv, si problema se muta, e clar, e de la fisa.

Referitor la pierderea de antigel, iarasi , pot fi mai multe cauze : chiulasa, furtune etc. Primul lucru pe care ai putea sa-l faci este sa verifici partea cu radiatorul - cu motorul pornit, sa se incalzeasca, uite-te pe unde curge sub masina. Daca e la radiator e mai usor de vazut . Nu stiu exact cum este la Solenza, dar de obicei, capacul de la vasul de expansiune are pe interior o valva care inchide / deschide, in functie de presiunea acumulata. In cazul in care valva respectiva ramane blocata pe inchis, se creaza o presiunea prea mare, care face ca traseul sa fie supus unor forte prea mari, ducand la spargerea " verigei mai slabe " - un furtun, colier , ceva pe traseu. Valva respectiva, cand merge in parametri normali, deschide si lasa excesul sa iasa prin peretii dubli ai vasului de expansiune.

Te mai poti uita in vasul de antigel, in cazul in care deasupra este o spuma alba/galben deschis , iti amesteca uleiul cu antigelul si cauza este garnitura de chiulasa.

Poate mai completeaza cineva cu informatii :)

Dumuri bune!