A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani
Salut!
Vad ca ai scris de drift,deci lucrurile se complica.
Eu ti-as da un sfat direct,cauta un motor M.Sunt motoare facute pentru turatii,putere,drift si etc.Sunt motoare mult ma rezistente decat jucariile astea ca sa te plimbi cu ele(ma refer la motoare).
5-6000 pentru inceput mi se par putini,adica poti sa te arunci la piese ieftine si sa stai toata ziua cu masina pe capre.
Daca nu te incanta un motor M(sunt parca si pe forum persoane care au pus de pe m5,4,0)pe E30,atunci gandes-te ca in banii de inceput trebuie caseta de directie si suspensie fata modificata(unghiul de bracaj mult mai mare necesar),suspensie sport pentru spate,diferential schimbat/modificat ambreiaj sport si acel kit turbo e doar un inceput.
1.Blocul motor nu rezista la acea putere,eventual demontat bucata cu bucata,ranforsat,cilindri pistoane,biele si segmenti,arbore,volanta sunt piese absolut necesare pentru drift.
Cand vine vorba de pus in ordine,nu e un schimb de galerie cu putere in plus si turbina,iti trebui un ecu aftermarket,pompa benzina injectoare si tot tacamul de eletronice resoftat.Daca ma pui si manopera ca nea gigi de la colt iti spune dada si cand ajunge la facut calcule cat aer intra cat imi trebuie,cat ii dau,cat scoate si etc..deja se lasa de sportul asta.
Pana la ce nivel de drift vrei sa ajungi?Competitii antrenamente,incepator/profesionist?
Iti recomand cu incredere sa dai un ochi si pe la japoneze,stiu ca in romania benveu are suprematia,dar cand vorbim de modificari complete si drift e bine sa te uiti si in curtea vecinului,ma refer la nissan sylvia s14,15,16.