4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > 1.9 tdi 105 cai+. cu sau fara ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

–2 voturi

1.9 tdi 105 cai+. cu sau fara catalizator ?

Problema e simpla.

1.9 tdi pe Octavia 2 cu turbina de 2.5 si soft.

Toba finala si intermediara sunt date jos si inlocuite cu teava goala.

Merita sa i dau jos catalizatorul si sa sudez o teava de acelasi diametru ?

Castigul de putere oricum va fi nesemnificativ, avand in vedere ca masina sare de 200 de cai.

Ma intereseaza sa fie benefic pentru motor iar sunetul la drum lung, la o turatie pana in 3000 sa nu fie exagerat de deranjant.
A intrebat phaeton (620 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani ai turbina de 2.5 si injectoare de 1.9 BC 105? Daca da mai bine schimbi injectoarele si apoi scoate catalizatorul. l-ai putea scoate oricum ca nu iti mai iese euro 4 cu ce ai pus pe ea
–1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
De la 105 cai ai ajuns la 200 doar cu turbo mai mare si soft?Fara nici o alta schimbare furtune,interne etc?Cu injectoare stock?
On:Catalizatorul nu e o piedica foarte importanta pe evacuare,mare problema e turbina,ea retine cel mai mult gazele de esapament.Daca il scoti si te intalnesti cu politia,o sa pierzi ceva timp pana in recuperezi talonul.Castig de putere exagerat nu o sa observi.
Si inca o intrebare,daca ai scos finala de tot,cum de te mai plangi de zgomot la turatii mari?
–4 voturi
A raspuns phaeton (620 puncte) acum 11 ani 1.9 tdi BXE este euro3.
Alta masina cu modificari identice a scos 201 cai si 420nm pe dyno, cu cel mai safe soft posibil.
Turbina este de 180 de cai, plus soft, sare de 200 de cai.
Furtunele si intercooleru rezista fara probleme, daca se urmareste apa sa nu creasca peste 100grade cel mult. Oricum se vor schimba si acestea in cel mai scurt timp.

Sunetul este identic chiar si fara tobe, singura diferenta fiind suieratul la schimbarea vitezei.
De itp nu mi fac probleme, oricum dau bani pt folii.
Iar fumul trebuie sa fie in limitele normale, daca softul este facut cu cap.

Injectoarele sunt stock momentan.
Daca pun de 2.0 + traseu FMIC si evacuare sare de 250 lejer. Dar asta nu intra in discutie, pentru moment

Deci, cu sau fara catalizator ?
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Cu catalizator.
Turbina trebuie sa aiba o contrapresiune.

Comentarii:

A comentat phaeton (620 puncte) acum 11 ani Chiar daca e cu geometrie variabila ii trebuie contrapresiune ?
Asta nu e mai importanta la motoarele pe benzina, pentru cuplu la turatii mici ?
0 voturi
A raspuns phaeton (620 puncte) acum 11 ani 180 de cai si cuplu intre 420 si 450, la o presiune de 1.6, astea sunt rezultatele momentan.
Turbina poate merge lejer cu 1.9.
Catalizatorul a ramas la locul lui pentru moment, revin cu impresii cand il dau jos
0 voturi
A raspuns phaeton (620 puncte) acum 11 ani Imi cer scuze pentru greseala, BXE este euro 4. Am facut o confuzie.
Catalizatorul a fost dat jos.
Sunetul nu s-a schimbat foarte mult, doar ca se aude foarte pronuntat turbina, iar peste 3000 de ture se aude un huruit.

Cred ca a mai scazut putin lagul, dar s-ar putea sa fie doar placebo.
Nu cred ca are vreo legatura.