A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani
Salut!
Nu are nici o logica ce vrei sa faci,plecari sportive fara pierdut de aderenta inseamna 'condus',inseamna sa cunostii combinatia intre turatii si ambreiaj sa le sincronizezi in asa fel incat sa nu pierzi din aderenta(cred ca e vorba de o tractiune fata).
De facut se poate face orice,dar tine cont ca nu a mai fost facut pana acum 'la buton',de exemplu civic typeR are o limitare la 4500 si 9000 la plecare de pe loc.
Tot ce trebuie sa faci e acel buton sa il amesteci in ecu,lucru deloc usor,si sa copiezi secventa de soft 'limitarea turatiei maxime' sau o seceventa de limp-mode si sa le faci sa devina active in momentul in care apesi butonul.
Buton,fire controller(traductorul din semnal electric in semnal ecu.nu prea vad unde il pui tu pe placa de baza de la ecu).
Mai simplu ar fi sa faci modificare in soft,atunci cand viteza este sub 10 la ora turatia sa fie limitata la x rpm.
In nici unul din cazuri nu e simplu,riscuri sunt destule si iti trebuie un pasionat,jumatate mecanic jumatate programator.
PS.Mai bine joaca-te cu masina pana te obisnuiesti care e turatia ei maxima corelata cu pozitia ambreiajului si ai scapat de beculete si butoane si alte complicatii.