4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Principiu turbo?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Principiu turbo?

Salut! Nu prea am eu cunostinte de mecanica, dar in mare parte cunosc denumurile lor si fiecare ce face. Vreau ca cineva care are putina experienta sa imi explice si mie cu detalii care este principiul. In cazul montarii turbinei la o masina non-turbo care sunt urmarile? Pe langa turbina si intercooler mai trebuie schimbate si alte piese?
A intrebat marioo art (2,150 puncte) acum 9 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani Numai ca e english.
http://www.ebay.com/gds/How-to-Add-a-Turbo-to-a-Non-Turbo-Car-/10000000177404655/g.html
+2 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 9 ani din non turbo in turbo investitia e foarte mare

motorul aspirat e mult mai simplu, cel turbo nu are doar turbo si intercooler, exista vacumuri, supape, clapete, senzori, calculator (ecu) . ai nevoie de un calculator programabil, care sa stie sa citeasca si sa gestioneze presiunea din turbina, sa gestioneze injectia, timpii.

Mai mult blocu tau si pistoanele nu sunt gandite sa reziste la o presiune asa mare, modificarile pot fi facute, dar pretul e mare, cateva mii de euro.

daca esti pasionat si banii nu sunt o problema spor la treaba!
Ex: poti face din 1.6 de logan 8v 160-170 de cai.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!
Ideal ar fi sa ne specifici si modelul sau motorul.
Instalarea unei turbine pe un motor aspirat presupune,pe langa calculele facute anticipat(rezistenta internelor,chiuloasei,blocului rezistenta la oboseala etc),modificari in cadrul alimentarii de carburant(pompa,injectoare,difuzor clapeta),schimbarea unitatii de control al injectiei(apar piese noi la turbo,injectia ca timpi si cantitate e diferita).Investitia e destul de mare,renteaza doar daca vrei sa tii masina pentru tine mai mult timp si depinde 100% de buget.
GAlerii admisie si evacuare custom plus piese facute 'in casa' pentru diverse componente.
0 voturi
A raspuns marioo art (2,150 puncte) acum 9 ani Am vrut doar sa stiu ca idee ce inseamna toate chestiile astea. Este doar in stadiul de proiect. Credeam ca este mult mai simplu. M-am uitat pe ebay la kit-uri turbo si scria easy install... Dar nu ii chiar asa. Ma gandesc ca daca il pui asa, fara nici un calcul sau alte modificari faci praf motorul ala.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Easy install adica instalare fizica in compartiment motor.Daca il pui fara sa verifici macar la ce presiune maxima rezista cilindri-pistoane-segmenti...biele rupte,indoite pistoane crapate etc.
+1 vot
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 9 ani ce motor ai ? ce masina?
+1 vot
A raspuns hexis86 (9,020 puncte) acum 9 ani Nu mai crede tot ce citesti.
Oricum proiectul asta nu are nici o sansa,fiind nerentabil din orice punct de vedere.
0 voturi
A raspuns marioo art (2,150 puncte) acum 9 ani O masina cat se poate de ieftina. Honda Civic, Golf 3, Bmw 320 25 28i. As fi vrut sa invat multe din proiectul asta dar dupa cate imi spuneti este foarte complicat asa ca o sa las balta toata chestia. Poate daca voi merge la cineva sa ma invete sa-mi arate o sa in vat mai multe pe parcurs.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Invatatul de la altii e ca si cum ai vedea un medic ca pune o perfuzie si maine pui si tu(parere personala).Teoria o poti invata separat,practica-in cazul proiectului-daca ai timp si resurse plus spatiu-o poti face singur si cu ceva ajutor.Schimbarea unui aspirat intr-un turbo nu e usoara,dar din pasiune sau placere se poate face.

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare