A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Pune si o poza cu grila,daca e intreaga si nu s-a facut tandari,chiar si cu suportii rupti ai de munca o jumatate de ora.Si apoi daca faci cum trebuie o sa arunci bara si grila ramane acolo.
Deci,daca tu ai grila,poti sa faci asa:
Dai bara jos,potrivesti intai grila fara bara demontata,daca a fost lovita prindere la mm nu mai ai.Apoi,cauta nituri speciale de plastic(cele pentru plastice de carosierie sunt ideale,au si saiba pe dedesubt care se prinde singura cand strangi nitul.Apoi,dai cu un burghiu de 3 sau 4(sau dupa caz dimensiunea nitului),pui grila si niturile(pozitie de prins,cum le pui ca sa nu se vada si ca sa ai cum sa faci priza analizezi tu la fata locului) si prinzi niturile.Daca nu gasesti nituri de caroserie,atunci poti lua nituri normale,dar cele mai mici,vezi ca sunt cam de 3 mm si mai lungi,pe sub nituri poti pune saibe mici ca sa fii sigur ca ramane.
In legatura cu plasa,decat cu plasa de oprit mustele mai bine las-o asa cum e.Poti sa o pui in orice mod posibil,acea bara rotunjita nu se va impaca cu plasa in veci.
P.s.Nituri intre plastice eu am pus mereu in locul unde au fost candva clemele,de obicei sunt ascunse vizual si acolo plasticul e mai tare.