A raspuns
cotyka30
(760 puncte)
acum 12 ani
nu creste nici o presiune nimica nici nu se vede nimica la turatii mari, practic turbina e aceeasi, poate ff putin. de ce credeti ca producatorul a facut turbina sa intre p la 1800 2000 2200 de ture?
practic e un compresor actionat de turbina, turbina care este actionata de gazele de evacuare. au considerat ei ca la turele alea baga suficient aer cat sa simta ceva..
toate bune si frumoase dar turbina nu are rulmenti, e pe bucse in ulei, facuta sa lucreze la 150000 de ture, aproximativ. daca intra prea devreme ce se intampla, ea nu ajunge la turele alea a ei, e fortata sa lucreze la mai putin, pui in pericol practic tot sistemul....
deci ea daca intra prea devreme se decalibreaza din bucsile alea ale ei de cupru si o poti da gata mai devreme, incepe sa bage ulei in ardere.....
sunt turbo ff usoare la masinile biturbo care intra la ture joase dar nu e cazul aici...
sper ca nu v-am plictisit, in concluzie nu o sa ai nici un calut in plus, chinui turbina gratis o poti strica mai devreme....
tuningul care il recomand e schimbarea filtrului de aer des........
si motorina de calitate!!