4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > cum pot scade benzina la un pe...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

–2 voturi

Cum pot scade benzina la un peugeot 206 1,4 an 2011?sau mai exact cine o poate face?

salutare lume

am un peugeot 206 1,4 benzina euro 5 an 2011 44 kw

vreau sa scad cantitatea de benzina pentru a completa cu alt combustibil mult mai ieftin

problema e ca pe unde am fost mai nimeni nu a reusit sa treaca de calculatorul masinii

e un calculator nou si dificil

ma poate ajuta cineva?
A intrebat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat valik01 (12,740 puncte) acum 11 ani Nici un motor de 1.4 de pe 206 nu are 44kw.. poate ai motorul de 1.1 care are 44kw..
A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani ciudat nu?
asta m-am intrebat si eu
insa talonul spune altceva si  am fost la un baiat care softeaza si uite ca si la el s-a produs surpriza

9 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani De ce nu o consumi ? daca tot ai bagat-o....

Comentarii:

A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani pai vreau sa o consum dar in mai multi kilometrii
A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Din intrebarea ta se intelege ca ai o cantitate de benzina in rezervor si ca vrei sa o scoti pentru a o inlocui cu ce vrei tu, acum rezervorul masinii tale ar trebui sa aiba un buson de scurgere, daca nu are buson poti sa folosesti conductele de alimentarea pentru a o scoate.
Nu inteleg despre ce calculatoare sofisticate vorbesti tu acolo.
Daca nu esti in stare sa formulezi corect o intrebare nu te astepta sa primesti un raspuns pe masura asteptarilor tale.
Bafta
–1 vot
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani

editat de Bogdan_03 acum 11 ani

Din ce inteleg eu, este ca ai o benzina foarte buna in rezervor si vrei sa o scoti ca sa bagi una cu octan mai mic, apoi pe masura ce mergi cu cea prosta sa mai completezi cu cea buna? :)) Sincer, nu cred ca e cazul sa te complici asa mult. Daca ai obiceiul sa bagi doar de 95 si acum ai de 98 sau octan mai mare, las-o in pace. Ii face bine sa mearga din cand in cand cu benzina de calitate superioara.
–5 voturi
A raspuns lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani mai oameni buni ce mama naibii aveti cu rezervorul?
numai raspundeti daca nu stiti
trebuie sa scad benzina care o da injectoarele asta se face din soft iar eu am nevoie de cineva care sa faca asta
nu sa scot benzina din rezervor
am separat alt combustibil aproape gratis pe care sa-l folosesc in compensare cu diferenta de combustibil?
daca nu ati inteles am sa desenez data viitoare
combustibilul celalalt este apa daca asta va intereseaza si se consuma un litru la 1000 km

Comentarii:

A comentat Maniak22 (11,000 puncte) acum 11 ani Ai asasinat limba romana.
A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Bai Fanica fir-ar mama ei de treaba, vezi ma ce se intampla daca vorbim limbi straine, injectoru' ala care te supara pe tine ca baga prea multa benzina, baga si el in functie de cantitatea de aer necesara in amestecul optim, amestecul asta fiind un raport stoichiometric, nu o sa poti sa modifici din soft doar cantitatea de benzina injectata ci trebuie sa modifici si cantitatea de aer, altfel te indrepti cu succes catre un amestec sarac si motorul nu o sa mearga normal.
Ceea ce vrei tu sa faci e interesant dar mai  trebuie cercetat.
A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani dcei problema nu este asa de complicata cum o vezi tu domnule fanica,eu construiesc si comercializez instalatii hho,am si un site daca te intereseaza(www.masini-cu-apa.ro)in care vei gasi ceva poze de la montaje.Mai nou vreau sa trec putin peste limita pe care o am acum de 25%economie de combustibil doar din apa(H2O) si avind un peugeot 206 pe mina pentru diverse probe si experimente vreau sa fac ce am scris mai sus.
Problema cea mai grava este ca puteam sa iau si eu o masina nemteasca si totul era simplu insa asta e,peugeot nu e tocmai o masina simpla asa cum pare datorita fabricantilor care nu au facut mari imbunatatiri la masina in schimb au facut 5 masini de 10 feluri

Cel mai bun raspuns:

–3 voturi
A raspuns lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani imi pare rau dar vorbeam de masini nu tineam neaaparat sa atrag atentia asupra scrisului
poti incerca in alta parte daca vrei sa fi critic de scris

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Mai lucreaza la exprimare in plm daca vrei sa intelegem. Lasa, noi suntem aia prosti, tu ala destept!
A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani ce vrei ma frate sa va desenez sa intelegeti ce vreau am intrebat ceva si era extrem de simplu sa nu ma luati la misto
nu toti au 18 clase si sint ingineri ca tine sau altii

Alte raspunsuri: (5)

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani O limba scrisa coerenta este utila pentru a te face inteles. Din contextul celor scrise cu greu s-a inteles ce se vrea.
Vrei o resoftare pentru modificarea cantitatii de benzina injectate.
Nu e vorba de frantuzeasca sau nemteasca , ci de cel ce-si baga nasul acolo si tipul calculatorului.
Pe modelele noi de dupa 2009 s-a introdus un cod antituning, ce blocheaza orice resoftare.
Trebuie sa gasesti un tuner bun, nu un tiriflici cu o leptoapa scorojita.

Comentarii:

A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani In sfirsit un om care a inteles ce vreau ,
poate nu m-am exprimat prea bine sau nu am stiut mai exact sa spun ce vreau .
Oi fi eu prost dar tare ma bucur cind vad altii mai avansati ca mine.
Erau solutii mult mai simple sa mi se atraga atentia ca nu m-am facut inteles.
Da, asta vreau ce spune turbojack,cineva care sa stie sa intre in computerul acestei masini care nu exista in carti
are 44kw cum doar motorul de 1100 are dar este de 1400
asta scrie in talon
+1 vot
A raspuns audi4ever (4,400 puncte) acum 11 ani Injectia suplimentara cu apa nu e o idee noua.
Au incercat multi iar unii au obtinut rezultate notabile.
Daca nu ma inseala memoria, injectia cu apa a fost folosita si pe avioane de catre germani in al doilea razboi mondial.
Mult succes indraznetule!

Comentarii:

A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani multumesc mult ,am si o mica prezentare pe un site www.masini-cu-apa.ro in care am pus si ceva poze de la montajele facute de mine
in stadiul in care sint acum fac 30% economie de combustibil dar vreau mai mult si asta incerc acum sa fac
+1 vot
A raspuns Doc (1,180 puncte) acum 11 ani Daca in talon la capacitate apare 1100cmc atunci acela este motorul. Cu toate acestea, tipul de injectie Valeo Johnson se regaseste pe motorizarile 1.4i 75cp. Posibil, versiunea ta de motor si injectie sa faca trecerea la noile variante de ecu sau motorizari.
P.S. baiatul care resofteaza te anunta cand apare checksum pentru versiunea ta de ecu. ;)
0 voturi
A raspuns lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani mda,am verificat si cartea si intradevar e gresit in talon
motorul este de 1100 si 44 kw
iar calculatorul sau injectia este valeo jonson
+1 vot
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Sar peste polemica legata de limba romana, luptele de cocosi nu sunt productive pe forumuri, dar te sfatuiesc ca atunci cand ai o problema mai complexa sa faci intai o descriere detaliata, in loc sa arunci o intrebare confuza din care sa priceapa fiecare ce vrea; ca sa poti fi ajutat.
Intai umblam un pic la teorie si dupa aceea la computer, pentru ca el functioneaza dupa principii teoretice:  
1. Amestecul stoichiometric e obligatoriu, intai pentru ca motorul sa mearga normal si sa aiba viata lunga si pe urma ca fara el sondele lambda o sa urle din toti bojocii.
2. Apa nu e combustibil, e ce vrei tu, sursa de hidrogen daca faci sisteme d-alea hi-ho (ca de la H2O ne doare operatia), recuperator de caldura si  ameliorator de randament daca-ti iese trucul cu pulverizarea, dar nu combustibil.
Si acum, acestea fiind zise, clare si obligatorii, cum reduci consumul sau durata de injectie (ceea ce trebuia sa intrebi de la inceput)? Simplu, nu reduci nimic. Daca ai un aport de combustibil secundar, acesta va folosi o parte din oxigen si din analiza gazelor va rezulta carburant nears. Computerul va raspunde si va taia din benzina singur, pana-si gaseste raportul sus-mentionat. (nimic mai comod decat ceva ce nu trebuie sa faci sau face altul in locul tau.) Daca asta nu se intampla, jucaria ta nu functioneaza.
Si acum, pentru sfatosii care vor sari sa spuna ca teoria-i teorie dar practica ne omoara: daca o aplicatie practica vine sa contrazica teoria, inseamna ca teoria pe care se bazeaza a fost formulata gresit. No exceptions !

Comentarii:

A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani multumesc de raspuns,foarte bun si la subiect insa problema este ca odata cu intrarea hho in camera de ardere,combustibilul v-a arde intr-un procentaj mult mai mare decit normal poate chiar tot si atunci sondele lambda vor simti un amestec mai sarac si vor cauta sa mai bage ceva combustibil,aici intervine un pacalici de sonda insa eu vroiam sa scad putin si din cantitatea de combustibil cca10%
aici vroiam sa ajung insa se pare ca e cea mai ciudata masina din lume...,asta e ramin doar la 30% economie si gata
A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani E fix invers: daca arde mai bine carburantul rezulta mai multa caldura, deci multa putere, ca urmare ridici putin piciorul, clapeta e putin mai inchisa, oxigenul e mai putin, computerul taie proportional din carburant samd....nu ai ce sa mai pacalesti.
A comentat lucian stefan (3,030 puncte) acum 11 ani e cam cu dus si intors sonda lambda simte un amestec sarac de gaz pe evacuare si asta pentru computer inseamna ca merge cu benzina putina motiv pentru care v-a suplimenta cu ceva combustibil
cred ca ar trebui sa vorbim in alta parte decit aici
adresa mea de mess
masini_cu_apa
tot timpul am ceva de invatat asa ca nu mi-ar strica ceva ajutor
multumesc
A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Cu regret, n-am messenger, facebook, twitter. Daca ai ceva de povestit trimite-mi un email pe yahoo punct com, acelasi user ca aici.