4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Ma ajuta cineva cu info despre...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Ma ajuta cineva cu info despre KITUL Turbo SpeedDemon e30 6 cilindrii - 375 CP ?

Vreau sa stiu daca pe un e30 , 2.5 24v  , acest kit gasit http://www.4tuning.ro/magazin/kit-uri-turbo-152/kit-turbo-speeddemon-e30-e34-6-cilindrii-375-cp-id-2148.html ajunge la 375 cp ? Sunt componente care se inlocuiesc si maresc puterea sau cum ?

Daca a folosit cineva si poate detalia ce face acest kit si cum creste puterea as fi recunoscator !

Astept si alte idei de a marii puterea motorului sa ajunga cat mai aproape de 400 cp.

Multumesc anticipat!

A intrebat Insane4you (500 puncte) acum 10 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

11 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Cu parere de rau dar aceste cifre sunt exagerate.Blocul motor de pe aceste modele nu are nici o sansa sa reziste la puterea dorita,cu atat ma bine turbina nici in cele mai bune zile ale ei nu arunca afara 375 de cai,nici macar daca ai aveam deja motorul de 250.
Daca vrei intradevar performanta,atunci bloc ranforsat,alezare motor plus interne sport si turbina in cauza,cutia de viteze,volanta si diferentialul slabe sanse sa reziste la asa o putere.

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 10 ani Sunt aici  pe forum e30 si e36 cu 400+ la roata la care le tine cutia si  mai putin diferentialul si cardanul:)).Categoric trebuie umblat si la ambreiaj volanta,etc.Sunt multe de comentat pe aceasta tema vasta.
+2 voturi
A raspuns Insane4you (500 puncte) acum 10 ani Salut!
Merci de raspuns.
Sunt constient ca masina nu rezista la 375 cp fara alte modificari , dar se pot obtine cei 375cp din continutul kitului? pentru ca mi se pare mult , dar ar fi un inceput pentru proiectul dorit.
Si e bine sa iei un kit de genul sau sa cauti piesele separat?
+1 vot
A raspuns Andra.Nemes (1,910 puncte) acum 10 ani Ca obtii puterea aia din kit, e adevarat. Ce nu spun ei e ca INAINTE de acel kit iti trebuie pistoane forjate, camasi de cilindri, biele, arbore cotit, volanta + ambreiaj sport, injectoare cu debit marit, pompa combustibil debit marit, resoftare.. si mai sunt o gramada dar ai prins ideea.
+3 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 10 ani Acuma, depinde de kit. Nu contest ca ar putea dezvolta vreo 350 de cai sa spunem, in functie de capacitatea elementelor. Inainte sa te apuci de treaba cu modificari, asigura-te ca motorul functioneaza ca un ceas elvetian. Ca sa nu ai probleme ulterioare, ai nevoie de alte interne + ambreaj + verificare daca cutia si diferentialul rezista la aceste cifre. Apoi, dupa evacuare, intercooler si turbina, cel mai "safe" setup ar trebui sa includa in plus macar un wideband. AFR-ul trebuie sa ramane intre min. si max. Daca este atinsa una din limite exista pericolul ca motorul fie sa nu mearga calumea, fie sa faca poc daca amestecul este prea sarac, moment in care vei plange. Intereseaza-te de un bleed valve sau ceva cu care sa controlezi foarte atent nivelul de presiune a aerului care intra in motor. Tuning-ul la motor este exact ca o femeie. Cere timp si multi bani. Daca stai prost chiar si la unul din aceste 2 puncte, renunta! Nu va iesi cum vrei.
0 voturi
A raspuns Insane4you (500 puncte) acum 10 ani Pai dupa un scurt calcul as avea nevoie de 5000-6000 euro minim de pornire.
Problema e sa nu arunc banii aiurea si masina sa nu dezvolte acea putere.
Am nevoie pentru drift si caut indrumare .
0 voturi
A raspuns Andra.Nemes (1,910 puncte) acum 10 ani Cu 5-6000 euro o duci la 400 lejer. Internele is la vre-o 3000, injectoare, pompe combustibil etc, inca vre-o 1500 si 1000 e kitul turbo.

Manopera..aia e alta poveste :))

Comentarii:

A comentat Insane4you (500 puncte) acum 10 ani Manopera e o alta poveste din pacate urata:) pentru ca nu stiu cine are experienta pentru a monta tot.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Vad ca ai scris de drift,deci lucrurile se complica.
Eu ti-as da un sfat direct,cauta un motor M.Sunt motoare facute pentru turatii,putere,drift si etc.Sunt motoare mult ma rezistente decat jucariile astea ca sa te plimbi cu ele(ma refer la motoare).
5-6000 pentru inceput mi se par putini,adica poti sa te arunci la piese ieftine si sa stai toata ziua cu masina pe capre.
Daca nu te incanta un motor M(sunt parca si pe forum persoane care au pus de pe m5,4,0)pe E30,atunci gandes-te ca in banii de inceput trebuie caseta de directie si suspensie fata modificata(unghiul de bracaj mult mai mare necesar),suspensie sport pentru spate,diferential schimbat/modificat ambreiaj sport si acel kit turbo e doar un inceput.
1.Blocul motor nu rezista la acea putere,eventual demontat bucata cu bucata,ranforsat,cilindri pistoane,biele si segmenti,arbore,volanta sunt piese absolut necesare pentru drift.
Cand vine vorba de pus in ordine,nu e un schimb de galerie cu putere in plus si turbina,iti trebui un ecu aftermarket,pompa benzina injectoare si tot tacamul de eletronice resoftat.Daca ma pui si manopera ca nea gigi de la colt iti spune dada si cand ajunge la facut calcule cat aer intra cat imi trebuie,cat ii dau,cat scoate si etc..deja se lasa de sportul asta.
Pana la ce nivel de drift vrei sa ajungi?Competitii antrenamente,incepator/profesionist?
Iti recomand cu incredere sa dai un ochi si pe la japoneze,stiu ca in romania benveu are suprematia,dar cand vorbim de modificari complete si drift e bine sa te uiti si in curtea vecinului,ma refer la nissan sylvia s14,15,16.

Comentarii:

A comentat Andra.Nemes (1,910 puncte) acum 10 ani S13,14,15 vrei sa zici, S16 nu exista din cate stiu.
0 voturi
A raspuns Insane4you (500 puncte) acum 10 ani Pentru inceput vreau sa plec de jos ca nivel , cu un minim de cai necesar pentru a drifta iar cu timpul daca e posibil sa avansez.
Daca zici ca sunt putini 5-6k de investit +masina e30 atunci incerc sa mai trag de timp si sa am rabdare pentru a aduna mai multi bani pentru a nu ramane in pana de bani chiar in mijlocu procesului de modificare a masinii :)
Ar mai fi o varianta sa scap de golf 4 dar ramane problema de consum si ilegalitate pe strazile publice in timp ce ma deplasez prin oras...
0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 10 ani Deci eu am auzit ca nu sunt niste kituri reusite,oricum in fine adevarul e ca la cat costa iti dai seama ca nu este ceva bun.Eu iti recomand asa cum am vazut in campionat la noi,un urs(e30) pus pe el un V8 M60B40 sau o alternativa mai scumpa si cu mai putin cuplu un motor de M de pe pisica(e36) S50B32/S50B30.Si eu imi calculasem ptr.mine toata treaba cu tot cu masina m-ar ajunge 6000E.
Parerea mea este ca nu se merita sa supraalimentezi un motor de 2.5 sau mai mic,deoarece multa munca,multi bani,iar rezultatele nu o sa fie pe masura,
0 voturi
A raspuns Insane4you (500 puncte) acum 10 ani Am gasit o alta varianta care necesita mai multi bani " Nissan Skyline R34 GTT" 280 cp intre 9-12.000 e. Nu am cunostiinte multe despre masina , dar pe langa masina stock mai trebuie adaugat ceva inafara de frana de mana hidraulica pentru a drifta?
Sau r34-le are suspensie sport , autoblocanta etc.. ???
Rezista stock la suprasolicitari?
Ma gandeam ca daca iau direct ceva mai tare scap de timpul pierdut prin service.
0 voturi
A raspuns Andra.Nemes (1,910 puncte) acum 10 ani Nu trebuie GT-R pentru inceput. E de ajuns un Nissan S13 de 1.8 si sa-l modifici, sau direct un S14 2.0, care doar din presiune de turbo il duci usor in 250 de cai.

Comentarii:

A comentat Insane4you (500 puncte) acum 10 ani GT-T – 2.5 L RB25DET NEO turbo I6, 280 hp (206 kW, 343 N m)
... nu sunt bani de GTR :)
In scris suna simplu sa duci 2.0 in 250 cp , dar in practica ce trebuie facut si ce costuri are?