A raspuns
sebach22
(1,520 puncte)
acum 13 ani editat de sebach22 acum 13 ani
o masina pe benzina aspirat: Evacuare-schimbat tot, (a nu se citi scos toate tobele) admisie-kit sport, Axe cu came schimbate, tot setul motor schimbat cu forjate (nu turnate cum sunt acum), marit pompa de apa, marit pompa de benzina, marit pompa de ulei, pus injectoare cu debit mai mare, schimbat rampa de injectie, marit corp racire (radiator si ventilatoare) Schimbat ecu si scos limitarea la turometru. Daca schimbi tot ce ti-am zis o sa ai vreo 200 cp. poate chiar mai mult. cine sa iti aleaga componentele sau sa iti dea money...alta treaba. Intrebarea este daca rezista blocul?
o masina diesel cu turbina : tot ce ti-am sugerat mai sus si in plus turbina mai mare, intercooler mai mare, si iar poti schimba aproape tot inafara de blocul motor.
a doua chestie la care sa te gandesti sunt rotile. cu cat mai usoare cu atat mai bine. daca ai gume prea late pierzi la demaraj, castigi la stabilitate in curbe.
ca si idei simple ai putea doar admisia -evacuarea, axe cu came sport, o racire mai buna si apoi softul daca ai benzina.
daca ai diesel turbo doar softul. Asta iti recomand la sume relativ acceptabile. Bafta!
Ps: e o masina destul de mare si grea. O poti usura...in detrimentul confortului.