4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning exterior > Pot sa elimin toba fonala la u...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Pot sa elimin toba fonala la un bmw 330d din 2004?

Pot sa elimin toba finala la un bmw 330d din 2004 cu o putere de 237cp/460Nm? Poate afecta contra-compresia tubinei? Operatia propusa de executat: Din cele 2 tevi care ies din intermediara as vrea sa duc una in stanga si una in dreapta la capul carora sa pun cate 2 tupsuri. (Poza exemplu) Astept raspunsuri... Multumesc!

Imagini atasate

A intrebat idol43v3r (250 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning exterior

editat de idol43v3r acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Daca umbli la intermediara nu mai este relevant pentru turbina,contrapresiunea ei este asigurata de catalizator si profilul/dimensiunea tevii care incepe de la iesirea din turbina.
Daca vrei sa pui cele 2 tevi dupa intermediara,nu o sa ai nici un fel de probleme.
Ps.Turbina are contrapresiune,contracompresie nu exista.Si ultima partea din evacuare=tips.

Comentarii:

A comentat idol43v3r (250 puncte) acum 11 ani Daca contracompresia este asigurata de catalizaror, rezulta ca intermediara si finala sunt pt amortizarea zgomotului la relanti cand turbina este in repaus, nu? sau gresesc? Modificarea o fac  exact ca in poza , dupa intermediara. Deci sunetul la relanti va fi ma pronuntat.
Va multumesc pt raspuns !
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Deci,in primul rand motorul are nevoie de contrapresiune.Pentru asta sunt serpisorii,galeria de evacuare.Apoi vine turbina,ea pe langa contrapresiunea care o face mai este si un obstacol(de aceea multe masini stock au lag),dar,dupa ce ajungi la o turatie mai mare(de obicei dupa 2000) si nu mai accelerezi,pentru a merge in parametri turbina are si ea nevoie de contrapresiune.Asta o face catalizatorul pe langa reducerea emisiilor.
Toba finala si cea intermediara sunt de fapt 2 amortizoare de zgomot.Singurul lor scop este sa reduca zgomotul,fie la relanti fie in sarcina.Daca tu vrei sa pui 2 finale sport,vei avea zgomot si la relanti si mai mult in sarcina.Crestere de putere nu exista.
Turbina nu este niciodata in repaus,decat atunci cand motorul este oprit.Ea se invarte mereu,cand spui 'intra turbina' inseamna ca presiunea facuta de ea incepe sa ajute motorul,acesta iesind din lag.Se intampla la majoritatea masinilor in jur de 2000rpm.
Tu in intrebare ai spus ca vrei sa pui tips,tips e doar capacul de la finala,partea de sub spoiler sa zicem.Modifici si pui doar 2 tipsuri cu 2 tobe normale,sau vrei sa modifici cu 2 tevi de evacuare si 2 tobe finale sport?
A comentat idol43v3r (250 puncte) acum 11 ani Nu o sa mai existe nici o finala. finala se vreau sa o elimin . Intre finala si catalizator sunt 2 tobe intermediare. Eu vreau sa tai evacuarea imediat dupa a doua intermediara si sa continuu cu alte doua tevi. una sa se duca in stanga  si una in dreapta la capul carora sa pun un tips dublu.
A comentat idol43v3r (250 puncte) acum 11 ani Am mai atasat cateva poze. In ultima poza este evacuarea mea cu cele doua intermediare
0 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 11 ani In evacuare nu exista presiune,cotrapresiune sau contracompresie...cititi o carte de mecanica fluidelor :)

Comentarii:

A comentat idol43v3r (250 puncte) acum 11 ani

editat de idol43v3r acum 11 ani

Multumesc frumos!