4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning exterior > Salut! Avantaje si dezavantaje...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut! Avantaje si dezavantaje intre suspensiile normale si cele reglabile?

A intrebat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani in categoria Tuning exterior
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns radu4tuning (2,850 puncte) acum 10 ani fara suparare, tu n-ai auzit de google?

Comentarii:

A comentat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani am auzit dar cand am vazut pretul .....
A comentat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani am cautat suspensie standard versus suspensie reglabila si nu am obtinut nimic concret numai suspensii sport!
A comentat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani daca este vreo problema chiar nu am sa mai pun nici o intrebare pe forum!
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani probabil s-o fi suparat ca ai pus prea multe intrebari la care puteai gasi raspuns usor in intrebari puse deja de altii
A comentat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani pai sincer sa fiu am ajuns la pagina135 si nu am gasit decat recomadari de suspensie pentru un anumit tip de vehicul nici decum una versus alta!
+2 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani avantaje suspensii reglabile: stabilitate mult mai buna, poti alege duritatea( desi tot rigida o sa fie, nu se schimba mare lucru) si inaltimea masinii)
dezavantaje: pe drumuri proaste si iarna o sa iti clantane toti dintii si sunt foarte scumpe, de regula se aleg aceste suspensii la masinile de competitie si cele pentru saloane auto, pe o masina de zi cu zi nu e prea placut sa treci peste liniile de tramvai sau sa incerci sa o scoti dintr-o parcare a bucurestiului, in cazul in care ai reusit s-o bagi in parcare

suspensia normala: considerand masinile  ,,normale", ofera cel mai bun compromis intre comfort si stabilitate

Comentarii:

A comentat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani mersi fain de raspuns oricum am vazut pretul si nu ma mai intereseaza asta doar pentru cultura mea generala numai bine!
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani @dai:In caz ca te bate gandul sa treci la reglabila sau sport,mai bine o lasi pe aia originala,eu unul caut daca e cum sa mai reduc din duritate,incomoda la drum lung,simti orice denivelare.
Stabilitatea,pentru cat pot majoritatea masinilor,e destula aia de fabrica.
A comentat DAI EXPERT (146,100 puncte) acum 10 ani dupa ce am vazut pretu 1000 euro bucata nici nu ma mai intereseaza ajunge cat am bagat pana acum 4mii si ceva de euro numai de piese originale fara mana de lucru ca a fost a mea si cotetu dupaia daca ti-l loveste vreunu iti da asigurarea 1000de euro si te-a rezolvat!
0 voturi
A raspuns AurasXSEngineering (280 puncte) acum 10 ani eu prefer sa mi clantane dintii in gura decat sa ma simt de parca merg cu barca pe mare :))) cand iau cate o groapa...majoritatea masinilor au suspensie pe gaz(masinile de zi cu zi) cele care sunt putin  mai competitive hidraulice pasive  sau active care sunt si reglabile din buton...eu personal as prefera o suspensie dura gen *corp filetat*  http://www.sport-tuning-shop.com/separadores-amortiguadores-a/SMBM9001/ficha/KIT-DE-SUSPENSI%C3%93N-ROSCADA-BMW-SERIE-3-E-46.html#.Uw3dy04eWcM  .... exemplu asta...si e si reglabila :)