4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > SFATURI ACHIZITIONARE MASINA P...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

SFATURI ACHIZITIONARE MASINA PENTRU PROIECT DE DRAG

Salutare tuturor,as dori daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi,intentionez sa cumpar o masina pe care sa o transform in masina pentru liniute,intrebarea mea este, ce masina ma sfatuiti sa cumpar(nu dispun momentan de buget foarte mare), ma gandesc la ceva cu motor mare la care sa pot gasi piese relativ usor,m-am uitat la masini gen bmw dar nu am gasit niciuna in mintile ei,apropo poate ma puteti sfatui si aici ,ce credeti este mai indicata o masina tractiune spate sau tractiune fata,astept cu nerabdare sugestiile voastre
A intrebat ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Pentru Drag o propulsie ( RWD ) este de preferat.
De preferat o caroserie cat mai usoara.
0 voturi
A raspuns ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani ok am inteles dar ca marca sau model ce masina crezi ca are un motor mai fiabil,care sa reziste unor modificari majore zic eu
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani De la ce buget plecam?
0 voturi
A raspuns ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani aprox 2000-3000 de euro doar pentru achizitionarea masinii
+1 vot
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Salut.Sunt de acord cu turbojack...pt drag este de preferat o masina cu tractiune spate sau integrala..In legatura cu marca masinii...sunt si altele pe langa bmw...incearca un mercedes C classe cu motor mare..am condus mult timp un C 230 benzina.din 97,motor in 4 pistoane..tragea exceptional de bine...cam 8 secunde suta...masina nu avea modificari..dupa el am avut un seria 5 de la bmw si desi era bmw si avea 6 pistoane tragea mult mai slab de cat mercedes-ul precedent...Deci incearca sa gandesti undeva pe langa cutia in care ne-am obisnuit sa gandim...daca este bmw nu inseamna ca este neaparat superioara ca performanta fata de alte marci...Oricum masina usoara fiind esentiala pt succes!!!

Comentarii:

A comentat dacia1310 (6,080 puncte) acum 12 ani ce consum avea mercedesul??
0 voturi
A raspuns ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani sal,nu te supara nu gandesc in cutie stiu ca exista multe alte marci,nu sant fan bmw 100% am condus si eu mercedes nu cred ca se preteaza totusi pentru un proiect ca acesta mi-se pare ca este o masina mare si greoiaie,sant deschis si la alte marci fara probleme

Comentarii:

A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Nu vreau sa jignesc pe nimeni...daca te-ai simtit imi cer scuze..Mercedes C classe este echivalentul la seria 3 de la bmw...cred ca seria 3 sau C classe sunt masini pretabile pt liniute...Poti incerca si ceva japonez..sunt mult mai fiabile  gen mitsubishi fto,toyota,honda..subaru.
A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Cred ca cel mai usor de modificat dupa parerea mea sunt cele japoneze...sunt usoare ca greutate si rezista la abuz cu usurinta!!
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani E drept,dar te rup la costul pieselor.
A comentat ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani sa zicem ca pana la urma nu e problema costului pieselor(lucrez la magazin de piese auto) problema este durata timpului de livrare,ma gandisem si eu la ceva japonez dar asta am considerat un impediment
A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Sunt ceva mai scumpe este adevarat...sunt mai scumpe cu aprox 20 la suta decat cele germane..dar rezista mult mai mult la abuz...deci pe undeva se compenseaza!!Daca schimbi de doua ori pe an aceeasi piesa la o masina germana...iar la una japoneza o data pe an cred ca se compenseaza..Oricum omul isi va alege ce crede de cuviinta,in functie de gusturi si buget! Eu unul dau oricand masina germana pe cea japoneza...
A comentat ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani pana acum tot nu stiu ce marca ar fi ideala pentru proiectul meu
+3 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani

editat de L!V!U acum 12 ani

2000-3000 de euro doar ptr. caroserie sau ptr.o masina intreaga???
Pentru DRAG ti-as recomanda Toyota SUPRA,dai un search pe google cu acest model si fa ti o idee despre cum s-ar modifica aceasta masina.Dupaia mai sunt Hondele sunt tari si ele,daca nu vrei neaparat german singura alternativa este masina japoneza.Din cate am mai vazut Golf'ul se tuneaza foarte frumos la toate capitolele,desi nu am vazut vreun golf stralucit in drag.
Dupa parerea mea Mercedes'urile sunt excluse,aceasta marca inspira,elegantza,confort,nu agilitate si dinamicitate,se poate face de drag cam orice masina,dar cele care nu au treaba cu drag,drift...trebuie sa muncesti/investesti de 2 ori mai mult ca la o masina care este conceputa ptr.performante mecanice,revin nu am nimic cu aceasta marca(sunt si posesor),dar nu mi se pare potrivita ptr.drag.
Bafta la alegerea masinii si sper ca nu am suparat pe cineva prin remarcele mele,o zi buna.

P.S:Desi sunt foarte multe bmw'uri in lumea "liniutelor"eu as opta ptr,un URS sau PISICA,sunt exceptionale.

Comentarii:

A comentat nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani Bmw urs sunt depasite moral si fizic...parerea mea.tehnologie veche..cu diferite probleme!! Un bmw pisica...sunt cam prea multe si ele fiind depasite deja...si se lupta cu greu pt a pastra imaginea de alta data a pisicutelor!
A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Da aici ai dreptate,sunt vechi,dar sunt bune,uitate si tu la noi in tara sa vezi ce ursi avem,pisici nu prea stiu eu si nici nu am auzit.
Eu zic ca prin achizitia unui urs/pisica iesi cu multe avantaje,deoarece,sunt foarte ieftine(sunt ursi si la 500e,numai buni ptr.proiect),iar cu vreo 10000 o faci destul de grava,ptr. a concura la diferite competitii.Aceasta este parerea mea,plus ca sunt fan old school cars:)))).
Uite aici de ce este in stare un URS,uite ce face la japoneze alea:
http://www.youtube.com/watch?v=aFP0k9kgo8A
http://www.youtube.com/watch?v=aZ2fmJT6kRE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=y2Jgl_prPfQ&feature=related
A comentat ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani m-am gandit si eu la urs,dar sincer nu am suficiente cunostinte de mecanica pentru a ma apuca de transplanturi de motor etc,oricum masina pe care o voi cumpara va fi folosita strict pentru liniute
+1 vot
A raspuns emmanueldennyss (2,190 puncte) acum 12 ani Cum ti se pare  Porsche 944 ? ( pretul variaza in functie de versiune dar cred ca e cam pe langa bugetul tau si ai (RWD+CEVA PUTERE) ..mi-a venit in minte pentru ca este una abandonata pe strada mea..nu stiu daca e ok cu greutatea si cu alte chestii

Comentarii:

A comentat ruzicska (9,630 puncte) acum 12 ani ca masina nimic de comentat dar din cate stiu eu are aprox 163 cp,piesele foarte scumpe,greu de gasit,nu cred ca voi gasi foarte usor niste interne forjate de exemplu
+1 vot
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 12 ani opel calibra 2.0 16V turbo 4x4
204 ponei stock usor de modificat si piese relativ ieftine
tine cont ca este una dintre cele mai aerodinamice masini. o masina moderna are un coeficient aerodinamic undeva intre 0.30 si 0.35 iar calibra il are de 0.26
0 voturi
A raspuns schumi1111 (3,350 puncte) acum 12 ani O japoneza gen Toyota Supra, Nissan 300ZX, americane cu motor V8, sau BMW E30, pe care poti monta un V8.Dar la 3mii euro n-ai nicio sansa.Pt un proiect decent iti trebuie minim 20mii euro