4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Pot da 3 spire la tija de la t...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Pot da 3 spire la tija de la turbo ?

Am inteles ca merge sa dai 3 spire la tija de la turbo care deschide clapeta aia din galeria de evacuare , pentru un renault symbol 1.5 dci 65 cp , modelul fara intercooler

cica s`ar simtii un + de putere

afecteaza ceva? adica e clar ca scade fiabilitatea turbinei si a motorului(cred) dar o scade mult? , altceva afecteaza?

mersi
A intrebat catalynnn (2,050 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning motor

editat de asandulescu acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns pauloi (8,310 puncte) acum 11 ani Nu cred k as face asa ceva in locul tau...ce inseamna aia????totul functioneaza dupa niste parametrii(turbo,debitmetre,injectroare,motor)iar daca tu modifici ceva fara sa faci si un reglaj in calculator(soft)ma indoiesc ca o sa-ti foloseasca asa ceva...vrei niste cai in plus...faci o resoftare si scoti 10-15 cai posibil...dar nu cu spire si tije si tiganii ca iti strici singur masina...parerea mea...tu faci cum vrei(modificarile astea de care vb toti cu tobe sport de 10 cai si filtre sport de 15 cai poti sa uiti,,,oamenii habar n-au...)   bafta
+1 vot
A raspuns Clark Kent (10,940 puncte) acum 11 ani Instructoru cu care am facut scoala avea un golf 4 90 cai ALH parca.
A zis ca a facut ceva la turbina si pornea mai repede. Se simtea  ca a lucrat ceva la ea.
450 000 km mergea ca uns, doar ambreiaju trebuia schimbat.

Comentarii:

A comentat pauloi (8,310 puncte) acum 11 ani cum adica pornea mai repede??????s inteleg ca e prima masina in care te-ai urcat la volan....sau masinile pornesc normal dupa 3-4 incercari ....cred k experienta ta in domeniu este 00000 si nu cred k esti in stare s ajuti alte persoane prin raspunsurile tale....tu ar trebuii s fii ajutat....imi cer scuze poate gresesc
A comentat Nesi (22,750 puncte) acum 11 ani poate se refera ca intra mai repede turbo, la turatie mai mica, nu la cea standard, imi cer scuze daca gresesc
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani El stie ceva de pornire, chestia este ca am si eu un unchi, care are un VW Passat , cod motor AVB de 101CP , din 2002, masina aceea porneste mai repede decat masinile pe benzina, "sfert de cheie" , cu o resoftare la calculator si filtru de motorina (il schimba la 5000 km - este maniac pe chestia asta), masina o sa aiba o pornire foarte rapida, fara sa stea 1-2 secunde pana cand porneste :) , acum iarna nici nu se pune problema de pornire, cu toate ca boala Passat-urilor , mai ales astea AVB sunt galagioase si trebuie sa stai pana se ridica uleiul in rampa , s.a.m.d .
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Dupa ce faci asta poti sa trimiti o scrisoare catre Renault,cu mentiunea tuning ieftin.
Cum zicea un coleg mai sus,masina aia merge la niste parametri.Tot ceea ce faci tu e sa modifici parametrii turbinei,rezulta lag mai mare,fiabilitate drastic scazuta si performante la o turatie la care masina nu va ajunge.
Mai bine las-o asa cum e,evita problemele si bani pe piese si reconditionari si eventual resofteaza,sau de ce nu,treci la una mai puternica.
0 voturi
A raspuns mosumosu (8,050 puncte) acum 11 ani ba baieti ...asta e tuning de logan cheia de 10  egal 120 cp in plus ...revenitiva nu fiti copaci ca dati in ei!!!

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani prin faptul ca tu modifici acea tija faci ca turbina sa bage mai multa presiune. daca reusesti sa dai exact cat sa nu depasesti limita maxim admisa o sa simti ceva putere si nu o sa ai probleme, daca dai prea mult spargi furtune si strici turbina(asta in timp, mii de km). daca dai prea putin nu simti nimic. cel mai bine iati un ceas de BOOST si monteazal pe masina, apoi joacate cu acea tija si urmareste ceasul sa nu depasesti limita maxim admisa de turbina. nu vreau sa vb prostii dar cred ca stock are 0.9 si rezista pana la 1.2 bari.(nu stiu daca sunt bune acesete cifre, e tot ce mi-a ramas in minte de pe alte forumuri)

Alte raspunsuri: (3)

0 voturi
A raspuns cotyka30 (760 puncte) acum 11 ani nu creste nici o presiune nimica nici nu se vede nimica la turatii mari, practic turbina e aceeasi, poate ff putin. de ce credeti ca producatorul a facut turbina sa intre p la 1800 2000 2200 de ture?
practic e un compresor actionat de turbina, turbina care este actionata de gazele de evacuare. au considerat ei ca la turele alea baga suficient aer cat sa simta ceva..
toate bune si frumoase dar turbina nu are rulmenti, e pe bucse in ulei, facuta sa lucreze la 150000 de ture, aproximativ. daca intra prea devreme ce se intampla, ea nu ajunge la turele alea a ei, e fortata sa lucreze la mai putin, pui in pericol practic tot sistemul....
deci ea daca intra prea devreme se decalibreaza din bucsile alea ale ei de cupru si o poti da gata mai devreme, incepe sa bage ulei in ardere.....
sunt turbo ff usoare la masinile biturbo care intra la ture joase dar nu e cazul aici...
sper ca nu v-am plictisit, in concluzie nu o sa ai nici un calut in plus, chinui turbina gratis o poti strica mai devreme....

tuningul care il recomand e schimbarea filtrului de aer des........
si motorina de calitate!!

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Cotyka30 - turbina nu "intra p la 1800 2000 2200 ture" , atunci o simti tu in parametri ei , turbina lucreaza tot timpul si la 1000 rpm si la 1600 rpm cu treapta a5-a , mereu "intra turbina" , ii da suflul ala la demaraj, ca daca nu ar avea turbina, ar fi cum este SDI-ul la VW , te rogi de el pana cand incepe sa traga cand este subturata.
0 voturi
A raspuns ulysee (1,000 puncte) acum 11 ani resoftareeee, nu costa mult si o sa zici ca ai schimbat motorul ;)
0 voturi
A raspuns Doc (1,180 puncte) acum 11 ani Poti incerca sa umbli la tija, dar nu foarte mult pentru a nu intra motorul in limp mode. De preferat ar fi sa faci aceasta operatiune dupa o remapare. Ti-ar aduce un plus mai mare de putere pe care il simti bine si s-ar diminua riscul unui check engine aprins.