4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Buna seara! Imi spuneti si mie...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Buna seara! Imi spuneti si mie va rog cateva modalitati prin care as obtin o putere mai mare la un logan 1.4?

A intrebat Madalyn6 (6,930 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns Soundstream (26,750 puncte) acum 12 ani Pentru a obtine o putere mai mare dintr-un motor de 1.4 de logan iti trebuie multicei bani si nu se merita. Mai bine mai strange niste bani, vinde loganul, pune banii gramada si iati alta masina cu  motor mai mare. Tiar trebui o evacuare custom facuta cum trebuie, o admisie la fel sa traga aer rece direct de afara si o resoftare. Ca sa faci ceva calitativ si sa castigi macar 10 15 cp te va duce undeva la cateva sute de euro. 200 - 300 eur evacuarea, 200 eur admisia si cu 200 - 300 eur un soft fati un calcul cat costa acei 10 15 cai daca ii castigi si pe aia care oricum nu prea se vor simti la modul WOW ! Daca vrei si mai mult deja implica multi bani si nu are rost gen pistoane biele forjate ax cu came custom etc. Turbo nici atat. Vei merge la presiune mica si bagi 1000 eur poate si mai mult pt probabil 30 cai. Gandestete ca toate astea duc la un singur lucru: Viata motorului si fiabilitatea masinii se scurteaza substantial.
+4 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Sa nu exageram...200 euro admisia? ii pui filtru pipercross pentru ce?s-a demonstrat deja ca la multe motoare filtrul si admisia sport nu aduc caluti...
Cea mai simpla varianta e cea clasica,ce se practica si la dacia 1310,planarea de chiulasa exagerata adica o comprimare,prin  asta castigi cuplu mai jos,si ai un raspuns mai bunicel al motorului,restul e cancan si risti sa ramai si fara talon
Din pacate sunt multi care vor caluti in plus,dar ei nici nu trec de 4000 de ture ca se strica motorul...pentru ei daca s-ar putea sa mearga doar la 1000 de ture si sa traga ca un tanc masina ar fi de vis

Comentarii:

A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 12 ani La ce te-ai referit cand ai zis planarea de chiuloasa exagerata adica comprimare ? mersi.
A comentat Soundstream (26,750 puncte) acum 12 ani Sunt unele admisii si mai scumpe de atat. Bine nu ca ar avea cine stie ce efect pe un logan, acele admisii sunt necesare pt. motoare turbo. am zis estimativ asa. In fine. Spunei si un pret aproximativ pentru planare.
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Da,sunt mai scumpe de atat,chestia e ca nu aduc putere de unele singure,nici admisia si nici evacuarea,nici impreuna doar ele nu aduc castig notabil de putere;in plus nu s-a precizat cum este folosita masina,fiindca daca e masina de mers la piata dupa cartofi si zarzare e clar ca n-o sa investeasca nimeni in motor...

Cand am spus planare exagerata de chiulasa m-am referit ca in loc de 0.2mm cat s-ar lua in mod normal sa se ia 1mm si atunci compresia motorului ar fi modificata suficient de mult ca se simta...cat costa treaba asta?destul de mult fiindca implica si desfacerea ei de pe masina si atunci intervin garnituri de chiulasa,refacerea etansarii supapelor etc etc,nu stiu pretul pe manopera pentru toate astea,oricum sare de 300 euro daca vrei sa iasa treaba buna...
Altfel,swap de motor e urmatoarea varianta fiindca turbo,sau compresorul deja implica mult mai multi bani mai ales cand vrei sa ai totul de-a gata :)
Sfatul meu e sa inveti sa duci motorul sus in ture,am mers cu 1.4de la logan si daca stii sa-l birjaresti trage suficient de bine de logan...
+1 vot
A raspuns Madalyn6 (6,930 puncte) acum 12 ani Multumesc amandurora!Deci nu prea merita sa bag banii in el

Cel mai bun raspuns:

+5 voturi
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani cel mai bine ii pui un flitru de aer sport, ii scoti catalizatorul ii pui si o toba finala de inox si ii faci o resoftare ( la DIMSPORT te costa 150 lei au oferta pentru Dacii si duci motorul undeva la 85 - 87 CP  deci +10 - 12 CP ) si te costa toate astea maxim 500 - 600 lei, orice alte modificari la motorul asta te costa prea mult si nu se merita.

Alte raspunsuri: (3)

+1 vot
A raspuns Madalyn6 (6,930 puncte) acum 12 ani Dar cu toba daca fac tot traseu din inox ajuta cu ceva si finala din carbon sau tot inox?
+5 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Da bineinteles ca ajuta,ies gazele mai repede.Acuma depinde daca scoti catalizator pierzi ceva cuplu in turatii mici.Parerea mea este ca nu se merita o evacuare cap-coada la un motor aspirat.Acet lucru se merita la motoare turbo sau  kompresor unde iti trebuie si un diametru mai mare.Cum spunea si cineva mai sus mai bine o vinzi pe asta mai pui bani si iei ceva mai mare.Salut!;)
+1 vot
A raspuns Madalyn6 (6,930 puncte) acum 12 ani Mersi!Nu vreau sa-l vad deoarece daca il lovesc il fac repede si mai ieftin fata de altele straine care ma cam ustura la buzunar  si oricum merge destul de bine loganul pt drumurile noastre.Si oricum catalizatorul l-am scos, si nu prea merg cu el in ture mici pt ca imi place sa aud cand "urla" toba.:)