A raspuns
zapp_robert
(900 puncte)
acum 7 ani
Poti face atat de multe, incat s-ar putea scrie cateva carti pe tema asta: de la modificari mecanice, pana la modificari de soft, gama transformarilor posibile, e incredibil de mare!
Rectifica chiulasa (dupa ce calculezi cat sa iei din ea, ca raportul de compresie sa ramana totusi in limite acceptabile si sa nu deteriorezi alte piese), in paralel slefuieste perfect tot ce inseamna admisie, cat si bielele si capetele pistoanelor, modifica in concordanta tot sistemul de esapament in asa fel incat gazele sa iasa cat mai liber (curbe putine, inox, etc). Sigur ca va trebui sa schimbi si bujiile cu unele mai reci dar cu ce bujii le schimbi pe cele originale, tot in urma unor calcule stabilesti. Dupa ce ai facut modificarile astea, regleaza parametrii calculatorului, in asa fel incat sa ai nivelele optime pentru noua configuratie. Ai sa castigi destui cai putere, ai sa ai si un cuplu mai bun la turatie mai mica si chiar consum mai mic!
Asta e un exemplu de ce ai putea face, fara sa te usuce la buzunare dar cum ziceam, ce poti face, e aproape fara limite!