4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Montare Turbina VW Lupo ???

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Montare Turbina VW Lupo ???

Sa zicem ca aceasta dorinta vine dintr-un proiect mai vechi care nu s-a realizat din motive tehnice pe vechea masina.

 

Acum avand-o pe aceasta mai fiabila decat batranul Oltcit pun si eu urmatoarea intrebare...ce modificari trebuiesc aduse pentru a putea monta sau ai pune o turbina?

 

Momentan VW Lupo are motorul de 1.4 60 CP. As vrea in cazul in care se dovedeste o operatiune nu foarte complicata sa pot sa-l duc undeva la 100 sau 100 si ceva de CP.

 

Ce trebuie sa schimb, ce trebuie sa imbunatasesc si ce trebuie sa adaug?

 

Multumesc mult de viitoarele pareri pro si contra.
A intrebat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning motor

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Corszilla (10,690 puncte) acum 11 ani eu iti recomand sa ii schimbi motorul scapi mai ieftin si de acolo poti face mult mai multe fiind un motor turbo ca sa ii pui turbo trebuie modificata evacuarea, admisia nu sti pana la cat rezista internele daca nu rezista trebuiesc si alea schimbate si sunt destul de scumpe niste interne forjate trebuie sa ii schimbi compresia deoarece un motor turbo cere alta compresie etc

Comentarii:

A comentat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani pai da...dar alt motor nu presupune si alta instalatie electrica? Adica odata montat un motor turbo "nou"...se mai potriveste abs-ul, srs-ul, si toate celelalte?banuiesc ca si computerul motorului e facut pentru un anumit ameste, cum ai zis copresie etc...schimband motorul nu trebuie sa modific/schimb si restul optiunilor?
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani pai si tu crezi ca daca-i pui turbo la motorul pe care-l ai isi va pastra aceiasi parametri de functionare dar iti va da putere mai mare???
Cu alte cuvinte, e mai bine sa-i schimbi motorul+ecu, sau la actualul va trebui sa faci si modificarile aferente in ECU (debit pompa, retur pompa, injectoare,pompa injectie, admisie, compresie, evacuare, etc etc etc)+ rectificarile si modificarile pe care va trebui sa le faci motorului si chiulasei. abs-ul nu are nici o treaba cu turbocompresorul si cu motarea lui sau cu modificarile pe care va trebui sa le faci. SRS-ul nici atat, esp nici macar, va trebui insa sa-i dai si alta cutie pentru ca actuala nu va rezista puterii mai mari cu aproape 50% sau va trebui sa modifici rapoartele si sa forjezi cutia actuala, la fel si planetarele, Sistemul de franare va trebui sa fie implicit mai performant decat cel actual, va trebui sa-i pui si bari de torsiune suplimentare. Uitasem sa-ti spun ca motorul tau va avea nevoie neaparat de o racire mai buna si de ulei mai mult (pentru a lubrifia si turbocompresorul)
A comentat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani sunt constient ca-si schimba parametrii 100% . dar stiu ca au mai existat tot felul de experimente si am vazut ca nu reuseau sa faca transferul de motor 100% . de aceea ziceam ca pastrand originalul si schimband ce trebuie schimbat as avea mai multe sanse eventual.
+1 vot
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani eu zic ca ai mai multe sanse schimband motorul aspirat cu unul turbo complet (motor, chiulasa, injectie, turbocompresor, admisie, evacuare+ecu motorului turbo). tine cont insa si de cutia de viteze, sa se potriveasca apoi la noul motor sau sa nu trebuiasca sa-i faci prea multe modificari.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Mai bine ii schimbi motorul decat sa-i pui turbo la actualul motor,scapi si mai ieftin