A raspuns
AlexFS
(4,600 puncte)
acum 12 ani editat de AlexFS acum 12 ani
Raspunsul meu ar trebuii sa inceapa cu
"orice modificare neomologata adusa autovehicolului se sanctioneaza....blabla"
Referitor la omologare...luati-va gandul!
NU E VORBA de lupe(exista masini care au xenon din fabrica fara lupe ..google-ir),
NU E VORBA de senzori pe bascule(exista masini care nu au adaptive lights),
NU E VORBA nici de spalator de faruri (exista masini care din fabrica nu au...dar au xenon)
Problema finala a unei omologari e ca tine de birocratie si nu o sa treaca pentru ca nu veti obtine dreptul de autor (al ELBA srl) si nici licente si nici autorizatii de la ei!
Este farul lor si ei nu sunt de acord cu modificarea lor decat probabil intrun proces lung si meticulos!
Deci...asta va lipsea dar nu gaseati! :))
Mergem mai departe!
Instalatiile xenon aftermarket sunt foarte ieftine! max100euro vs OEM >400
De ce?
Lipsesc multe din instalatiile Tunder care le montati de prin targ vitan!
1 la mana...anulatorii aceia de eroare sunt niste pacalici...., montand Xenon AfterM pe masina ta nu vei obtine o reducere a consumului de curent exact din cauza anulatorului care arde inca 20w ;)
2 la o instalatie OEM producatorul soft-eaza calculatorul pentru Xenon... sa stie exact ce se intampla acolo
3 becurile au durata de viata mult mai mare 20000de ore vs 2000 AM
4 POATE CEL MAI IMPORTANT
DROSERUL (ridicatorul de tensiune) are filtre de protectie si deparazitare!
Montand Xenon AM risti in functie de masina sa ramai fara RADIO in afara orasului(sunt predispuse cele cu antena pe luneta) si alte anomalii raportate ca urmatoarele : interferente cu Statii Radio CB , interferente cu alarme Maat si Pyle , cu interfata GPS a masinii, mai nou erori la stergatoarele computerizate, comuter de bord si sonda litrometrica eronata!
"risc sa am probleme legale sau tehnice dak montez xenon pe: scurta, lunga, proiectoare?"
DA si Da ( am rasp mai sus)