4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning exterior > Mai Low?Solutie ieftina?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Mai Low?Solutie ieftina?

Exista o modalitate mai ieftina sa lasi masina mai jos ,fara sa schimbi amortizorul?

Pot sa tai din arc?Care este limita?Am amortizoare coil-over,MacPherson.

Tin sa spun ca am diferenta 200% la amortizoare.
A intrebat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning exterior
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns sLi4bmw (3,330 puncte) acum 12 ani amortizorul degeaba il schimbi.practic masina pe arcuri sta . poti linistit sa tai din arcuri dar du-te la cineva care se pricepe ca sa ti le taie in egala masura.

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Pai ma gandeam ca daca mai tai din arc,amortizorul o sa stea mai comprimat,si daca iau o groapa,sau denivelare si se comprima amortizorul la maxim o sa se sparga sau se strica ceva.
Iti dai seama ca ma duc la cineva care se pricepe...doar nu tai cu flexu'....ma duc la cineva cu autogen.
A comentat sLi4bmw (3,330 puncte) acum 12 ani nu ma gandeam ca asa hardcore vrei sa o cobori de sa faca amortizorul cursa completa. dar in cazul in care tai 1/2 spire e ok chiar daca va sta putin mai comprimat.
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Vreau sa o las cam 5 cm....cam cate spire trebuie sa tai cu aproximatie?
+2 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani nu-ti poate spune nimeni cate spire sa tai dintr-un arc pentru a o lasa fix 5cm...asta o descoperi dupa ce tai cate 4-5cm din spirele arcurilor,montezi pe masina lasi masina pe toti si tot asa,asta e singura varianta  sa iasa inaltimea care o vrei,totusi nu e o varianta pe care o recomand,un arc taiat e pe jumatate tufut!
amortizorul in functie de prinderea lui sus in flansa poate fi modificat adica sa-i tai din tija si s-o refiletezi si atunci il poti refolosi fara sa existe riscul ca-l spargi.

cum adica ai 200% diferenta la amortizoare?

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Adica partea stanga e mai tare cu 200 % fata de partea dreapta.
Am facut teste de franare si amortizoare.Pe frana am diferenta 30% .
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Ala pe partea stanga cred ca e blocat in vreun fel caci altfel nu prea se explica...
Testul de franare l-ai facut cand?diferenta de 30% e unde?intre punti,intre stanga si dreapta pe aceeasi punte?ca ai mai multe valori acolo daca ai putea sa scanezi foaia ar fi de vis;
iar daca testul l-ai facut inainte de faza cu apa mergi si fa-l iar...
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Eu as face asa
as schimba placutele,as desface etrierii si i-as spala+schimb de garnituri daca e nevoie,as desface si pe spate cilindrii la tamburi si la fel i-as spala+schimb de garnituri si in ultima instanta o spalare de instalatie de franare dupa care aerisita bine.
Niste placute proaste iti pot face figura cu franarea inegala stanga/dreapta,la fel si aerul din instalatie...

Despre amortizoare ce sa zic,daca mai sunt intregi,cu tijele fara zgarieturi merg duse la reconditionat/intarit sau cumperi noi!e clar ca pe dreapta e jale :))
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Testul a fost facut cu placute noi EBC.
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani noi sau cu 2000km?:))
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Pai 2000 km...dar nu erau uzate aproape deloc...