4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Care este cel mai eficient, re...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Care este cel mai eficient, realist si sigur mod de a adauga cai putere?

In ultimul timp vad tot mai des motoare v6, v8 cai putere, sunete, si incep sa poftesc tot mai mult, am o alfa romeo 156 120 CP, masina este impecabila ruleaza perfect, am bagat multi bani in ea sa o fac asa cum trebuie insa as vrea si un motor mai puternic. Vreau sa fie o metoda eficienta, sa ramana fiabil si extrem de important o masina cu care sa merg zi de zi nu imi permit sa o transform intr-o masina hobby, in cazul asta ii puneam un V6 de 200 - 250 CP si o duceam cu platforma pe pista. Una din solutii ma gandesc sa ii schimb motorul cu un 2.0 TS 155 CP dar am primit multe raspunsuri contradictorii, in momentul asta sunt in ceata nu stiu daca pot sa il omologhez, pt ca vreau sa fie totul ok. Apoi ce ii pot face sa conteze pt ca o evacuare de 2800 EUR care imi da 3 CP mi se pare hilar! Astept raspunsuri, sa avem in vedere street legal, fiabil, si eficient am observat pe forumuri ca lumea se fereste sa vb de pistoane, arbore cotit, etc, e taboo subiectul se vb de lucruri superficiale, filtru aer, toba finala.

Imagini atasate

A intrebat popovicicatalinstefa (160 puncte) acum 7 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 7 ani salut, frumoasa masina ai, din pacate la motor nu prea poti sa ii faci mare lucru cu bani putini. Cea mai buna metoda sa ajungi la aproape 200 de cai e sa il faci turbo.
Legat de fiabilitate, aceasta o sa scada drastic, oricum aceste masini nu sunt monument de fiabilitate. Nu poti sa ceri fiabilitate din ceva ce a fost gandit sa mearga cu 120 de cai la 6000 de ture si acum sa faci 200 si probabil 300nm la turatie joasa. O sa patineze ambreiajul, o sa fortezi cutia, planetare, tot.
0 voturi
A raspuns popovicicatalinstefa (160 puncte) acum 7 ani Singura solutie care o iau in calcul momentan este sa ii chimb motorul cu un 2.0 TS asta undeva in prima-vara vara, cu timpul niste pistoane forjate, evacuare, un filtru k n, este la 200 si de lei se monteaza exact unde e cel de fabrica, este si kit sport dar trage aer cald si in loc sa ii dea 2-3 cai ii mananca poate 10,
0 voturi
A raspuns pilotauto.ro (220 puncte) acum 7 ani evacuare  2800 euro si aport 3CP ?! poate esapament stock sau omologat cu sunet clasic ...
Sistem esapament custom by PILOT cu catalizator metalic sport 200 CPSI si catback inox 63mm cu tobe direct-flow - up 6.5 CP (+5.4%)
Contrapresiune redusa pe cursa de evacuare si timp de golire a cilindrului optimizat, deci aduce un aport de putere indirect pe o faza a motorului cu lucru mecanic negativ, ceea ce inseamna ca nu creste uzura motorului (ca o resoftare de exemplu)
Pret aproximativ: 500 euro
Sistemul nu este bolton , se face profilare directa a tubulaturii pe masina. Varianta dual este optionala, nu aduce aport suplim de putere

Imagini atasate